Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

RalphLauren.com var to dager for sene med sende orderen min. Nå har de gitt meg 20 % rabatt og gratis frakt på neste ordre. Det er hva jeg kaller god kundeservice.

Gått 5 dager siden jeg bestilte, men de har ikke send orderen ennå. Selv om varene er lokalisert på lageret...

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er stor forskjell mellom slim-fit og custom-fit på skjorter fra RL? US-webshopen har nesten ingen i slim-fit, mens det motsatte er tilfellet i den britiske. Men prisene gjør jo at det frister mest å bestille fra USA :p

Endret av ertestuing
Lenke til kommentar

yavel: Og hva kommer vennene dine til å tro når de ser at du ... DOBBELTPOSTER! :ph34r:

:p

Vowels: I Kina spiser de hund ............. :dontgetit:

Bestilte et par røde julesokker fra Viccel.com idag. Er spent på hvordan kvaliteten er og håper virkelig de kommer frem før jul.

Ut i fra det jeg har lest på SF er kvaliteten utmerket, og prisen er det jo ingenting å si på!

Hvilken type bestilte du?

Ja, det var nettopp derfor jeg tenkte jeg kunne prøve!

Besilte Scarlet Red i mid calf i winter weight. Har gått på en smell ved kjøp av røde sokker før og fått sokker med en ganske blass rødfarge, så håper disse leverer. De ser dog ekstremt skinnende ut på bildene, så er spent på å se hvordan de ser ut i virkeligheten og hvor lang tid det tar før jeg får dem. Og prisen er det jo som du sier ingenting å si på!

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er stor forskjell mellom slim-fit og custom-fit på skjorter fra RL? US-webshopen har nesten ingen i slim-fit, mens det motsatte er tilfellet i den britiske. Men prisene gjør jo at det frister mest å bestille fra USA :p

Er vel blitt spurt om en del ganger i tråden nå. Det man kom fram til var vel at custom er slim og slim er enda litt slimmere. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil. :p

Lenke til kommentar

Det er en del forskjell på Custom og Slim. I slim er medium perfekt for meg, men i Custom blir det for stort.

Edit: Lol, helt enig Thrice. Jeg blir så oppgitt over sånt. Det er nesten så jeg vurderer å bli journalist bare for å få noen fornuftige klesartikler for menn.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Enig, lol. Hvis jeg ikke hadde vært så livredd for å ta sjanser med livet mitt hadde jeg startet en kombinert skobutikk og klesbutikk på minuttet. I stedet blir det vel til at jeg ender opp med en eller annen halvslapp jobb in da family businezzz.

Lenke til kommentar

Enig, lol. Hvis jeg ikke hadde vært så livredd for å ta sjanser med livet mitt hadde jeg startet en kombinert skobutikk og klesbutikk på minuttet. I stedet blir det vel til at jeg ender opp med en eller annen halvslapp jobb in da family businezzz.

Det med kles- og skobutikk er drømmen min også. Pluss forfatter. Har også inntrykk av at rikssynser er en ganske avslappet jobb, rent bortsett fra at man må diskutere med idioter dagen lang.

You have my sword.

Lenke til kommentar

Jeg går på BI smartass.

Vet da det. Mn når du dropper ut og blir innkjøpssjef for en butiikk som kommer til å overgå Ferner, G.Øye osv både når det kommer til sortiment og kunnskap sååå ;) Haha.

Jeg ansetter ikke folk i butikken som ikke kan skrive korrekt :p

Lenke til kommentar
Stilig, liker du deg så langt?

Jus ble tingen for meg i andre semester første avdeling, og jeg koser meg fremdeles. Du begynte i høst? Tar nok litt tid før du er helt inne i metoden, men plutselig kommer den.

Må vel nesten ta det videre på PM, ettersom det blir litt OT. Hvis det er noe du lurer på i forhold til jussen, er jeg mer en klar for å hjelpe det jeg kan.

Lenke til kommentar

Jeg går på BI smartass.

Vet da det. Mn når du dropper ut og blir innkjøpssjef for en butiikk som kommer til å overgå Ferner, G.Øye osv både når det kommer til sortiment og kunnskap sååå ;) Haha.

Jeg ansetter ikke folk i butikken som ikke kan skrive korrekt :p

sms språk er the shit! Skylder på en data som har opplevd så mye nerdrage at tastene har begynt å svikte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...