Winston Wolf Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Lindeberg sine v-hals gensere har veldig bra passform til en grei penge, koster dog 300 kroner mer enn din makssum. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Vente til januarsalget. Elers er det skrale greier. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Skal kjøpe fra RM Williams, men stusser på at siden ikke har https sikkerhet. Står uansett dette på siden når jeg skal betale " This is a Secure Shopping Cart. The Secure Padlock Icon may not show in your browser because we are working in frames" Burde jeg uroe meg, eller skal jeg bare plotte informasjonen min her anyways. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hvilken side bestiller du fra? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 bootsonline.com.au Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Tror Thrice har bestilt derfra hverfall... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Begynner snart å lure på om tollerne har tatt jakken min. Iføge Royalmail ble den sendt over til Norge den 24/11. Begynner å bli litt siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 ^Dersom noe blir stoppet i tollen vil det vel bli gitt beskjed til mottakeren? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hvis du har tracking kan du bruke den på Posten.no Anewz, de har gjerne mer oppdatert informasjon en Royal Mail når pakken først er i Norge. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 " Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 29.11.2010 13:07 " Det er jo faen nesten to uker siden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 ^Dersom noe blir stoppet i tollen vil det vel bli gitt beskjed til mottakeren? Spørs. Jeg har gitt tollen automatisk fortolling av mine pakker, så regningene bare kommer etter fortollingene. I stede for å spørre meg hver eneste pakke som må fortolles. For mye shopping i utlandet til at jeg orker slikt Jeg har hatt pakker hos tollen lengre enn som så, Anewz, så du kan regne med lengre også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Bebe, stikk ned på posten og vis de tollerne noe kung-fu skills og si at den skal bli sendt asap. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Bebe, stikk ned på posten og vis de tollerne noe kung-fu skills og si at den skal bli sendt asap. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tviler på at de har de skoene på Zara uansett. Skoutvalget på norske Zaraer tends to suck, så vidt jeg har skjønt. De har de hos Zara i Bogstadveien, vurderte de selv, men endte opp med Loake Blackfriars Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Yes, mamma spanderte Star Wars genser på meg i dag 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Bebe, stikk ned på posten og vis de tollerne noe kung-fu skills og si at den skal bli sendt asap. Jeg har hatt en pakke liggende i tollen over en og en halv måned før den ble sendt til meg, fyi Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Gaaaah! Er det mulig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Bebe, stikk ned på posten og vis de tollerne noe kung-fu skills og si at den skal bli sendt asap. Haha, vurdert det tidligere, når seilerskoene jeg bestilte satt fast noen uker. Men tok heller å bare ringte de, så ble pakken videresendt i løpet av 10min Hvordan er forresten kvaliteten på Loake vs Herring? Jeg er hvertfall fornøyd med Herring til den utrolige prisen! Men jeg kan ikke si det samme om Church. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Gaaaah! Er det mulig Du kan dra til tollkontoret og gjøre fortollingen selv. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 " Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 29.11.2010 13:07 " Det er jo faen nesten to uker siden. Jeg venter på en pakke som forlot tollen 19.11, så det kunne vært værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå