Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til noen templer til sommeren rundt om kring i verden, og det er ikke akseptert med t-skjorter og shorts (selv om det er 35ish grader der :roll: ).

 

Tenker at jeg tar på meg lin-bukser, men noen som har tips ang. trøye som dekker ermene, men også er veldig tynn?

 

Når jeg tenker meg om trenger jeg også en litt røff klokke som kan f.eks brukes i jungelen også. Den bør ikke være flashy da vi skal besøke belastede områder med mye kriminalitet.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Skal til noen templer til sommeren rundt om kring i verden, og det er ikke akseptert med t-skjorter og shorts (selv om det er 35ish grader der :roll: ).

 

Tenker at jeg tar på meg lin-bukser, men noen som har tips ang. trøye som dekker ermene, men også er veldig tynn?

 

Når jeg tenker meg om trenger jeg også en litt røff klokke som kan f.eks brukes i jungelen også. Den bør ikke være flashy da vi skal besøke belastede områder med mye kriminalitet.

 

Linskjorter er ganske behagelig i varmen. Av klokker ville jeg sett på Seiko skx007k. Billig nok til at du ikke trenger å bekymre deg for den, men samtidig er kvaliteten god. Du får kjøpt den på sort nato, og da er den jo også ganske anonym.

Lenke til kommentar

Må nok se de senere, nå er jeg altfor trøtt til å se noe (sov max 3 timer inatt). Men var innom Acne butikken i Stavanger idag, og de hadde kun en modell av Mod. Skulle egentlig kjøpe Mod A om den passet meg, men endte opp med ei annen. Mod A sitter vel likt alle andre Mod modeller? Så om jeg prøver den som var i butikken (som forøvrig var mindre pen) så vil størrelsen i Mod A være lik?

Lenke til kommentar

Må nok se de senere, nå er jeg altfor trøtt til å se noe (sov max 3 timer inatt). Men var innom Acne butikken i Stavanger idag, og de hadde kun en modell av Mod. Skulle egentlig kjøpe Mod A om den passet meg, men endte opp med ei annen. Mod A sitter vel likt alle andre Mod modeller? Så om jeg prøver den som var i butikken (som forøvrig var mindre pen) så vil størrelsen i Mod A være lik?

Jeg trodde de hadde flere jeg? Da jeg var innom tror jeg de hadde to modeller av Mod, men er ikke helt sikker.

 

Her er forresten Mod A:

30I094-198_a_Mod-A_A_90.jpg

http://shop.acnestudios.com/outlet/outlet-men/jeans/mod-a-5962.html

 

657 kroner, så dersom du vet størrelsen er det vel bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Må nok se de senere, nå er jeg altfor trøtt til å se noe (sov max 3 timer inatt). Men var innom Acne butikken i Stavanger idag, og de hadde kun en modell av Mod. Skulle egentlig kjøpe Mod A om den passet meg, men endte opp med ei annen. Mod A sitter vel likt alle andre Mod modeller? Så om jeg prøver den som var i butikken (som forøvrig var mindre pen) så vil størrelsen i Mod A være lik?

Jeg trodde de hadde flere jeg? Da jeg var innom tror jeg de hadde to modeller av Mod, men er ikke helt sikker.

 

Her er forresten Mod A:

*Bilde*

http://shop.acnestudios.com/outlet/outlet-men/jeans/mod-a-5962.html

 

657 kroner, så dersom du vet størrelsen er det vel bare å kjøre på.

 

Nei, var innom i dag. 557 kroner ja, men svært så begrensende størrelser. Finner den så og si ingen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...