Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Den var flott! Jeg likte den, ikke for mye detaljer og tullball. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hackett er absolutt et ordentlig merke, og du får god valuta for pengene. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende? En slags "trooper hat" men med pels på utsiden av øreflappene også? Edit: Kom forresten over tidenes sykeste pelslue: Koster 800$ WOW! Hvor kjøper jeg et ulvehode? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende? En slags "trooper hat" men med pels på utsiden av øreflappene også? Edit: Kom forresten over tidenes sykeste pelslue: Koster 800$ WOW! Hvor kjøper jeg et ulvehode? LOL Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) http://www.alaskafurexchange.com/hatshead.shtml Der var det flere dyr og gitt... Men foreløpig har jeg bare sett at man kan bestille over telefon. edit: fkm var litt raskere... : ( Endret 9. desember 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Synd de ikke har elefant … Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For øvrig: kjenner noen til merket? Hackett - er det overpriset ræl, eller er det god kvalitet for pengene? Har selv et belte, en bag og en dunvest (som jeg ikke helt er sikker på hvorfor jeg kjøpte, i tillegg er den for liten ) Kvaliteten er det ingenting å si på. Er sykt fornøyd med bagen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 http://ship2norway.com/ Denne siden virker fin! En side som tilbyr frakt til Norge, hvor innholdet er på Engelsk virker for meg litt funky, men siden så jo seriøs ut. Pappa er visst en gammel kollega med han som har startet den opp. Vurderer å bruke den i Januar, når januarsalget starter, for å teste siden ut. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 vet vi har diskutert at den frukt og grønt reklamen var ille, men den nye er faen meg enda verre! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er jeg ikke enig i, ettersom den hinter til at den gjør narr av den andre. Begge er forferdelige reklamer, men jeg holder fortsatt en knapp på at den første er verst. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må trøsteshoppe når jeg kommer hjem til Arendal. Etter en ubrukelig innlevering av gruppearbeidet på et prosjekt vi hadde trengte jeg 98% eller bedre på den individuelle delen av innleveringen for å få A i faget. Jeg endte med 95%. FML. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg vurderer litt denne. Yay or nay? For øvrig: kjenner noen til merket? Hackett - er det overpriset ræl, eller er det god kvalitet for pengene? Å, den er yay til tusen. Har bestilt den selv. Lenke til kommentar
hårknute Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg vurderer litt denne. Yay or nay? For øvrig: kjenner noen til merket? Hackett - er det overpriset ræl, eller er det god kvalitet for pengene? Synes den var stilig, klassisk og mandig. Et klart ja fra meg. Endret 9. desember 2010 av hårknute Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 vet vi har diskutert at den frukt og grønt reklamen var ille, men den nye er faen meg enda verre! Synes den første er værst. Ble rett og slett flau hver gang den kom. Når jeg ser en nye får jeg ivertfall ikke like stort behov for å bytte kanal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Den med skigutta har iallefall selvironi og glimt i øyet! Syns forresten den peacoaten fra Hackett så veldig fin ut, men hva synes dere om peacoat på folk som ikke er veldig preppy kledd, men typ mer som han Hasse Hope fyren fra @Home? Tenk mer "indie", men uten tullebart! Kunne også tenkt meg en quilted jakke av noe slag, men feiger ut hvær gang jeg ser på dem, for jeg tenker at det blir for "bestefar" for meg, er det noe man bare kan bruke om man er "voksen" og preppy? Endret 9. desember 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tja, quilted er kanskje litt gammeldags, men jeg synes da det ser veldig bra ut på yngre folk også, så fremt en har en stil som passer til det.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg vurderer litt denne. Yay or nay? For øvrig: kjenner noen til merket? Hackett - er det overpriset ræl, eller er det god kvalitet for pengene? "UK delivery only" Hvordan løser du det problemet? I tilegg har de ikke størrelsen XS, S, M og large inne. Bare XL og XXL. Endret 9. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Den med skigutta har iallefall selvironi og glimt i øyet! Syns forresten den peacoaten fra Hackett så veldig fin ut, men hva synes dere om peacoat på folk som ikke er veldig preppy kledd, men typ mer som han Hasse Hope fyren fra @Home? Tenk mer "indie", men uten tullebart! Kunne også tenkt meg en quilted jakke av noe slag, men feiger ut hvær gang jeg ser på dem, for jeg tenker at det blir for "bestefar" for meg, er det noe man bare kan bruke om man er "voksen" og preppy? Jeg har sett folk som kjører quilted jakker med skatesko. Verre enn det trur jeg ikke er mulig. Om man har en casual stil så trur jeg quilted funker fint. For meg så blir det viktigste å passe på hva slags sko man har på. Jeans ser mer eller mindre "like" ut, så lenge man har grei fashionsens og ikke kun handler på J&J. Mens sko synes jeg det er lettere å kræsje et godt antrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå