Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du vite prisen? Tenkte jeg skulle ta med den ene Burberry trenchen til fiks og noen blazere.

Gadd ikke å ta sjansen på skredderen som mamma kjente.

Ja, det var billig. Dette var prisene sånn ca.

Ermer=160

Ta inn livet i jakke=170

Ta inn bukse i livet =160

Legge opp jeans=120

Legge opp andre bukser=140

 

Det heter Jessheim Skreddern og ligger i samme bygning som senteret, men inngangen er til venstre for Burger King fra gaten. Det er hun som gjør skredderarbeid for Jensen & Co.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jøss, det er jo under halvparten av det jeg betalte for skredderen i Lillestrøm! Da blir det nok en tur til Jessheim snart.

 

Når jeg gikk der, så var det hvert fall veldig harry. 95% gikk med J&J og skatesko osv, kjørte rundt med høy bass og jallastylet bil og trim. De som kunne kle seg var eldre, hvert fall ut i fra det jeg så, da hver gang jeg handlet på jensen & co var det kun eldre der og aldri noen på min alder.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om en ting, spørsmålet er helt seriøst, selv om det muligens høres useriøst ut.

 

Er Jessheim like harry som det høres ut? Jeg tror all denne mobbingen av Jessheim på forumet har gått inn i underbevisstheten min.

Vel, ja :p Jeg pleier ikke å være der bortsett fra hvis jeg skal besøke noen jeg kjenner, men jeg ble skremt når jeg tok turen dit får å handle julegaver i helgen. Og utelivet er virkelig noe for seg selv.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om en ting, spørsmålet er helt seriøst, selv om det muligens høres useriøst ut.

 

Er Jessheim like harry som det høres ut? Jeg tror all denne mobbingen av Jessheim på forumet har gått inn i underbevisstheten min.

 

Dette er Jessheim Storsenter:

 

3754243222_5c7a3a7b67.jpg

 

Det sier vel det meste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jøss, det er jo under halvparten av det jeg betalte for skredderen i Lillestrøm! Da blir det nok en tur til Jessheim snart.

 

Når jeg gikk der, så var det hvert fall veldig harry. 95% gikk med J&J og skatesko osv, kjørte rundt med høy bass og jallastylet bil og trim. De som kunne kle seg var eldre, hvert fall ut i fra det jeg så, da hver gang jeg handlet på jensen & co var det kun eldre der og aldri noen på min alder.

 

Hvor i Lillestrøm

Lenke til kommentar

Er det noen som har kjøpt noe fra LL Bean? Jeg synes å ha lest opptil flere ganger at folk forbinder det med prep, at de har fantastiske klær osv osv, men jeg tok en titt på hjemmesiden, og det var lite imponerende.

 

Jeg fant noen få ting jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe though, i mangel på noe bedre ord. Hva synes dere om:

http://www.llbean.com/llb/shop/61259?feat=506788-GN2

http://www.llbean.com/llb/shop/65603?feat=504190-GN2

 

Når det gjelder rugbyen lurer jeg mest på fiten. Jeg er ikke sikker på hva dere mener om rugby shirts, men jeg føler at jeg bør ha minst én. Det er jo selvfølgelig vanskelig å svare på om dere ikke har den selv.

 

Når det gjelder skjorten er jeg usikker på den brystlommen. Jeg har ikke sansen for den. Folk klager også på fiten, er det muligens fordi de er for tykke, eller er det fordi skjorten ikke er slim nok, tror dere?

 

Noen forslag til shorts til sommeren? Jeg trenger et par nye, har nå bare en knallblå som jeg bruker, ikke alltid like enkel å kombinere, og den er litt for lang.

 

Jeg har to ting til jeg lurer på. Hva synes dere om rutete skjorter?

http://www.jcrew.com/mens_feature/NewArrivals/shirts/PRDOVR~35497/99102210718/ENE~1+2+3+22+4294967294+20~~~16+4294967280~15~all~mode+matchallany~~~~~slim+fit/35497.jsp

 

Og hvordan i alle dager forventer Brooks Brothers at jeg skal finne ut av størrelsen på skjortene deres når size guiden ikke nevner noenting om mål på small, medium, large osv osv, når flere av skjortene bare bruker disse uttrykkene, og ikke nevner noen mål?

Eksempel, http://www.brooksbrothers.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=1051&Product_Id=1470830&Parent_Id=297&default_color=BLACK&sort_by=&sectioncolor=&sectionsize=#null.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Noen av dere som har noe fra Saddleback Leather?

Jeg har planer om å reise på langre tur til vår/sommer, og ser for meg at det hadde vært kult å bruke Duffle/Overnight-bagen fra dem til å leve ut av.

Blir dette for tungt og/eller upraktisk eller er det gjennomførbart?

Regner med å reise for det meste med tog og buss.

 

 

Alternativet blir sekk, trillekoffert er litt for upraktisk

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Har aldri likt rugby skjorter og liker ikke lommer på skjorter, selv casual button-downs.

Hvorfor ikke satse på en fra Tailorstore?

Angående shorts hadde ASOS en del greie, billige shorts i år og det kommer den ok til å ha til sommeren også.

Jeg liker ruter, men det er nok mer en sakssmak. Og igjen kan jeg nevne Tailorstore. Har en rødrutete skjorte derifra som er kurant. Er også enig med deg angående størrelsesguidene til Brooks Brothers, de er forferdelig dårlige!

 

multisync: Jeg vil uten tvil satset på sekk. Komfort fremfor stil. Men Saddelback Leather har en veske som kan brukes som sekk, men den er på langt nær stor nok. Er en her som har veske derifra, som han postet i bildetråden.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Noen av dere som har noe fra Saddleback Leather?

Jeg har planer om å reise på langre tur til vår/sommer, og ser for meg at det hadde vært kult å bruke Duffle/Overnight-bagen fra dem til å leve ut av.

Blir dette for tungt og/eller upraktisk eller er det gjennomførbart?

Regner med å reise for det meste med tog og buss.

 

 

Alternativet blir sekk, trillekoffert er litt for upraktisk

Så vidt jeg vet er de veldig tunge. Jeg ville heller kjøpt noen dufflebagger fra Filson hvis du ønsker den mer røffe stilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...