Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta vekk merket og plassèr jakka på H&M etc, så hadde den vel ikke vært like interessant lengre. Eller? :roll:

 

 

Vel ja, jeg ville aldri funnet på å kjøpe en ytterjakke fra H&M, da jeg vil at de skal tåle litt juling. Et annet merke kjent for kvalitet ville vært like akseptabelt. Barbour International ligner og er et godt alternativ.

 

 

Lenke til kommentar

Såg 10x bedre ut på de iforhold til han fyren thrice postet med da :p Enda kulere om "Belstaff" hadde blitt fjerna fra den ene lommen.

 

Såg 10x bedre ut på de iforhold til han fyren thrice postet med da :p Enda kulere om "Belstaff" hadde blitt fjerna fra den ene lommen.

 

RASIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hadde det stått G-star på den Belstaffjakken på anoreksinegeren lenger opp, hadde dere hatet den hele gjengen ... Og det KUNNE faktisk stått G-star på den imo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gleder meg til min voksede jakke kommer i posten! :D

 

Ser frem til å kjøpe en selv til høsten^^ Tror det blir Barbour International hvis jeg kler den typen jakker. Belstaff er en god del over mitt budsjett. Hvis ikke slår jeg bare til med med en Barbour Beaufort.

 

 

l2037.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Typen på motorsykkelen har forresten ikke på seg postbud jakken, så vidt jeg kan se. Det bildet med han i skinnjakken og han i Belstaff jakken gjør ikke mitt inntrykk bedre. Skinnjakken ser tusen ganger bedre ut.

 

De er 99,8 % like bortsett fra at den ene er i vokset bomull og den andre er i skinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...