Sprezzatura Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 McMuffin: Da høres Medium bra ut for meg, 186 høy og litt større enn ganske slank cricket: Vet du hvor lang tid det vil ta å bruke Instinct løsningen? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 cricket: Vet du hvor lang tid det vil ta å bruke Instinct løsningen? Maks en uke. Men du bør ta det snarest mulig, og ikke uka før jul, for å si det sånn. De vil nok prioritere "ordentlige" kunder, men hvis du tar det nå i morgen, feks, så skal det være klart innen helga. Hva er det du skal ha gjort? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Jeg vurderer å bestille en skjorte fra Charles Tyrwhitt. Hvor måles armlengden fra? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fra sømmen på skulderen der ermet starter.......... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke vært så oppgitt da thrice Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fra sømmen på skulderen der ermet starter.......... Er alltid så hyggelig å bli møtt av ignorante mennesker på internett. Tusen takk for svaret ditt. Jeg googlet litt og fant denne videoen. For at du skal slippe å se videoen kan jeg informere deg om at svaret ditt ikke er korrekt. Takker igjen for svaret og ikke minst måten du svarer på. Man føler seg virkelig velkommen her. Beklager også at jeg ikke gjorde mer kreativ googling før jeg spurte her. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fra sømmen på skulderen der ermet starter.......... Er alltid så hyggelig å bli møtt av ignorante mennesker på internett. Tusen takk for svaret ditt. Jeg googlet litt og fant denne videoen. For at du skal slippe å se videoen kan jeg informere deg om at svaret ditt ikke er korrekt. Takker igjen for svaret og ikke minst måten du svarer på. Man føler seg virkelig velkommen her. Beklager også at jeg ikke gjorde mer kreativ googling før jeg spurte her. Du sa ikke noe om split yoke. På de fleste MTM-butikker på nettet måler man ermet fra der sømmen starter ved skulderen og videre ned til der ermet skal stoppe. Men for all del, jeg har ikke bestilt skjorte fra Thyrwitt før, og aldri noen med split yoke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Og til dere som har bestilt fra Country Attire, hvor lang tid tok det fra de sendte den, til dere mottok den i Norge? Royal Mail har muligens tidenes dårligste tracking system... Jeg har bestillt, men ikke fått jakken enda. Har vel ventet i snart to uker, og ja - royal mail sitt trackingsystem suger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå som det er kaldt og de fleste sikkert bruker hansker så vet dere hvor irriterende det er å ikke kunne ta telefonen (som har touchskjerm) med hansker på. Her er en god guide! 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 HHAHAHH! Åh, jeg sitter her og ler for meg selv. LOL faktisk. Jeg har samme problemet nå om dagen, dette ser ut til å være en perfekt måte å løse det på! Takk! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå som det er kaldt og de fleste sikkert bruker hansker så vet dere hvor irriterende det er å ikke kunne ta telefonen (som har touchskjerm) med hansker på. Her er en god guide! Hahahaha. Jeg tar meg den frihet å poste denne til gjengen i 4chan-tråden, de blir glad for sånt :--) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Så ei som gjorde det med tunga her om dagen. Kan ikke tenke meg at hun var den skarpeste kniven i skuffen. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Nyeste innlegget i til The Sartorialist viser en japanesisk trend med en liten bøy på skjortekraven. Vet ikke helt om jeg liker det eller ikke, har litt mixed feeling. Synes det ser ganske så intressant ut, og absolutt noe som det hadde vært kult å sett mer av. Endret 6. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg likte det! Veit ikke helt hva jeg skal si, men det var et friskt pust. hadde alle gått med det derimot hadde jeg nok blitt fort lei. Så ei som gjorde det med tunga her om dagen. Kan ikke tenke meg at hun var den skarpeste kniven i skuffen. Haha, hvem? Endret 6. desember 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå som det er kaldt og de fleste sikkert bruker hansker så vet dere hvor irriterende det er å ikke kunne ta telefonen (som har touchskjerm) med hansker på. Her er en god guide! Jeg har gjort det der helt siden min første touch-telefon Altså de to siste vintrene. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Husker ikke helt hvor/hvem det var Haawy. Tror det var ei random på toget til Oslo.. Endret 6. desember 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nyeste innlegget i til The Sartorialist viser en japanesisk trend med en liten bøy på skjortekraven. Vet ikke helt om jeg liker det eller ikke, har litt mixed feeling. Synes det ser ganske så intressant ut, og absolutt noe som det hadde vært kult å sett mer av. Kan ikke si at jeg likte det spesielt godt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Japanerne har mye rart for seg... Det der må da være high-maintenance? Med mindre man bruker ett tonn med stivelse. Eller bøyde snipp-stivere, kanskje? Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg kan bruke skjermen på min X10 med hansker, presisjonen er derimot relativt ræva. Bøyde snipper så virkelig ikke bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå