AndyPanda Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Ta vekk merket og plassèr jakka på H&M etc, så hadde den vel ikke vært like interessant lengre. Eller? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 å jeg er vel en av nubsa i følge fkm. Korrekt Forresten, postbud? Nub. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Ta vekk merket og plassèr jakka på H&M etc, så hadde den vel ikke vært like interessant lengre. Eller? Vel ja, jeg ville aldri funnet på å kjøpe en ytterjakke fra H&M, da jeg vil at de skal tåle litt juling. Et annet merke kjent for kvalitet ville vært like akseptabelt. Barbour International ligner og er et godt alternativ. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde det ikke vært for at jeg er så lat hadde jeg funnet quoten fra deg Fredrik der du sier Brad alltid ser latterlig ut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde det ikke vært for at jeg er så lat hadde jeg funnet quoten fra deg Fredrik der du sier Brad alltid ser latterlig ut Korrekt, men jakken ser bra ut Bevis nummer 2: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Såg 10x bedre ut på de iforhold til han fyren thrice postet med da Enda kulere om "Belstaff" hadde blitt fjerna fra den ene lommen. Såg 10x bedre ut på de iforhold til han fyren thrice postet med da Enda kulere om "Belstaff" hadde blitt fjerna fra den ene lommen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Såg 10x bedre ut på de iforhold til han fyren thrice postet med da Enda kulere om "Belstaff" hadde blitt fjerna fra den ene lommen. Såg 10x bedre ut på de iforhold til han fyren thrice postet med da Enda kulere om "Belstaff" hadde blitt fjerna fra den ene lommen. RASIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Endret 12. desember 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hvilken jakke er den til høyre? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hvilken jakke er den til høyre? Barbour eller Belstaff... Litt usikker jeg. Bare gå inn på the sartorialist og sjekk kommentarfeltet, står sikkert der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Er det lang tilbake på bloggen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde det stått G-star på den Belstaffjakken på anoreksinegeren lenger opp, hadde dere hatet den hele gjengen ... Og det KUNNE faktisk stått G-star på den imo. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Er det lang tilbake på bloggen? her Edit: Lol, jeg blir stadig overrasket over hvor kunnskapsløse folk er om klær, selv om de er på et moteforum. G-star faktisk. Endret 12. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde det stått G-star på den Belstaffjakken på anoreksinegeren lenger opp, hadde dere hatet den hele gjengen ... Og det KUNNE faktisk stått G-star på den imo. Det er en jakke i vokset bomull, og så vidt jeg vet selger ikke g-star vokset bomull. Og jeg digger beltet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Gleder meg til min voksede jakke kommer i posten! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Typen på motorsykkelen har forresten ikke på seg postbud jakken, så vidt jeg kan se. Det bildet med han i skinnjakken og han i Belstaff jakken gjør ikke mitt inntrykk bedre. Skinnjakken ser tusen ganger bedre ut. Endret 12. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Synes den til høyre var penere jeg også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Gleder meg til min voksede jakke kommer i posten! Ser frem til å kjøpe en selv til høsten^^ Tror det blir Barbour International hvis jeg kler den typen jakker. Belstaff er en god del over mitt budsjett. Hvis ikke slår jeg bare til med med en Barbour Beaufort. Endret 12. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Typen på motorsykkelen har forresten ikke på seg postbud jakken, så vidt jeg kan se. Det bildet med han i skinnjakken og han i Belstaff jakken gjør ikke mitt inntrykk bedre. Skinnjakken ser tusen ganger bedre ut. De er 99,8 % like bortsett fra at den ene er i vokset bomull og den andre er i skinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå