Bebeluv Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lykke til med eksamen, Homme og geil! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lykke til du og bebe! Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lykke til selv bebe! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Skal til noen templer til sommeren rundt om kring i verden, og det er ikke akseptert med t-skjorter og shorts (selv om det er 35ish grader der ). Tenker at jeg tar på meg lin-bukser, men noen som har tips ang. trøye som dekker ermene, men også er veldig tynn? Når jeg tenker meg om trenger jeg også en litt røff klokke som kan f.eks brukes i jungelen også. Den bør ikke være flashy da vi skal besøke belastede områder med mye kriminalitet. Endret 17. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva med linskjorte? Har et par fra PRL som funker veldig bra i varmt vær. Når det kommer til klokker, sjekk ut Suunto. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Noen som vet hvor lenge salget på Herring Shoes kommer til å vare? Er det ikke alltid "salg" der? Jo, det kan i hvert fall virke sånn. MEn da tror jeg egentlig at jeg venter til etter nyttår med å kjøpe sko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal til noen templer til sommeren rundt om kring i verden, og det er ikke akseptert med t-skjorter og shorts (selv om det er 35ish grader der ). Tenker at jeg tar på meg lin-bukser, men noen som har tips ang. trøye som dekker ermene, men også er veldig tynn? Når jeg tenker meg om trenger jeg også en litt røff klokke som kan f.eks brukes i jungelen også. Den bør ikke være flashy da vi skal besøke belastede områder med mye kriminalitet. Linskjorter er ganske behagelig i varmen. Av klokker ville jeg sett på Seiko skx007k. Billig nok til at du ikke trenger å bekymre deg for den, men samtidig er kvaliteten god. Du får kjøpt den på sort nato, og da er den jo også ganske anonym. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ganske morsom video om tweed: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Må nok se de senere, nå er jeg altfor trøtt til å se noe (sov max 3 timer inatt). Men var innom Acne butikken i Stavanger idag, og de hadde kun en modell av Mod. Skulle egentlig kjøpe Mod A om den passet meg, men endte opp med ei annen. Mod A sitter vel likt alle andre Mod modeller? Så om jeg prøver den som var i butikken (som forøvrig var mindre pen) så vil størrelsen i Mod A være lik? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Når vi er inne på Mod. Er dette mod A? Står bare "Mod", ikke noe mer Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nei, Mod A har ikke kontrastsøm. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vurderer å legge inn en bestilling på den, da jeg trenger en rådenim bukse og mod-modellen passer meg veldig bra. Finner jo ikke Mod A noen steder... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Må nok se de senere, nå er jeg altfor trøtt til å se noe (sov max 3 timer inatt). Men var innom Acne butikken i Stavanger idag, og de hadde kun en modell av Mod. Skulle egentlig kjøpe Mod A om den passet meg, men endte opp med ei annen. Mod A sitter vel likt alle andre Mod modeller? Så om jeg prøver den som var i butikken (som forøvrig var mindre pen) så vil størrelsen i Mod A være lik? Jeg trodde de hadde flere jeg? Da jeg var innom tror jeg de hadde to modeller av Mod, men er ikke helt sikker. Her er forresten Mod A: http://shop.acnestudios.com/outlet/outlet-men/jeans/mod-a-5962.html 657 kroner, så dersom du vet størrelsen er det vel bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hørte du snakket noe om at du skulle på backpacking. Hvor er det du skal? Hvilke land skal du besøke? Jeg drar til Vietnam og Kambodsja i sommer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Må nok se de senere, nå er jeg altfor trøtt til å se noe (sov max 3 timer inatt). Men var innom Acne butikken i Stavanger idag, og de hadde kun en modell av Mod. Skulle egentlig kjøpe Mod A om den passet meg, men endte opp med ei annen. Mod A sitter vel likt alle andre Mod modeller? Så om jeg prøver den som var i butikken (som forøvrig var mindre pen) så vil størrelsen i Mod A være lik? Jeg trodde de hadde flere jeg? Da jeg var innom tror jeg de hadde to modeller av Mod, men er ikke helt sikker. Her er forresten Mod A: *Bilde* http://shop.acnestudios.com/outlet/outlet-men/jeans/mod-a-5962.html 657 kroner, så dersom du vet størrelsen er det vel bare å kjøre på. Nei, var innom i dag. 557 kroner ja, men svært så begrensende størrelser. Finner den så og si ingen plass. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hørte du snakket noe om at du skulle på backpacking. Hvor er det du skal? Hvilke land skal du besøke? Jeg drar til Vietnam og Kambodsja i sommer. Huh? Jeg har ingen planer om noe backpacking nei... Vet ikke hvor du har det fra. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hørte du snakket noe om at du skulle på backpacking. Hvor er det du skal? Hvilke land skal du besøke? Jeg drar til Vietnam og Kambodsja i sommer. Det var nok multisync og ikke fkm, tenker jeg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Her er forresten Mod A: http://shop.acnestud...mod-a-5962.html 657 kroner, så dersom du vet størrelsen er det vel bare å kjøre på. Selvfølgelig bare alt for små størrelser -.- Ingen andre steder som selger dem altså? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Thrice skal vel også ut på tur i sommer, så kan være han du tenkte på også. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i gode, grå bukser i ullflanell/flanell? helst fysiske butikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå