Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Thrice, hvordan klarte du å finne fram til skredderen på Jessheim? Det kan umulig ha vært tilfeldig. For jeg brukte søren meg en halvtime på å finne stedet. Selv da jeg hadde kommet fram til riktig inngang virket det ikke riktig. Jeg ble rett og slett redd når jeg gikk opp trappa :p Det kan hende arbeidet er godt utført, men jeg stakk ned igjen til min faste skredder, haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dressjakke og bukse skal taes inn i livet. Lokalet holder lenge til sitt bruk, og jeg vil anta de er profesjonelle siden Jensen & Co bruker de fast. Hun jeg snakket med virket som hun hadde erfaring og kunnskap, og jeg vil bli overrasket hvis jeg ikke blir fornøyd. Kan uansett si fra hvordan det ender. Jeg skal dit på fredag for å se hvordan justeringene ble.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal dit en annen gang. Fikk vite prisen på justeringene som måtte til på den ene blazeren. 1000,- kostet det, om den skulle sitte perfekt på meg.

Så om noen bruker REG 38 og har lyst til å kjøpe blazeren fra Brooks Brothers dobbelkneppet, så skrik ut.

Det tilsvarer 48, gjør det ikke? Jeg er ute etter en navy blazer :hmm:

Lenke til kommentar

Leser finans, så får ikke tatt ordentlige bilder nå, så tok bare noen raske med Macen.

Legg merke til musklene mine, som stemmer med det anewz sier :!:

Og jepp, det ser ut som den du la bilde av. Eneste med blazeren er at den ene knappen inne holder på å dette av. Det står faktisk ikke noe størrelse på blazeren, men ut i fra lengde på ermene og tidligere erfaringer så virker det som 38REG, kan evt ta mål senere om noen er interessert.

post-126487-0-03899500-1292434646_thumb.jpg

post-126487-0-62967100-1292434654_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De har ikke fler Filson bagger....fuuuuuuuu

Har du sjekket Cranes? De er affiliate på SF, og jeg tror medlemmer får rabatt

http://www.cranes-country-store.com/store/home.php

Kjenner en som er i NY nå som skulle kjøpe det til meg og ta det med over. Er utsolgt overalt, utenom Brooklyn, og dit vil han ikke dra :!:

Takk for linken men er ikke helt fan av å bestille på nettet :p

Lenke til kommentar

Leser finans, så får ikke tatt ordentlige bilder nå, så tok bare noen raske med Macen.

Legg merke til musklene mine, som stemmer med det anewz sier :!:

Og jepp, det ser ut som den du la bilde av. Eneste med blazeren er at den ene knappen inne holder på å dette av. Det står faktisk ikke noe størrelse på blazeren, men ut i fra lengde på ermene og tidligere erfaringer så virker det som 38REG, kan evt ta mål senere om noen er interessert.

Hadde ikke gjort noe om du hadde tatt noen mål nei :) Er på utkikk etter en enkeltspent blazer, men jeg er åpen for dobbeltspent også. Problemet er at jeg forbinder dobbeltspente blazere med litt voksne menn, og jeg er så vidt myndig. Fant noen bilder jeg likte godt her, så jeg ser ikke bort fra at jeg kan kjøper den, dersom den passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...