cbfn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Er et bare jeg som syns at disse ikke var så ille? Den beige syns jeg var meget pen. Endret 11. desember 2010 av Christian B Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du glemt et "ikke" eller noe? Jeg har prøvd ting fra lignende steder før, og passformen er hvertfall god. Men den jakken ser veldig billig ut. Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Er et bare jeg som syns at disse var så ille? Den beige syns jeg var meget pen. Personlig ville jeg aldri ha bestilt fra en side med så mange grove skrivefeil. Tittelen fikk meg også til å undre litt: "Duble Belted Half-Trench Coat Jacket Blazers". Er dette ett produkt eller flere? Hadde vært morsomt å se kombinasjonen . Endret 11. desember 2010 av ranvier Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Haha, ja det kunne blitt ett interessant produkt. Så at de var alt for trange i ermene, så vil aldri få inn armene mine der uansett. Men for den prisen ser den jo bedre ut enn det man får kjøpt på H&M og andre billige butikker. Bebeluv: Rettet. Endret 11. desember 2010 av Christian B Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 "2010 DANDY STYLE JAKET FASHION" Under der står det "special price for you". Dette ser ikke veldig seriøst ut, men jeg likte faktisk jakkene godt. Ville sprettet av logoen på den beige. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) What? Den logoen er ikke medfølgende. Edit: Haha, se over det ene bildet :Bugshill Luxuty Primium Jaket. Skal mye til for å gjøre mer feil enn det. Endret 11. desember 2010 av Christian B Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ser jo billigere ut enn ei hore langs kaien, for å være ærlig. Fikk litt pakistaner vibber (om dere skjønner hva jeg mener). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ville sprettet av logoen på den beige. Bling er jo kult! Ehm. Syns jakkene jevnt over var stilige. Alt avhengig, så klart, men på rett person og i rett størrelse (ser ut som de fort kan bli vanskelig å lukke med mindre man er radmager?) hadde ikke jeg reagert negativt iallefall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ser jo billigere ut enn ei hore langs kaien, for å være ærlig. Fikk litt pakistaner vibber (om dere skjønner hva jeg mener). Kan forsikre deg om at du ikke fikk det på grunn av jakkene, da jeg har tilgode å se noen av det folkeslaget med en trench. Men kan skjønne du får det av måten de skriver på. Special price for you my friend :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har bestilt en billig trench fra en lignende selger før, og det ble faktisk en positiv overraskelse, prisen tatt i betraktning. Og den hadde like mange grammatiske feil. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Har bestilt en del fra SF og alt har gått greit før. Men er 2 pakker jeg bestilte for omtrent 2 måneder siden som jeg ikke har fått. Den ene har jeg gjort en helt latterlig tabbe på. Glemte navn på adressen og snakket med postmannen som ikke kan huske en slik pakke som han hadde sendt i retur. Den andre har ikke kommet og alt skal være i orden. Har stort sett fått alt annet innen maks 2 uker. Begge skal være gode selgere. Jeg prøver å finne ut hva jeg kan gjøre med den pakken uten navn. Har kontaktet posten uten at de viste noe(regnet med den ble sendt i retur). Selger sier han ikke har fått den tilbake. Den siste får jeg vell bare vente på. Ingen av pakkene er sendt med tracking selv om selgeren skrev de skulle sende meg tracking number. Noen med erfaringer? Endret 11. desember 2010 av jendoriluka Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg vil ha ny jakke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har ikke Belstaff kulere jakker enn den der da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Den var så tøff på House! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Mye som er kult på House. Tviler på at den gjengne mann i gata kan dra fram en stokk uten at det ser åndssvakt ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg velger å tro at jeg har swagger nok til å gå med en rosa fløyelsedress 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Den var litt for røff for min del i hvert fall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Den hadde jo blitt brukt til røft bruk. Har sett litt på Barbour International også. Mye det samme, men en mer overkommelig pris. Trenger uansett ikke noen ny jakke før høsten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Røft bruk = flatfylla i Jessheeeeim? Ikke værst jakke til under 1000,- Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvor er jakken fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå