NgZ Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Men en dobbeltspent blazer er såpass sjelden, i hver i Norge på yngre emnnesker, at det blir ganske "dratisk" likevel. Du tar ikke på deg en sånn med hell om du går i mrgenkåpe og badehette til vanlig. Når det er sagt fikke jeg litt lyst på, jeg er jo str48. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) DIBS om bebe viser luv med prisen Over til noe annet: " I've got a huge range of Drakes scarves which will be online in a few weeks. Discount codes At the moment I've got free shipping for SF users. Simply use code SFTIES on checkout (before click through to your selected payment method). " Malford of london Endret 15. desember 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Ooooh! Har siklet på Drakes skjerf, så får se på prisene, men hvis jeg har nok penger etter jul blir det nok et kjøp. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Over 1500 for et casmere skjerf? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Regner med at han mener hvis det blir "salg". Malfrod of London selger det de har mye billigere enn andre steder, så vidt jeg vet. Eksempel er jo slips fra Drakes som de selger £40 billigere enn på sidene til Drakes. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Over 1500 for et casmere skjerf? Det er ikke en spesielt høy pris for et cashmereskjerf. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 En kan finne det for litt over halvparten på butikker i Norge... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 ...Hvor kvaliteten er halvparten så dårlig. Ofte er det også en miks og ikke kun kasjmir. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Vil ikke tro kvaliteten er halvparten så dårlig, langt ifra. Man betaler mye ekstra for den lille ekstra finessen. Uansett, jeg overvurderte visst min egen str når jeg bestillte samme str som de Fredrik i barbour jakken Må nok returnere den og få tilsendt en ny i en str mindre gitt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har et 100 % kashmirskjerf fra ToS til 800 kr, og nekter for at kvaliteten er dårlig. Når jeg først er inne på kvalitet, Cheap Monday jeansene er de dårligste jeg noen sinne har hatt. Selv J&J buksene jeg brukte back in tha days var top notch i forhold til CM. Det tok to uker før sømmen i skrittet og langs låret hadde begynt å løsne. På samme tid ble glidelåsen på buksesmekken ødelagt, den nektet plent å holde seg åpen, samt det var umulig å få lukket den helt igjen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så mange som skryter av disse. Jeg ville nødig betalt mer enn 200 dersom jeg visste hvor dårlige de var. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 aldri hatt problemer med jeans fra CM, tvertiomot overraskede høy kvalitet mtp prisen. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Selvfølgelig varierer jo "valutaen for pengene" fra merke til merke, og det var ikke ment helt bokstavelig, men det er jo forskjeller. Har erfaring med et dårlig kasjmirskjerf, and it ain't pretty! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Det du kjøpte fra ebay til 200,- ? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Enig i at Cheap Monday har ganske dårlig kvalitet. Helt klart noe det dårligste jeansene jeg har hatt. Men de er også latterlig billige, så du får nok hva du betaler for. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Det du kjøpte fra ebay til 200,- ? Nei, det var faktisk veldig, veldig bra i forhold til prisen! Det jeg snakket om var et annet (husker ikke merke) kasjmirskjerf jeg hadde for noen år tilbake. Det ble nuppete og hadde ikke en veldig god feel. Frynsene gikk også litt opp. Kostet 700-800kr. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) En kan finne det for litt over halvparten på butikker i Norge... Jeg sa aldri at man ikke kan finne billigere skjerf. Det jeg sa er at 1500 for et cashmereskjerf ikke er spesielt dyrt. Vil ikke tro kvaliteten er halvparten så dårlig, langt ifra. Man betaler mye ekstra for den lille ekstra finessen. Uansett, jeg overvurderte visst min egen str når jeg bestillte samme str som de Fredrik i barbour jakken Må nok returnere den og få tilsendt en ny i en str mindre gitt. Lol, er ikke du 190 eller noe? Jeg har et 100 % kashmirskjerf fra ToS til 800 kr, og nekter for at kvaliteten er dårlig. Når jeg først er inne på kvalitet, Cheap Monday jeansene er de dårligste jeg noen sinne har hatt. Selv J&J buksene jeg brukte back in tha days var top notch i forhold til CM. Det tok to uker før sømmen i skrittet og langs låret hadde begynt å løsne. På samme tid ble glidelåsen på buksesmekken ødelagt, den nektet plent å holde seg åpen, samt det var umulig å få lukket den helt igjen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så mange som skryter av disse. Jeg ville nødig betalt mer enn 200 dersom jeg visste hvor dårlige de var. Gå tilbake til butikken og bytt den. Hvis den neste buksen går i stykker like fort gjør du det samme med den. Osv... Evt. kan du heve kjøpet og kjøpe en dyrere bukse (det ville jeg gjort). Endret 16. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Forumet tuller med meg. Fjern denne, dobbelpost. Endret 16. desember 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 ^Jo M gikk nedenfor rumpa da, så lengden blir det ikke noe problem med. Samme med lengden på ermene, som faktisk nesten var i lengste laget. Den er for vid rundt magen. Har du returnert noe fra barbour før og fått tilsend nytt? Sånn med tanke på hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Har aldri returnert noe nei. Jeg har ikke for vane å bestille feil størrelse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Hehe, S var utsolgt når jeg bestillte - så tok en råsjangs. Nå derimot er det back in stock Gaaah hvor endeløst irriterende det er å skrive fagstekst på en data med en ødelagt "T", må klikke på den helt perfekt for at det skal komme med, så om jeg skriver fort kommer den ikke med Ødelegger hele flyten. Må få word på den nye laptopen også, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå