Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har kjøpt noe fra RalphLauren.com i det siste? Fikk to gensere (i small) denne uken. Er ikke fornøyd med passformen. Begge sitter bra øverst (skuldre og bryst), men rundt midjen er de begge altfor vide. Kjøpte tilsvarende gensere for ett år siden. De har en smalere passform og er størrelsesmessig lik andre produsenter. Har ikke blitt noe slankere siden ifjor, så RL må ha endret størrelsen. Idiotisk, spør du meg.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt noe fra RalphLauren.com i det siste? Fikk to gensere (i small) denne uken. Er ikke fornøyd med passformen. Begge sitter bra øverst (skuldre og bryst), men rundt midjen er de begge altfor vide. Kjøpte tilsvarende gensere for ett år siden. De har en smalere passform og er størrelsesmessig lik andre produsenter. Har ikke blitt noe slankere siden ifjor, så RL må ha endret størrelsen. Idiotisk, spør du meg.

 

merker det samme som deg, de jeg kjøpte her hjemme var mye slankere rundt midjen, selv om det er samme størrelse :S

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe meg mine to første blazere. Hvilken farge burde jeg gå for? Tenker marine blå og noe annet. Tips?

Spørs litt hva du allerede har i skapet.

 

Uansett bør en av de være en navy blazer, enkeltspent med to knapper. Da har du et plagg som kan benyttes til veldig mye, og så kommer jo den vanskelige nr. to. Det er litt avhengig av hva du allerede har av dresser, og hva du vil bruke det til.

Hvis du vil bruke den primært på vinteren er det ikke dumt med tweed (men det er ikke fantastisk lett å få tak i her i Norge, så du må nok belage deg på å bestille fra utlandet), men tja.

Som sagt, litt mer informasjon gjør det mulig å komme med bedre tips.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt noe fra RalphLauren.com i det siste? Fikk to gensere (i small) denne uken. Er ikke fornøyd med passformen. Begge sitter bra øverst (skuldre og bryst), men rundt midjen er de begge altfor vide. Kjøpte tilsvarende gensere for ett år siden. De har en smalere passform og er størrelsesmessig lik andre produsenter. Har ikke blitt noe slankere siden ifjor, så RL må ha endret størrelsen. Idiotisk, spør du meg.

 

Kjøpte du tilfeldigvis de første genserne i Norge? Det er forskjell på de amerikanske str. og de Europeiske str.

 

 

Har dere noen kilde på alt dette vrøvlet eller er det bare noe dere "kan"?

 

Hvilket vrøvl, om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt noe fra RalphLauren.com i det siste? Fikk to gensere (i small) denne uken. Er ikke fornøyd med passformen. Begge sitter bra øverst (skuldre og bryst), men rundt midjen er de begge altfor vide. Kjøpte tilsvarende gensere for ett år siden. De har en smalere passform og er størrelsesmessig lik andre produsenter. Har ikke blitt noe slankere siden ifjor, så RL må ha endret størrelsen. Idiotisk, spør du meg.

Kjøpte du tilfeldigvis de første genserne i Norge? Det er forskjell på de amerikanske str. og de Europeiske str.
Nei, de ble også bestilt fra RL.com (USA).
Lenke til kommentar

 

Hørte du snakket noe om at du skulle på backpacking. Hvor er det du skal? Hvilke land skal du besøke?

 

Jeg drar til Vietnam og Kambodsja i sommer. :fun:

 

Huh? Jeg har ingen planer om noe backpacking nei... Vet ikke hvor du har det fra.

 

Må ha tenkt på Thrice hehe. Sorry. :innocent:

______________________

 

Kjøpte Clay'en til HH.Simonsen i dag etter tips fra Lokeland på forumet her. Den var på tilbud, 99kr på Sandvika Storsenter.

Lenke til kommentar

Syntes det er merkelig om man ikke finner "skikkelig slim-fit" i USA, da landet ikke utelukkende består av tykke folk. Se på Tom Ford for eksempel, ekstremt slimme dresser.

Og da svarte jeg på innlegget om Ralph Lauren, og snakket om Ralph Lauren. De har ikke skikkelig slim-fit i USA, de har derimot slim custom-fit.

 

;)

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...