Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) blir vel Gunhild Stordalen, siden charlotte Thorstvedt er imot pels :O Endret 8. desember 2010 av yavel 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Årets best kledde Hvem stemmer du på? Stemte på Celina. Synes hun er en businesswoman som kler seg meget bra, sjeldent jeg har sett hun bomme. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Årets best kledde Hvem stemmer du på? Stemte på Celina. Synes hun er en businesswoman som kler seg meget bra, sjeldent jeg har sett hun bomme. +1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Stemte Charlotte Thorstvedt. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sjekk ut den frekke dressen til Stordalen Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Sjekk ut den frekke dressen til Stordalen Brudekjolen til fruen var ikke særlig mye bedre. Edit: Som en kjole var den though interessant, men jeg er kanskje litt konservativ når det gjelder brudekjoler. Endret 8. desember 2010 av Pinup Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 For å være ærlig syntes jeg skoene setter prikken over i'en på det antrekket ass! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Blir nesten litt for 3ndy for meg! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Anne Rimmen ser jo også ganske bra ut på de bildene der. Stod mellom Rimmen, Mette-Marit og Midelfart, og valgte sistnevnte. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg liker absolutt ikke Mette Marit. Det er et eller annet jeg ikke klare sette fingeren på, som bare ikke funker. Måten hun bærer klærne på, nei, jeg vet ikke. Edit: Stilmessig altså. Endret 8. desember 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det ble Midelfart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://ship2norway.com/ Denne siden virker fin! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Litt sidespor, du vil ikke melde deg på SMS Rulett neste år Charles? Haha, jeg? Er ikke det for kjendiser? Omgomg, jeg er kjendis http://www.oslofashionweek.com/2010/11/a-very-juicy-cocktail-bar/ Tenkte egentlig mest siden det virket som om du hadde mange interessante kontakter på telefonen din, men kan ikke si det har vært så mange "kjendiser" i år. I den store vide verden er vel jeg mer kjendis enn de som var med i år, ja, men det virker som om de bare bruker norske kjendiser Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) http://ship2norway.com/ Denne siden virker fin! En side som tilbyr frakt til Norge, hvor innholdet er på Engelsk virker for meg litt funky, men siden så jo seriøs ut. Edit: På Facebook skriver de ihvertfall norsk. Men ja, den virker fin. Og gjennomført. Edit: Sakset fra fansiden dems på Facebook: "Digger klærne fra Abercrombie så nå kan jeg endelig bestille uten å vente en evighet før de kommer frem!" Endret 9. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende? En slags "trooper hat" men med pels på utsiden av øreflappene også? Edit: Kom forresten over tidenes sykeste pelslue: Koster 800$ Endret 9. desember 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Charles eller fkm, kjøp den. Må ha den på OFW! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg vurderer litt denne. Yay or nay? For øvrig: kjenner noen til merket? Hackett - er det overpriset ræl, eller er det god kvalitet for pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå