thrice Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hva i alle dager har du tenkt å bruke de til, Pat? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 De brukes som tøfler. pentøfler om du vil Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Lol. Greit nok at du har en fin leilighet, men faen heller, du er ikke Men skulle du hatt 4 stk playboy bunnies hos deg tar jeg bussen ned i morgen. Endret 14. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Haha! :!: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Ser ut som om Etsy kanskje er stedet å gå hvis man har en tanke om custum bag. Ser det er noen som er veldig flinke med skinnarbeid der, og noen av de sier at de også tar oppdrag og/eller kan redesigne noen av de bagene de lager. Og det meste var relativt billig i forhold til det du får. (var noen som også hadde ferdiglagede saker fra fabrikk i Mexico, men det er en annen sak) Endret 14. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Sort eller brun? Knomo Bungo messenger bag. Endret 14. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Rankiz: Brun Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Noen som har tips til en som liker bukser som ikke er skin tighte? Sliter virkelig med å finne jeans. De er enten for trange eller for løse. :/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Acne er en gjenganger her når det kommer til anbefalinger. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Acne er jo pølseskinn. Jeg tenkte mer cargoaktig, bare litt kult, hvis du skjønner? Men kom gjerne med tips, bilder osv. Dere har min evige takknemmlighet. Og det trenger ikke nødvendigvis være jeans. Det var kun et uttrykk for mine tekstile frustrasjoner. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Acne Mod A er en gjenganger om du ikke har tynne lår, hovedsakelig fordi den har en carrot fit og fordi Acne-jeans har rykte på seg for å ha veldig høy kvalitet. Carrot fit blir ikke nødvendigvis "pølseskinn", men om du absolutt skal ha for store bukser kan du jo bare gå opp en størrelse Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg liker ikke tighte klær. Lite bevegelsesrom og ballepress. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Acne er jo pølseskinn. Jeg tenkte mer cargoaktig, bare litt kult, hvis du skjønner? Men kom gjerne med tips, bilder osv. Dere har min evige takknemmlighet. Og det trenger ikke nødvendigvis være jeans. Det var kun et uttrykk for mine tekstile frustrasjoner. Se her så finner du sikkert noe! http://www.flava.no/index.php?artikkelID=1005&listeID=394&ledd1=394 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Fet link. Definitivt noe å hente der, ja. Har du tips til noe som ikke er jeans da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Noen som har tips til en som liker bukser som ikke er skin tighte? Sliter virkelig med å finne jeans. De er enten for trange eller for løse. :/ Nudie Big Bengt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hele poenget med carrotfit er jo at de er løsere oppe og blir slimmere nedover. Så om ballene dine ikke henger ved leggen blir det ikke noe "ballepress" - samt du slipper å se ut som en tard. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Vil dere si at både brun og svart messenger bag passer til frakk? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Brun er kanskje mer anvendelig enn svart? Ser for meg at navy frakk og svart messenger bag blir litt feil, f.eks. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Ville ha valgt brun siden det er lettere å kombinere med andre farger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Det at en bag skal matche resten av antrekket er vanskelig. Selv har jeg både brune og sorte bager, men ikke i alle forskjellige størrelser, så for meg er det en ren bonus om man treffer eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå