fkm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Regner med at han sikter til at begge knappene er igjen på bildet til venstre. På bildet til venstre har han ikke på seg en blazer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Beklager. Tenkte på blazer siden Ari gikk med det på bildet. Men tenkte på dressjakken til Sigbjørn, ja. Bare det å se hvordan den sitter gjør at det stikker i øynene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bare jeg som har en grønn firkant hvor det står "Laster..." konstant i toppen av nettleseren min når jeg er inne på diskusjon.no ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha, samme her. La merke til at det i går. Lurer på om det har noe å si hvordan nettleser man bruker? I så fall bruker jeg Safari. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bruker Ildreven, og opplever det samme. Irriterende ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Chrome her, så tror det har med diskusjon.no å gjøre. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som har lyst til å poste bilde av hva dem har på seg i dag? Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dere begynner sikkert å bli lei av dress spørsmål nå, men jeg tar sjansen Skal en tur til House of Singles neste uke og kjøpe meg en navy dress. Skal brukes til Julaften, Nyttårsaften, skoleball, 17 mai osv. Navy funker eller burde jeg gå for grå? Synes navy kansje er litt mer spenstig og andvendelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Beklager. Tenkte på blazer siden Ari gikk med det på bildet. Men tenkte på dressjakken til Sigbjørn, ja. Bare det å se hvordan den sitter gjør at det stikker i øynene. Dressjakken er under en frakk, så med mindre du har røntgensyn vet du ingenting om hvordan den sitter, bortsett fra at den er litt krøllete fordi han gjør en knappefail. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er dette de beste de fant? Det må da være mulig å finne noen som kler seg bedre enn disse her. Antrekket til Kjell Nordström er jo fullstendig latterlig. Noman Mubashir ser ut som en blanding av motorsyklist, matador og pirat. Daniel Franck ser ut som en klovn. Petter Stordalen er supercheesy. Peter Peters er nominert fordi han går i en slags trenings-genser. Hva er dette jeg vet ikke engang hei jeg du. Jeg stemte på Sondre Lerche. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg likte Sondre Lerche sitt antrekk til høyre. Right up my alley. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bare jeg som har en grønn firkant hvor det står "Laster..." konstant i toppen av nettleseren min når jeg er inne på diskusjon.no ? Haha, samme her. La merke til at det i går. Lurer på om det har noe å si hvordan nettleser man bruker? I så fall bruker jeg Safari. Bruker Ildreven, og opplever det samme. Irriterende ... Noen av dere som bruker Adblock Plus eller tilsvarende? Løste seg for meg når jeg skrudde denne av. Bruker forøvrig Firefox. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Fristen er imårra og jeg har virkelig ingen aning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Obama was 200 percent advertising. I promote myself to sell my brands. Because now I am a kind of celeb. I am in a different world than the fashion industry. I am with Mick Jagger, Michael Jackson, Madonna. I build me as a celebrity. -Christian Audigier Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Fristen er imårra og jeg har virkelig ingen aning. I morgen? Fristen hos oss var 10. november. Anywayz, du finner ufattelig mye festlig på forskjellige grupper på facebook. Der jeg fant mitt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fant nettopp: Det er russ som ønsker noen flere dager på å gjøre ferdig russekortene. Vi utsetter nå fristen noen dager frem til torsdag 16. desember kl 24 – absolutt siste frist! Så da har jeg enda litt bedre tid. Men tar fortsatt imot tips til noen bra. Helst ikke noe oppbrukt crap som 10 000 har hatt før. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tips til sitat jeg kan ha på russekortet? Fristen er imårra og jeg har virkelig ingen aning. When I die, bury me face down so the whole world can kiss my ass Måtte gjøre noen endringer selv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er jo bare å finne en forfatter du liker, filosof etc. Jeg hadde sitat fra Oscar Wilde, ellers har Nietzsche mange fine Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Snakker dere om russedress sine frister nå? Skulle gjerne gjort endringer selv, men står at de er sendt til trykk. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "My only hobby is looking fresh. I repeat, my only hobby is looking fresh to death. I repeat, my only hobby is looking fresh to death on my fucking yacht." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå