Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om vi skulle godtatt at ting var naturlig ville vi bodd i huler i Afrika, ikledd oss skinn fra dyr vi drepte for å spise og det mest kompliserte vi ville klart å uttrykke var 'ugh.' Utvikling og fremgang er en fin sak.

5030047[/snapback]

 

Afrika ffs?

Språket ville utviklet seg automatisk over tid...

Du snakker bare tull :roll:

Lenke til kommentar
Kan vel sole seg i bar overkropp og shorts, f.eks på stranden? :huh:

5029956[/snapback]

Dagen etter har du en kortere shorts. Got it?

5029977[/snapback]

Nudiststrand ftw :thumbup:

 

Ok da, jeg kan innrømme at jeg har hatt et liknende problem. Før gikk jeg alltid i vide og ukledelige nerde-tskjorter, men så begynte jeg å gå i litt mer passende klær. Da fikk jeg et problem med at de skjorteærmene hadde gått altfor langt ned mot albuen slik at overarmen var kritthvit mens resten var neger. Da måtte jeg "konverteres" til nye t-skjorter med kortere ærmer :p

Lenke til kommentar
Det stemmer helt sikkert, men hva er praktisk med å være brun? Og attpåtil fake brun.

5030106[/snapback]

La meg presentere det fra en alternativ synsvinkel; hvorfor det er upraktisk å være stygg. En blir hele tiden vurdert av omgivelsene, dersom en gjør et godt inntrykk på de en møter blir det alltid mye greiere å ordne opp i ting, uansett hva det gjelder. Om en derimot gjør et dårlig inntrykk ender en alltid opp med å kjempe i motbakke. Et vennlig smil, et pent snitt eller en pen farve, forskjellene ligger i detaljene, og det er her en må utmerke seg om en ønsker å gjøre et godt inntrykk på de en møter. Dette synes jeg faktisk er svært så praktisk.

 

Av en eller annen grunn har alle en tendens til å ikke se på ting som praktisk med mindre den går på oppladbare batterier, steker vafler og vasker vinduer (helst samtidig), men slik er det faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Det stemmer helt sikkert, men hva er praktisk med å være brun? Og attpåtil fake brun.

5030106[/snapback]

La meg presentere det fra en alternativ synsvinkel; hvorfor det er upraktisk å være stygg. En blir hele tiden vurdert av omgivelsene, dersom en gjør et godt inntrykk på de en møter blir det alltid mye greiere å ordne opp i ting, uansett hva det gjelder. Om en derimot gjør et dårlig inntrykk ender en alltid opp med å kjempe i motbakke. Et vennlig smil, et pent snitt eller en pen farve, forskjellene ligger i detaljene, og det er her en må utmerke seg om en ønsker å gjøre et godt inntrykk på de en møter. Dette synes jeg faktisk er svært så praktisk.

 

Av en eller annen grunn har alle en tendens til å ikke se på ting som praktisk med mindre den går på oppladbare batterier, steker vafler og vasker vinduer (helst samtidig), men slik er det faktisk ikke.

5030185[/snapback]

 

 

Slik er det nok for de som ikke _bare_ tenker på utseendet ;)

Lenke til kommentar

Støtter meg til Thomasr. Det er bare å innse at utseendet betyr mye, og ofte. Du møter ikke på jobbintervju i joggebukse, eller i banken for å be om lån heller. (Må innrømme at jeg har vært i banken i tennis-outfit, men jeg søkte ikke om lån, og så faktisk temmelig presentabel ut likevel).

 

Hvorfor baksnakker og ler man av nerden i klassen? Om han fikk seg en bedre hårklipp og litt "penere"(veldig relativt i grunnen) klær, ville han antagelig klart seg bedre. Ikke at folk ikke snakker om meg uten at jeg vet det, men det er begrenset hva de kan si om klær og utseendet mitt. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor baksnakker og ler man av nerden i klassen? Om han fikk seg en bedre hårklipp og litt "penere"(veldig relativt i grunnen) klær, ville han antagelig klart seg bedre. Ikke at folk ikke snakker om meg uten at jeg vet det, men det er begrenset hva de kan si om klær og utseendet mitt. :)

5030231[/snapback]

 

 

Hvis du baksnakker og ler av "nerden" i klassen er du bare tragisk..

Klassen min er fylt med folk som ikke bryr seg en dritt om utseendet, såkalte "nerder"... Hyggeligste folka jeg har møtt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...