Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hver gang jeg skal si noe i denne tråden må jeg samtidig gi uttrykk for at det også finnes noe annet enn utseende som teller? Tråden heter faktisk «mote- og utseendetråden», det er rimelig naturlig at det er nettopp dette som blir diskutert.

5030424[/snapback]

 

Hva f*** er det du snakker om?

Lenke til kommentar
Så hver gang jeg skal si noe i denne tråden må jeg samtidig gi uttrykk for at det også finnes noe annet enn utseende som teller? Tråden heter faktisk «mote- og utseendetråden», det er rimelig naturlig at det er nettopp dette som blir diskutert.

5030424[/snapback]

 

Hva f*** er det du snakker om?

5030443[/snapback]

 

Denne tråden heter MOTE og UTSEENDE-tråden. Mener du utseendet er uviktig får du lage en egen tråd.

Lenke til kommentar

Mangel på bevis for at en entitet ikke eksisterer utgjør ikke bevis for at den eksisterer. Det at jeg skriver at jeg synes noe er viktig betyr ikke at det ikke finnes noe annet jeg også synes er viktig. Det samme gjelder også i Joachims tilfelle, uansett hvor lite sammenhengende og ulogiske dine argumenter blir, Dark Knight.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Vet du om alle som bruker "unaturlig" hjelp for å få farve? Jeg ble faktisk spurt hvor jeg tok sol her om dagen. Da begynner det å tyde på at jeg det ser bra ut.

5030449[/snapback]

 

Tja, det ser kanskje ut som om du har fake solariumsfarge? :p Mulig de bare mente at du så brunere ut enn du pleide også da.

5030468[/snapback]

 

Sammenhengen var "hvor tar du sol, du holder farven så godt". Og da kan umulig kremen se falmet ut eller stripet ut. Det jeg ville frem til. Tror nok flere enn du tror får litt hjelp med farven.

Lenke til kommentar
Mangel på bevis for at en entitet ikke eksisterer utgjør ikke bevis for at den eksisterer. Det at jeg skriver at jeg synes noe er viktig betyr ikke at det ikke finnes noe annet jeg også synes er viktig. Det samme gjelder også i Joachims tilfelle, uansett hvor lite sammenhengende og ulogiske dine argumenter blir, Dark Knight.

5030474[/snapback]

 

Synes ikke akkurat argumentene mine var ulogiske..

Og du trenger ikke å skrive at det er andre ting, men Joachim har ikke skrevet det i én post jeg har sett... Deg har jeg ikke argumentert mot med det..

 

Du er ganske inkonsekvent når du sitter og surver over hva jeg gjør når du ikke er hakket bedre selv...

Lenke til kommentar
Da slipper jeg å bruke masse penger på dyre selvbruningsprodukter som er tidkrevende :wee:

5030658[/snapback]

 

Er spray-tan så dyrt da? Det går fort som bare det.

 

Var faktisk på et mote show hvor en dame (toppløs foran publikum) fikk spray tan. Gikk fort og var ganske enkelt. Tror ikke det er noe spesielt helsefarlig heller, i motsetning fra solarium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...