thrice Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da skulle du sett Charles på lørdag, AnewZ. Han hadde cashmere genser, blazer og canada goose, og fremdeles frøs han. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser MBPen viser -12 i morra. Kanskje jeg skal kjøre på med frakk å vise hvem som er kongen! Eller ikke når det bare er eksamen i morra uansett. Bedriften er et latterlig fag. Adam Smith og Schumpeter er virkelig noe for seg selv! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Husker jeg hadde litt om Adam Smith i Ex.fac, esj Endret 29. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Var vel -9 her om morningen og jeg hadde t-skjorte, skjorte, ullcardigan som er greit tykk samt losjakke med 100% virgin wool. Men igjen, noen er jo fødte pingler (Bebeløøøv<3) Damn. Det var mye klær for å være -9 grader imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser MBPen viser -12 i morra. Kanskje jeg skal kjøre på med frakk å vise hvem som er kongen! Eller ikke når det bare er eksamen i morra uansett. Bedriften er et latterlig fag. Adam Smith og Schumpeter er virkelig noe for seg selv! Hva er så latterlig med det om jeg tør spørre? Greit nok, det er mye forskjellig puttet inn i et fag, men det er jo stort sett ganske relevant. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skal gå markedsføring, og føler ikke jeg trenger å vite like mye som for eksempel de som går øk/ad og lignende. Kompendiet har noen litt tunge artikler og hele faget virker litt rotete. Håper det hvertfall er spørsmål om etikk eller eier/lederskap i morra for det er det jeg liker best med faget. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som går på finanslinjen på BI her btw? Isåfall, hvordan er linjen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg vet i hvertfall at Geil går finans. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skal gå markedsføring, og føler ikke jeg trenger å vite like mye som for eksempel de som går øk/ad og lignende. Kompendiet har noen litt tunge artikler og hele faget virker litt rotete. Håper det hvertfall er spørsmål om etikk eller eier/lederskap i morra for det er det jeg liker best med faget. Tja, jeg vil vel si at det er rimelig relevant for mrk også. Men at faget er rotete er jeg helt enig i. Det er jo det faget de putter inn alt man ikke lærer i de andre 1. klassefagene i, som foreleseren vår sa i fjor. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da er det kanskje ikke så rart. Gikk det bra med deg på eksamen i fjor? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har eksamen i datateknikk i morgen, ikke klag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da er det kanskje ikke så rart. Gikk det bra med deg på eksamen i fjor? Fikk B. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) ... Endret 16. oktober 2018 av Nyttnavn2013 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor må du absolutt ha noe fra Peak? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) .. Endret 16. oktober 2018 av Nyttnavn2013 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor må du absolutt ha noe fra Peak? Han spør vel generelt etter en jakke som holder han varm, og har før Peak-jakken også spurt om Fjellräven Kodiak. Det er vel heller du som henger deg opp i merket, og ikke han som bare vil ha et svar på spørsmålet om jakken han har funnet seg. OT: Ikke sats på at jakken er ekte. Så kjapt gjennom feedback til selger, og der har han en del misfornøyde kunder som klager på at det de kjøpte var falsk vare. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://www.vgtv.no/?category=110 Værsåsnill å la meg legge ut denne uten at dere haters skal komme! Superkidzen på @home med VGTV. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Superkidzen er fet. Han klarer i hvert fall å lage party. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://www.vgtv.no/?category=110 Værsåsnill å la meg legge ut denne uten at dere haters skal komme! Superkidzen på @home med VGTV. Ingen som har sagt noe på å legge ut slikt. Men grensen går på facebook-bilder, noe Tom Waits for Alice og flere her synes var passende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ok, regner med at VGTV er helt greit, da dette er noe som legges ut for hele Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå