Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pelsfri sone faktisk, høres jo lettere idiotisk ut. Ikke at jeg er noen storforbruker av pels på noe som helst måte, men ser ingen grunn til å forby det. Burde forbi skinn også hvis de først skal begynne å forby dyreprodukter.

 

Også må vi forby kjøtt, og kyllig, fordi de ikke har det noe bra, og tenk på appelsinene som blir mildt sagt voldtatt for juicens skyld, også må vi forby import av klær, fordi vi ikke vet om produsentene spiser kjøtt, og dersom de gjør det, så blir det jo dobbelt dyreplageri, fordi klærne er produsert på dyreplageri!

 

Det må gå an å kritisere OFW for å ha pelsforbud, uten at vi skal ta opp alle verdensproblemene da.

 

"- Vi håper at OFWs pelsforbud vil føre til at flere moteuker tar avstand fra pels." - Hilde Marstrander

Please, no.

 

Kommer aldri til å skje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det må gå an å kritisere OFW for å ha pelsforbud, uten at vi skal ta opp alle verdensproblemene da.

 

"- Vi håper at OFWs pelsforbud vil føre til at flere moteuker tar avstand fra pels." - Hilde Marstrander

Please, no.

 

Agreed. Orker ikke en 5siders diskusjon der folk skal diskutere hva som suger med Norge, hva som er bra med Norge og hvilke land som suger mer enn Norge og hvilke land som er bedre. Blabla.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare minne om at det i innlegget som først tok opp pelsforbudet også sto "jævla drittland", så det var vel strengt talt en del av diskusjonen fra starten av.

 

Edit: Forøvrig vil det nok være mer hensiktsmessig å diskutere hvilke land som suger mindre enn Norge. Hvis ikke hadde nok listen blitt i overkant lang...

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva skjer om du tropper opp på OFW med minkpels. Blir du kastet ut da eller? :roll:

 

Spesielt opplegg.

 

Tro meg, jeg skal prøve, håper bare jeg ikkeer i NY. Uansett, jeg skal være klar, pepperspray i lommene hvis de har maling.

 

I'm in! Mamma har en del pelser hengende som hun aldri bruker, så det er ikke så farlig med maling heller :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...