Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Tror du virkelig jeg bryr meg om hva du syns om brunfargen min? :!:

5029786[/snapback]

Det tror jeg ikke, men jeg bryr meg om min egen hudfarve og har ingen intensjoner om å la denne forvitres simpelthen på grunn av været eller klimaet.

5029868[/snapback]

 

 

Så du bruker brunkrem og er så påkledd du hæler på sommer'n?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånne servitetter du får på fly og lignende er ofte innsatt med et "oppfriskende middel" - en svak form for "japansk olje" for de som kjenner til dette. At det er sprit og skal ta vekk maling stiller jeg et stort spørsmålstegn til.

5029930[/snapback]

 

 

Snakker ikke om desinfiserende våtservietter, men sånne du kan kjøpe der de har babyeffekter... Som liksom skal være designet vår babyer..

Lenke til kommentar

Det krever innsats å få brunkrem(selvbruning) jevnt. Men å få "besolt" seg jevnt krever om mulig enda mer.

 

I Norge har vi veldig lite sol om vinteren, og hvis man ikke ønsker å se ut som en eskimo er kunstig hjelp helt nødvendig. Kan også si at jeg tilbringer to uker hver desember januar i et sydligere land, uten at dette gir meg nevneverdig mye farve. jeg bruker jo solkrem for å ikke ødelegge den flotte huden min.

Lenke til kommentar
Det blir først og fremst ikke pent fordi man har forskjellige klesplagg som i varierende grad dekker huden. Imidlertid er også konsentrasjoner av pigmenter i huden ujevn, dermed tar kroppen til seg farve tilsvarende ujevnt.

5029945[/snapback]

 

 

Hvis du soler deg til du er omtrent så brun du kan bli, så har det ikke noe å si åssen klær du bruker etter det...

 

Gå mest mulig uten noe på overkroppen... Jeg har aldri hatt noen ujevnheter jeg ahr sett

Lenke til kommentar
Sånne servitetter du får på fly og lignende er ofte innsatt med et "oppfriskende middel" - en svak form for "japansk olje" for de som kjenner til dette. At det er sprit og skal ta vekk maling stiller jeg et stort spørsmålstegn til.

5029930[/snapback]

 

 

Snakker ikke om desinfiserende våtservietter, men sånne du kan kjøpe der de har babyeffekter... Som liksom skal være designet vår babyer..

5029943[/snapback]

 

Pga forettningsinteresser er vi relativt ofte i et arabisk land. Vi passer alltid på å ha en sånn boks sammen med desinfisernde alkohol på flaske med oss. Men jeg bruker alltid håndkrem etterpå, og har ikke merket noe problemer med disse. Men tror fortsatt ikke de tar MALING, ikke stivnet ihvertfall..

Lenke til kommentar
Det krever innsats å få brunkrem(selvbruning) jevnt. Men å få "besolt" seg jevnt krever om mulig enda mer.

 

I Norge har vi veldig lite sol om vinteren, og hvis man ikke ønsker å se ut som en eskimo er kunstig hjelp helt nødvendig. Kan også si at jeg tilbringer to uker hver desember januar i et sydligere land, uten at dette gir meg nevneverdig mye farve. jeg bruker jo solkrem for å ikke ødelegge den flotte huden min.

5029954[/snapback]

 

 

Hva er galt med eskimoer?

Lenke til kommentar
Kan vel sole seg i bar overkropp og shorts, f.eks på stranden? :huh:

5029956[/snapback]

Dagen etter har du en kortere shorts. Got it?

5029977[/snapback]

 

 

Hva hvis du lar være å ta på deg en enda kortere shorts da?

 

Brukte én badeshorts samtlige ganger jeg sola meg i sommer...

5029988[/snapback]

ÈN? Jeg varrier mellom mange. Man kan ikke gå i det samme hver dag. Blir det ikke svett/salt/kloret?

Lenke til kommentar
Kan vel sole seg i bar overkropp og shorts, f.eks på stranden? :huh:

5029956[/snapback]

Dagen etter har du en kortere shorts. Got it?

5029977[/snapback]

 

 

Hva hvis du lar være å ta på deg en enda kortere shorts da?

 

Brukte én badeshorts samtlige ganger jeg sola meg i sommer...

5029988[/snapback]

ÈN? Jeg varrier mellom mange. Man kan ikke gå i det samme hver dag. Blir det ikke svett/salt/kloret?

5029997[/snapback]

 

 

Merka ikkeno, var for det meste enten på stranda eller i vannet 7 dager i strekk i Danmark - så det hadde ikkeno å si... Det var da jeg fikk farge i løpet av sommern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...