Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Vi vet hvem typen som ikke har tynnet ut håret, bare tatt en sausesaks i det er. Og vi vet hvem "kvisetrynet" som tydeligvis ikke gidder å forsøke å bli kvitt dem er.

 

Det er lov å være "nerd", men det er lov å tenke på hvordan man ser ut også.

5030266[/snapback]

 

Tenk hvis du er psykisk sterk nok til ikke å la deg plage av et par kviser..

 

Jeg vet ikke om noen som bruker sauesaks i håret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ser seriøst ut som om han har brukt sauesaks i håret.

 

Jeg har noen få kviser selv, det er anturlig. Men når ansiktet ligner mer på en pizza med tomatsaus enn et ansikt er det lov å forsøke. "Vasker du ansiktet med ansiktsrens?" spurte jeg, det visste han ikke hva var. Han brukte visstnok ingenting i ansiktet. Nei vel. Da kan han få se sånn ut også.

Lenke til kommentar
Vi vet hvem typen som ikke har tynnet ut håret, bare tatt en sausesaks i det er. Og vi vet hvem "kvisetrynet" som tydeligvis ikke gidder å forsøke å bli kvitt dem er.

 

Det er lov å være "nerd", men det er lov å tenke på hvordan man ser ut også.

5030266[/snapback]

Så bare fordi fyren har masse kviser så betyr det at han ikke prøver å bli kvitt dem? Tror nok det er motsatt, selv om du kanskje ikke tror det. Nerder liker ikke å bli baksnakket mer enn deg vøttu. Det er ikke alltid kvisemidler fungerer skikkelig, faktisk, så fungerer de fleste ganske sakte og på noen fungerer de ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Dark Knight: Om du liker å innbille deg at mennesker ikke dømmer andre etter utseendet må du gjerne gjøre det for min del. At du tar feil er en annen sak, men det får være ditt problem.

5030289[/snapback]

 

Hvis jeg er ute og ser på damer, så kommer førsteinntrykket av utseende - men kan fort gå bort i fra folk igjen, samme åssen utseende... Hvis jeg møter nye potensielle venner er utseende urelevant

Lenke til kommentar
Vi vet hvem typen som ikke har tynnet ut håret, bare tatt en sausesaks i det er. Og vi vet hvem "kvisetrynet" som tydeligvis ikke gidder å forsøke å bli kvitt dem er.

 

Det er lov å være "nerd", men det er lov å tenke på hvordan man ser ut også.

5030266[/snapback]

Så bare fordi fyren har masse kviser så betyr det at han ikke prøver å bli kvitt dem? Tror nok det er motsatt, selv om du kanskje ikke tror det. Nerder liker ikke å bli baksnakket mer enn deg vøttu. Det er ikke alltid kvisemidler fungerer skikkelig, faktisk, så fungerer de fleste ganske sakte og på noen fungerer de ikke i det hele tatt.

5030300[/snapback]

 

 

"Kvisemidler" er fy-fy. Det tørker ut huda. Bruk ansiktsvask morgon og kveld, så har du fhv. frisk hud.

Lenke til kommentar

Når han jeg snakker om med kvisene forteller at han ikke trenger å bruke noe i ansiktet, da tenker jeg mitt.

 

Går du bort til den største, styggeste, og tykkeste damen du treffer? Tror ikke det. Går du bort til hun med palestinaskjerf og naglebukse?

 

Hvis du skule finne en på gaten til en jobb, hvem tilbyr du den først, den velkledde mannen eller den kritthvite mannen med skitten bukse og umatchende jakke?

Lenke til kommentar
Når han jeg snakker om med kvisene forteller at han ikke trenger å bruke noe i ansiktet, da tenker jeg mitt.

 

Går du bort til den største, styggeste, og tykkeste damen du treffer? Tror ikke det. Går du bort til hun med palestinaskjerf og naglebukse?

 

Hvis du skule finne en på gaten til en jobb, hvem tilbyr du den først, den velkledde mannen eller den kritthvite mannen med skitten bukse og umatchende jakke?

5030312[/snapback]

 

 

Så viser det seg fort at den velkledde mannen ikke har noe annet liv enn å sitte å nappe'n til pr0n og ikke har noe grunnlag for noen som helst jobb.. De klærne har han tilfeldigvis fått av sin mor, og brukte fordi han ikke hadde noe annet nogenlunde rent den dagen

Lenke til kommentar
kan fort gå bort i fra folk igjen, samme åssen utseende...

5030301[/snapback]

Dette er et godt eksempel på knekkende irrelevant oppgulp, jeg har ikke påstått noe annet, faktisk er det ikke mer enn to poster siden jeg spesifikt sa meg enig i dette argumentet. Jeg kan gjerne være med på å diskutere hvorvidt utseendet betyr noe eller ikke, men jeg har absolutt ingen intensjoner på å føre en debatt på et totalt menings- og prinsippløst grunnlag.

Lenke til kommentar
"Kvisemidler" er fy-fy. Det tørker ut huda. Bruk ansiktsvask morgon og kveld, så har du fhv. frisk hud.

5030305[/snapback]

Joa, det hjelper litt for de fleste, men gjør sjelden underverker.

Når han jeg snakker om med kvisene forteller at han ikke trenger å bruke noe i ansiktet, da tenker jeg mitt.

Ok, denne er jeg enig i. Men dette er et ekstremt tilfelle da.

Går du bort til hun med palestinaskjerf og naglebukse?

Ja.

Hvis du skule finne en på gaten til en jobb, hvem tilbyr du den først, den velkledde mannen eller den kritthvite mannen med skitten bukse og umatchende jakke?

5030312[/snapback]

Man går jo ikke ut på gaten for å se etter arbeidstakere?

Lenke til kommentar
kan fort gå bort i fra folk igjen, samme åssen utseende...

5030301[/snapback]

Dette er et godt eksempel på knekkende irrelevant oppgulp, jeg har ikke påstått noe annet, faktisk er det ikke mer enn to poster siden jeg spesifikt sa meg enig i dette argumentet. Jeg kan gjerne være med på å diskutere hvorvidt utseendet betyr noe eller ikke, men jeg har absolutt ingen intensjoner på å føre en debatt på et totalt menings- og prinsippløst grunnlag.

5030340[/snapback]

 

 

Prinsippløst?

Lenke til kommentar

Ta for eksempel ditt argument om at mannen i de pene klærne egentlig bare fikk klærne fra moren og ikke duger til noe. Dette er nok et eksempel på at du bevisst unngår å lese argumenter jeg har kommet med tidligere, ingen her har påstått at utseendet og klær er det eneste ved en person som teller, uansett hvor mange ganger du prøver å repetere det motsatte.

Lenke til kommentar
Ta for eksempel ditt argument om at mannen i de pene klærne egentlig bare fikk klærne fra moren og ikke duger til noe. Dette er nok et eksempel på at du bevisst unngår å lese argumenter jeg har kommet med tidligere, ingen her har påstått at utseendet og klær er det eneste ved en person som teller, uansett hvor mange ganger du prøver å repetere det motsatte.

5030362[/snapback]

 

Jeg unngår ikke å lese hva du har skrevet, jeg argumenterte med det der mot JoachimR, så vidt jeg vet har ikke postene deres vært synonyme

Lenke til kommentar
Man går jo ikke ut på gaten for å se etter arbeidstakere?
Det finnes visstnok callsentra som rekruttere "unge mennesker" på denne måten. Eller hvis PwC har en stand på en høyskole eller et universitet, så tror jeg de kanskje blir mer interressert i deg om du ser "ordentlig" ut. Kanskje de ikke tenker på det - men det er noe med underbevisstheten. Jeg nekter å tro at du ville gått bort til den tykke jenten med uren hud fremfor blondinen med jevn brunfarve. Rett og slett.
Lenke til kommentar
Man går jo ikke ut på gaten for å se etter arbeidstakere?
Det finnes visstnok callsentra som rekruttere "unge mennesker" på denne måten. Eller hvis PwC har en stand på en høyskole eller et universitet, så tror jeg de kanskje blir mer interressert i deg om du ser "ordentlig" ut. Kanskje de ikke tenker på det - men det er noe med underbevisstheten. Jeg nekter å tro at du ville gått bort til den tykke jenten med uren hud fremfor blondinen med jevn brunfarve. Rett og slett.

5030390[/snapback]

 

Så mye arbeidssøking det er i dag trenger man ikke å bevege seg ut på gata, så det er få som gjør det..

 

Vill nok gått til blondina først, men, som sagt, kanskje snudd meg bort fra henne...

 

Du glemmer andreintrykket Joachim. Nå sa jeg ikke til deg, thomasr...........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...