Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne blitt interessant om det ble tolket av kids idag.

 

Var for første gang innom en second hand butikk i Oslo, nærmere sagt Uff. Ble et slips, men var veldig nære å kjøpe en blazer, men jakkeslagene var litt for brede og hadde allerede benyttet meg av H&M-salg (grå blazer og lilla v-hals - hadde ikke giddet hvis det ikke var for at det var halv pris og fordi jeg trenger noe jeg ikke trenger å være redd for å søle på), så lot være. Men det var fantastisk mye morsomt der! Kan anbefales, men betjeningen (som jeg snakket med ihvertfall) snakker kun engelsk.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Medium i Gant, og medium i J.Lindeberg er to vidt forskjellige størrelser.

Stemmer, lindeberg er et hakk mindre i størrelsene. Har en ull som passer i medium. Må vell ha de andre i large. Har kun en polo fra ralph lauren. Er de likere gant i størrelsene? Eller må jeg innom å prøve før jeg kjøper

Lenke til kommentar

Det kunne blitt interessant om det ble tolket av kids idag.

 

Var for første gang innom en second hand butikk i Oslo, nærmere sagt Uff. Ble et slips, men var veldig nære å kjøpe en blazer, men jakkeslagene var litt for brede og hadde allerede benyttet meg av H&M-salg (grå blazer og lilla v-hals - hadde ikke giddet hvis det ikke var for at det var halv pris og fordi jeg trenger noe jeg ikke trenger å være redd for å søle på), så lot være. Men det var fantastisk mye morsomt der! Kan anbefales, men betjeningen (som jeg snakket med ihvertfall) snakker kun engelsk.

kan være greit å vite at pengene går til helt andre ting enn veldedighet når man handler hos UFF, selv om de later som om de er en veldedig organisasjon. Sånn i fall man tror det.
Lenke til kommentar

Det kunne blitt interessant om det ble tolket av kids idag.

 

Var for første gang innom en second hand butikk i Oslo, nærmere sagt Uff. Ble et slips, men var veldig nære å kjøpe en blazer, men jakkeslagene var litt for brede og hadde allerede benyttet meg av H&M-salg (grå blazer og lilla v-hals - hadde ikke giddet hvis det ikke var for at det var halv pris og fordi jeg trenger noe jeg ikke trenger å være redd for å søle på), så lot være. Men det var fantastisk mye morsomt der! Kan anbefales, men betjeningen (som jeg snakket med ihvertfall) snakker kun engelsk.

kan være greit å vite at pengene går til helt andre ting enn veldedighet når man handler hos UFF, selv om de later som om de er en veldedig organisasjon. Sånn i fall man tror det.

 

La ikke merke til det før jeg sjekket nettadressen på lappen som hang på slipset, så det var ihvertfall ingen motivasjon for meg i utgangspunktet. Men kjekt og vite!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...