Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EvoZ: Om du vil ha en frakk som ikke er like lang som en frakk er du ute etter en halvfrakk. Halvfrakker er 3/4 av lengden av en vanlig frakk (noen mener det er underlig at den ikke er halvparten av lengden, men når flagget er på halv stang er det ikke på midten av stangen, så særlig logisk skal visst ikke slikt være). Eksemplarer til den prisen har jeg imidlertid ikke sett noe til, i alle fall ikke av varianter som har vært noe videre å samle på. Det er selvfølgelig godt mulig jeg har gått glipp av noe, det er jo bare å lete.

Lenke til kommentar
Hvor kan man få en sånn sovjetfrakk? sånn sovjetiske soldater brukte om vinteren utenfor uniformen billigst mulig?

5029179[/snapback]

 

Bruktbutikker er vel det beste stedet å finne slikt. Jeg så er par på Fretex i Trondheim. Hadde det ikke vært for at jeg allerede hadde frakk så hadde jeg kjøpt den ene. :)

Lenke til kommentar
Jeg har en Lee-bukse som egetnlig er et nummer for trang i livet. Det jeg lurer på, er om det går an å flytte knappen litt lenger bort, for å gjøre den mindre trang. Noen som har peiling på slikt? Hvis jeg ikke kan gjøre det selv, vet dere hvor jeg kan eventuelt gå for å få gjort det?

5028446[/snapback]

 

Har du brukt Lee-buksen din da? Eller er den helt ny? Lee blir jo større i størrelsen ettersom tiden går (forutsatt at du bruker de selvfølgelig)...

 

Hvor har du kjøpt den da? Kan jo evt. ta den med til det aktuelle stedet og høre om de kan hjelpe deg...?

Lenke til kommentar

Jeg har brukt den en del, ja. Det var pga de vider seg ut at jeg kjøpte den i førsteomgang. Den var på tilbud, og de hadde ikke min størrelse. Problemet er at den vider seg ut i lår og rumpe, men ikke akkurat i livet der. Den sitter fint sånn ellers.

 

Kjøpte den på Karl Johans gate på Carlings. Tror ikke jeg gidder å reise hele veien fra Hønefoss og dit, men jeg kan sikkert høre med noen i en annen Carlingsbutikk.

Lenke til kommentar
Thomas; du hadde erfaring med Dior og Lancomes selvbruning? Hun på Estetique visste ikke så mye om dem, men er litt viktig at den jeg velger ikke har for gul undertone. Hva sier du?

5029107[/snapback]

Dette er på ingen måte mitt område, men jeg kan heller ikke bruke noe med en særlig gul undertone og disse har fungert utmerket godt på meg. Jeg ville vel anbefalt Diors om jeg måtte velge, tror denne har minst av det gul-/orangeaktige du prøver å unngå.

Lenke til kommentar
Thomas; du hadde erfaring med Dior og Lancomes selvbruning? Hun på Estetique visste ikke så mye om dem, men er litt viktig at den jeg velger ikke har for gul undertone. Hva sier du?

5029107[/snapback]

Dette er på ingen måte mitt område, men jeg kan heller ikke bruke noe med en særlig gul undertone og disse har fungert utmerket godt på meg. Jeg ville vel anbefalt Diors om jeg måtte velge, tror denne har minst av det gul-/orangeaktige du prøver å unngå.

5029638[/snapback]

 

Jeg anbefaler syden, eller påskefjellet om et halvt år :tease:

Lenke til kommentar
Sol får du bare kreft av uansett, i tillegg til at det lille som kommer av farve hverken blir jevnt eller pent. Når hverken Dior eller Lancomes produkter blokkerer porene i huden blir valget egentlig veldig enkelt.

5029767[/snapback]

 

:!:

 

Morsom du...

Ikke jeg, eller noen jeg kjenner har fått kreft av sol.

 

Tror du virkelig jeg bryr meg om hva du syns om brunfargen min? :!:

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk ganske utbredt, og blir mer og mer utbredt pga hull i ozonlaget, med hudkreft. Denne kommer av solen.. Huden min er ikke så glad i sol, den blir lite påvirket. Krem er løsningen hvis jeg ikke vil se ut som en gother i ansiktet om høsten og våren. Noen kremer har ofte gul undertone, og jeg ender opp som en hvit japse.

 

Jeg har faktisk ikke fått noe mer kviser som følge av bruk av brunkrem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...