Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

cricket: Vet du hvor lang tid det vil ta å bruke Instinct løsningen?

 

Maks en uke. Men du bør ta det snarest mulig, og ikke uka før jul, for å si det sånn. De vil nok prioritere "ordentlige" kunder, men hvis du tar det nå i morgen, feks, så skal det være klart innen helga.

 

Hva er det du skal ha gjort?

Lenke til kommentar

Fra sømmen på skulderen der ermet starter..........

 

Er alltid så hyggelig å bli møtt av ignorante mennesker på internett. Tusen takk for svaret ditt. Jeg googlet litt og fant denne videoen. For at du skal slippe å se videoen kan jeg informere deg om at svaret ditt ikke er korrekt.

 

Takker igjen for svaret og ikke minst måten du svarer på. Man føler seg virkelig velkommen her.

 

Beklager også at jeg ikke gjorde mer kreativ googling før jeg spurte her.

Lenke til kommentar

Fra sømmen på skulderen der ermet starter..........

 

Er alltid så hyggelig å bli møtt av ignorante mennesker på internett. Tusen takk for svaret ditt. Jeg googlet litt og fant denne videoen. For at du skal slippe å se videoen kan jeg informere deg om at svaret ditt ikke er korrekt.

 

Takker igjen for svaret og ikke minst måten du svarer på. Man føler seg virkelig velkommen her.

 

Beklager også at jeg ikke gjorde mer kreativ googling før jeg spurte her.

Du sa ikke noe om split yoke. På de fleste MTM-butikker på nettet måler man ermet fra der sømmen starter ved skulderen og videre ned til der ermet skal stoppe. Men for all del, jeg har ikke bestilt skjorte fra Thyrwitt før, og aldri noen med split yoke.

Lenke til kommentar

Og til dere som har bestilt fra Country Attire, hvor lang tid tok det fra de sendte den, til dere mottok den i Norge? Royal Mail har muligens tidenes dårligste tracking system...

 

Jeg har bestillt, men ikke fått jakken enda. Har vel ventet i snart to uker, og ja - royal mail sitt trackingsystem suger.

Lenke til kommentar

Jeg likte det! Veit ikke helt hva jeg skal si, men det var et friskt pust. hadde alle gått med det derimot hadde jeg nok blitt fort lei.

 

Så ei som gjorde det med tunga her om dagen. Kan ikke tenke meg at hun var den skarpeste kniven i skuffen.

 

Haha, hvem? :p

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...