PatSharpX Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som vet om HM i Bogstadveien fortsatt har disse? http://28.media.tumblr.com/tumblr_ld6sznlxCb1qepuu9o1_500.jpg Har du sjekket? Fikk litt lyst på et par. Nash: Synes den brune er finest. Ja, de hadde to par igjen, jeg kjøpte det ene. Det som var igjen da jeg gikk ut var str 41. Hadde lyst på de fra herringer jeg også, men ble litt mye. Disse kom på 199,- Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hva er egentlig bruksområdet for sånne sko? Gå rundt i dem hjemme? Endret 13. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg lurte på det samme, men de var for cool til å gi et svar Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Det er faktisk for smoking og finere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Håper og regner med at de skal matches med en morgenkåpe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Bruker de som tøfler jeg Formal slippers er vel navnet på skotypen. Endret 14. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Utrolig ekkel logo på dem da. Liker bedre tøflene mine som har hundehoder 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, de hadde to par igjen, jeg kjøpte det ene. Det som var igjen da jeg gikk ut var str 41. Hadde lyst på de fra herringer jeg også, men ble litt mye. Disse kom på 199,- Akk ja, det blir nok litt i snaueste laget, med mindre de er ekstremt store i størrelsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Noen av dere som har noe fra Saddleback Leather? Jeg har planer om å reise på langre tur til vår/sommer, og ser for meg at det hadde vært kult å bruke Duffle/Overnight-bagen fra dem til å leve ut av. Blir dette for tungt og/eller upraktisk eller er det gjennomførbart? Regner med å reise for det meste med tog og buss. Alternativet blir sekk, trillekoffert er litt for upraktisk Duffelen veier 5,5 kg, så det kan fort bli litt tungt tror jeg. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hva er egentlig bruksområdet for sånne sko? Gå rundt i dem hjemme? De er da til å tasse rundt på landstedets vestfløy, iført morgenkåpe i burgunderrød fløyel og med morgenkonjakk i hånden og sigar i munnviken, må vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Utrolig ekkel logo på dem da. Liker bedre tøflene mine som har hundehoder Foretrekker tøflene mine som ser ut som hodet til Homer Simpson, jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvor kan jeg finne noen skikkelige gode cordfløyelsbukser. Synes det ser relativt stilig, og skal prøve å dra på meg de uten å se ut som jeg er 60+. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvor i Lillestrøm Ved siden av Europris. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Det jeg har lyst på, er slim fit cordfløyelsbukser. 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hvor kan jeg finne noen skikkelige gode cordfløyelsbukser. Synes det ser relativt stilig, og skal prøve å dra på meg de uten å se ut som jeg er 60+. NN.07 har veldig gode cordfløyelsbukser. Veldig fin fit også. Har to par selv, og føler meg ikke som 60 år med dem. Endret 14. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Cordfløyel? Er det ikke 50 års aldersgrense på både det og mokasiner, egentlig? Smaken er vel, som alltid, som baken. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Så man må bli 50 for å kunne se bra ut? Selv er jeg ikke særlig fan av cordfløyel, men mokasiner er nok noe av det beste å gå med om sommeren. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Cordfløyel er meget sweet. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Man må bli 50 for å se bra ut med mokasiner og cordfløyel. Det som ser bra ut på unge, ser ikke nødvendigvis bra ut på de godt voksne, og vice versa. Cordfløyel og mokasiner er etter min mening noe som hører til i de godt voksnes rekker. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Sekken min ødelegger skulderputene på frakken, lol, noen som vet om vesker som eventuelt ser bra ut til frakk/losjakke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå