Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "My only hobby is looking fresh. I repeat, my only hobby is looking fresh to death. I repeat, my only hobby is looking fresh to death on my fucking yacht." Ironisk om man da subber rundt i en skitten og hullete russebukse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=806970 ^tråd om sitat på russekort. Der finner du sikkert noe bra. Se igjennom den Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hehe, fikk sansen for: " Ah, women. They make the highs higher and the lows more frequent. " Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "My only hobby is looking fresh. I repeat, my only hobby is looking fresh to death. I repeat, my only hobby is looking fresh to death on my fucking yacht." Ironisk om man da subber rundt i en skitten og hullete russebukse. Det stemmer bra. Ikke er man på en båt heller. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Eller er man det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Går fint å ta seg en hobby fra hobbyen min i russetiden da hehe. Multi: Både Wilde & Nietzsche har mange bra. Skrevet noen skolerelaterte oppgaver om Nietzsche og Wilde har jeg bare alltid hatt sansen for Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Eller er man det? For min egen del vil dette bli et udiskutabelt -ja-, men så er jeg ekstremt keeg og kæxx oxo da. Ikke alle har den samme sprezzen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 *snip* Wilde har jeg bare alltid hatt sansen for Bare synd han kun skrev en roman Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 wat. Her var det mye rot. Hva er en hobby fra hobbyen, i russetiden? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Mener å huske at jeg hadde "Livet er underbart når underlivet er bart". Edit: Nå føler jeg meg gammel når jeg tenker tilbake på russetiden. Endret 10. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Mitt russekort sugde, jeg hadde "Hvis dette står her har jeg glemt å endre russekortet innen tidsfristen" eller noe i den gaten. Satt det opp bare for gøy, men rakk selvfølgelig ikke å endre det. :@@@@@@@ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ironien er hard. Har en julenøtt: Hvilke produsenter selger klær i XXS? Siden XS tydeligvis ikke fungerer må jeg vel ned på XXS, men sliter med å finne klær i den størrelsen og håpet å kunne benytte meg av januarsalget. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen tips til rimelige dobbeltspente monks i Trondheim? Har Zara noe? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror aldri jeg har sett dobbelmonks i butikk i Norge. Disse er de billigste jeg vet om, men jeg ville heller betalt litt mer for disse, ettersom de er ganske mye penere imo. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ok, Shakespear liker jeg godt, men nok litt dyr akkurat nå. Hva synes du om denne fra Zara http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11724/en/zara-sales/11045/10077/DUAL%2BBUCKLE%2BBLUCHER Ikke akkurat monks og er veldig usikker på sålen Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Rimelig stygge. Spar deg heller opp og kjøp Shakespearene. De vil vare 100 ganger lenger enn de fra Zara. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tviler på at de har de skoene på Zara uansett. Skoutvalget på norske Zaraer tends to suck, så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan få fine v-gensere med god passform til en OK pris? Prisklasse: Max 700 kr Ikke fra H&M helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå