Yavel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er egentlig enig med niko., men jeg syns det går litt langt når folk begynner å legge ut bilder fra facebooken hans. faktisk så er ikke ting du legger ut på facebook privat, selv om bare du og dine venner kan se det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 At jeg mener det er uhøflig å legge ut andres facebookbilder på et forum er da helt uavhengig om det juridisk sett er privat eller ikke. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal ha maskeradefest med skolen etter nytår, men må bestille maske nå snart. Blir denne litt over the top? http://www.justposhmasks.com/product/216/Venetian_Masquerade_Ball_Mask_with_Gold_Leaf_Overlay_-_Larga Synes den så veldig bra ut. Antrekk? Har noen bestilt fra thetiebar.com før? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jepp, mange som har bestilt fra thetiebar herfra, blant annet thrice som jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Jeg har både PS og slips derifra. Rask levering og helt Ok kvalitet i forhold til prisen. Spesielt fornøgd med slipsene i ull som jeg har derifra. PS'ene er så som så. Litt løse tråder på baksiden, men ikke så mange at det blir et problem. Endret 29. november 2010 av dePt Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Synes den så veldig bra ut. Antrekk? Dress som jeg ikke har kjøpt enda. Har ikke helt bestemt meg enda, men tror jeg skal ha mørkegrå. Venter til etter nyttår og ser om det er noen fine tilbud. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Jeg fryser som en tulling i det siste. Ser at noen av dere har kjøpt Fjällräven sine parkaer, men finner ikke noen butikker som har inne størrelsen jeg trenger - Fjallraven sin kodiak i størrelse S blir for stort, må vel ha XXS eller XS for at det ikke skal se helt idiot ut. Noen parkaser å anbefale til en som er 170 cm høy og relativt liten? Eventuelt nettbutikker hvor de selger Fjallraven i størrelse xxs/xs uten at det blir kostende over fire-fem tusen? Har sett på denne, men er vel mest sannsynlig fake og da ikke det beste til en forfryst liten kar. Ingen? Losjakke blir for kaldt nesten uansett hva jeg pakker under av skjerf og varmt tøy. Endret 29. november 2010 av Raknes Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tror det blir vanskelig å finne noe i xs eller xxs, desverre. Mulig de kan spesialbestille i en sportsforretning. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg syntes losjakke holder lenge jeg! -15 i dag, men skal innrømme at jeg frøys litt. Var ute og freste snø i stad og tok på meg Goose'n. Da svetta jeg. Menmen, jeg kan skjønne at noen må kle på seg mer enn andre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Enig. Jeg går fortsatt i oilskinjakken min flere ganger i uken. Jeg tok faktisk ikke frem vinterjakkene mine før i går. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Må bytte buss og venter da 20 minutter hver morgen før jeg drar til skolen. Verste 20 minuttene i dagen, uavhengig av hva som skjer etterpå. Fryser lett, og fryser enda mer om morgenen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hva har du egentlig på under losjakken? Med genser + skjorte burde da ikke det være så forferdelig kaldt. Selvfølgelig, noen fryser jo lettere enn andre, men... editen ble feil, feil tråd å spørre Endret 29. november 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har helt enkle, nå litt tykkere i merinoull, v-hals gensere og en skjorte eller v-hals tskjorte under igjen. Og ja, jeg fryser. Selv med skjerf. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det kommer jo helt an på jakken. Er den ikke i ull og tynn, er det ikke mye varme i den vil jeg tro. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gjør spensthopp da vel Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det kan jeg tenke meg ser bra ut på en holdeplass med masse folk Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser ikke bra ut med parkas heller 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Var vel -9 her om morningen og jeg hadde t-skjorte, skjorte, ullcardigan som er greit tykk samt losjakke med 100% virgin wool. Men igjen, noen er jo fødte pingler (Bebeløøøv<3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå