Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager virkelig for å forstyrre dere i søken etter Audigiers telefonnummer, men leter etter Chelsea Boots, og var inne på bloggen din Charles, hvorav du foreslo disse Loake Chelsea. Jeg digga dem, men har du noen fit-pics av den? Vurderer også Herring Kirkdale (Rubber). Tanken er at jeg skal ha noen vintersko.

 

Vet dere om Loake Chelsea har lær- eller gummisåler? Hvilken ville dere ha anbefalt?

Lenke til kommentar

Damn, den var billig da! Chinchilla er ellers dritdyrt!

Pfft, får da en chinchilla fra dyrebutikken til en tusenlapp. Kjøp 10 stk og gjør det selv!

 

Hadde chinchilla før. Nå står den i biblioteket. Har forresten chinchillateppe fra før av, men har ikke orket å rense det etter en het natt

Lenke til kommentar

Har drevet og sammenlignet litt når det gjelder priser mellom USA og Norge på generelle brukbare/gode merker, og så langt er det Ralph Lauren som stikker seg ut som vinner. RL er merket som er i snitt billigere her enn i Norge, dette gjelder for poloskjorter, jakker, gensre, skjorter, alt sammen. Lacoste, Burberry, Hilfiger og Calvin Klein er alle dyrere sammenlignet med norske priser enn RL.

Lenke til kommentar

Er Lacoste dyrere i utlandet? wat

 

EDIT:

Jeg bidrar ikke med noen ting. Kanskje dere har interesse av å vite at Benedikt av Nursia skrev et regelverk for klosteret Monte Cassino i Italia, som ble gjort til et universalt regelverk for alle nye og gamle klostre av Gregor I, pave av Roma på 600-tallet. Gregor I var selv munk før han ble pave.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Er Lacoste dyrere i utlandet? wat

 

EDIT:

Jeg bidrar ikke med noen ting. Kanskje dere har interesse av å vite at Benedikt av Nursia skrev et regelverk for klosteret Monte Cassino i Italia, som ble gjort til et universalt regelverk for alle nye og gamle klostre av Gregor I, pave av Roma på 600-tallet. Gregor I var selv munk før han ble pave.

 

Visste du at vi svelger en liter med snørr hver dag?

Lenke til kommentar

Har drevet og sammenlignet litt når det gjelder priser mellom USA og Norge på generelle brukbare/gode merker, og så langt er det Ralph Lauren som stikker seg ut som vinner. RL er merket som er i snitt billigere her enn i Norge, dette gjelder for poloskjorter, jakker, gensre, skjorter, alt sammen. Lacoste, Burberry, Hilfiger og Calvin Klein er alle dyrere sammenlignet med norske priser enn RL.

 

For en grensesprengende oppdagelse!

Lenke til kommentar

Er Lacoste dyrere i utlandet? wat

 

EDIT:

Jeg bidrar ikke med noen ting. Kanskje dere har interesse av å vite at Benedikt av Nursia skrev et regelverk for klosteret Monte Cassino i Italia, som ble gjort til et universalt regelverk for alle nye og gamle klostre av Gregor I, pave av Roma på 600-tallet. Gregor I var selv munk før han ble pave.

 

Som Chikamaharry sier, så er det at du sparer mer på å handle Ralph Lauren enn Lacoste enn hvis du skulle handlet de samme merkene i Norge. ;)

 

Og fkm, er ikke alle her som visste det, regner jeg med. Skjønner ikke hva problemet ditt er.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...