Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser MBPen viser -12 i morra. Kanskje jeg skal kjøre på med frakk å vise hvem som er kongen!

Eller ikke når det bare er eksamen i morra uansett. Bedriften er et latterlig fag. Adam Smith og Schumpeter er virkelig noe for seg selv!

 

Hva er så latterlig med det om jeg tør spørre? Greit nok, det er mye forskjellig puttet inn i et fag, men det er jo stort sett ganske relevant.

Lenke til kommentar

Jeg skal gå markedsføring, og føler ikke jeg trenger å vite like mye som for eksempel de som går øk/ad og lignende. Kompendiet har noen litt tunge artikler og hele faget virker litt rotete. Håper det hvertfall er spørsmål om etikk eller eier/lederskap i morra for det er det jeg liker best med faget.

 

Tja, jeg vil vel si at det er rimelig relevant for mrk også. Men at faget er rotete er jeg helt enig i. Det er jo det faget de putter inn alt man ikke lærer i de andre 1. klassefagene i, som foreleseren vår sa i fjor.

Lenke til kommentar

Hvorfor må du absolutt ha noe fra Peak?

Han spør vel generelt etter en jakke som holder han varm, og har før Peak-jakken også spurt om Fjellräven Kodiak. Det er vel heller du som henger deg opp i merket, og ikke han som bare vil ha et svar på spørsmålet om jakken han har funnet seg.

 

OT: Ikke sats på at jakken er ekte. Så kjapt gjennom feedback til selger, og der har han en del misfornøyde kunder som klager på at det de kjøpte var falsk vare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...