lokeland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ah, blinksa litt! Hva med khaki? Er dog ikke så formelt så vidt jeg vet. Eller koksgrå. Alle gjør vel det en gang i blant Tror en grå hadde blitt finest, egentlig, men det måtte kind of vært i samme farge og tekstur - hvilket er litt vanskelig å finne Kanskje plain sort, ser uansett bedre ut enn majoriteten av alle Å prøve å matche farge og tekstur går sjeldent bra. Det må nesten være samme stoff for at det skal se bra ut. Jeg synes sort bukse blir en for stor kontrast, men det er bare meg. Jeg ville hatt noe litt mykere, som f.eks. koksgrått. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som vet om HM i Bogstadveien fortsatt har disse? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nå hadde de fleste her elsket meg! Nå har jeg kastet blazer, kasjmir-genser, skjorte og chinos til fordel for joggebukse, oversized strikket genser fra Ralph Lauren, UGGs og Canada Goose <3 Hytten, here I come! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha, jeg hadde faktisk på meg joggebukse en liten periode i går jeg også. Satt å skrev oppgave. Kos deg på fjellet Charles, regner med det er dit du skal? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha, jeg hadde faktisk på meg joggebukse en liten periode i går jeg også. Satt å skrev oppgave. Kos deg på fjellet Charles, regner med det er dit du skal? Er du gal?! Jeg som er så frysepinn. Nei, jeg stikker til Farsund. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha, da så. Kos deg uansett Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som kan hjelpe meg? En liten stund siden så var det noen som linket til en blogg med sko, jeg husker ikke om det var her eller en annen tråd. Det meste spesielle var at denne personen polerte skoene til høyglans. Jeg husker en av videoene(?) der han snakket om at han hadde slitt skinnet lit, og hadde skraper osv. fordi han likte den "brukte" looken. Nå har jeg lett igjennom så mange sider at jeg gir opp og heller spør og håper noen skjønner hvilken side jeg skal frem til Dum som jeg var så la jeg ikke siden til som bokmerke http://ethandesu.blogspot.com ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 I morgen flytter jeg til et sted som har gangavstand til CC Vest. Er det noen ok butikker der, eller må jeg belage meg på å ta turen til Oslo sentrum hver gang? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En stund siden jeg har vært der nå, men de har Volt og 4Men da som har noe ok. Han butikk sjefen på Volt er veldig hyggelig. Så håper han jobber der fortsatt. Sånn ærlig type, så prøver du noe som ikke ser bra ut så sier han det om du spør osv. Hater når folk anbefaler ting som ikke ser bra ut bare får å få ett salg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Off topic, men dette er jo cafeen. http://www.vg.no/protokoll/?pid=839&fylke=00&start=0 I lol'd Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha, jeg hadde faktisk på meg joggebukse en liten periode i går jeg også. Satt å skrev oppgave. Wow, du må jo være 100 % loco... Altså jeg ser ingenting feil i å ha på seg joggebukse eller stilongs når man sitter hjemme. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) PEDOBEAR!!! EDIT: Jeg har ofte på meg pysjbukse/joggebukse osv når jeg er hjemme og chiller på sofaen. Ser ikke noe problem i det. Endret 10. desember 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Stilongs er fast plagg under afterski drinken på hytta etter skitur! Ellers er det helt fair i å gå med hva som helst når man er hjemme. Jeg bare liker ikke å gå med joggebukse egentlig. Har ikke noe med at jeg syns det ser stygt ut, syns faktisk ofte vanlig bukser kan være mer behagelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvilken "kjendis" kler seg best? http://www.side2.no/mote/article3044008.ece Haha. Tror ikke jeg klarer å gi ut en stemme engang. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Av de der: Sigbjørn Johnsen 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ari Behn klarer hvertfall å bruke en blazer. Motsetning til Sigbjørn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Siggy ser hvertfall ikke ut som tidenes verste hipster. Skjønner uansett ikke hva du mener er galt med blazeren til Siggy, forutsatt at du snakker om den som er avbildet i artikkelen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kan ikke si at det var så mye som appellerte til meg der, men Sigbjørn Johnsen var nok den best kledde. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Regner med at han sikter til at begge knappene er igjen på bildet til venstre. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ah, Peter Peters. Han bruker alltid Moods of Norway! Jeg ville sagt Sivert Høyem, selv om det også var ganske stygt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå