pex Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Glemte å trekke fra 25% på half-zip'ene. Tror likevel jeg bare bestiller en av dem nå + skjorten. Kommer på 147$, noe som tilsvarer omtrent 900 kr. Hvor mye blir det sånn ca. med frakt, toll, moms osv? Endret 28. november 2010 av pex Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er det noen som vet om jeg kan finne Ralph Lauren piqueer i Bergen? Jeg må prøve før jeg kjøper på nett. Eventuelt, hvordan er størrelsen i forhold til Lyle & Scott sine piqueer? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hans H. i Strandgaten Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 skulle aldri trodd det men et par av venninnene til super kidsen er digge :O Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er forskjell på fin og fyllafin. 2 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 skulle aldri trodd det men et par av venninnene til super kidsen er digge :O Oi, jenter som liker / tolerer folk som har mye oppmerksomhet. Dette var ett nytt fenomen. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Når fikk superkidzen mye oppmerksomhet sånn utenom dette forumet her da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Etter gutten begynte å sprenge jenter på utesteder. På Havana Club og Opera Bar er jo han høydepunktet. Glad jeg aldri har vært på disse stedene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 730.no begynte å poste videoblogger fra han, både på nettsiden og på Twitter. Så sendte vel folk det videre Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal ha maskeradefest med skolen etter nytår, men må bestille maske nå snart. Blir denne litt over the top? http://www.justposhmasks.com/product/216/Venetian_Masquerade_Ball_Mask_with_Gold_Leaf_Overlay_-_Larga Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Superkidzen ser ganske sliten ut for å si det mildt. Er han helt frisk egentlig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Superkidzen ser ganske sliten ut for å si det mildt. Er han helt frisk egentlig? Niks. Han er mentalt skada dessverre. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Superkidzen ser ganske sliten ut for å si det mildt. Er han helt frisk egentlig? Niks. Han er mentalt skada dessverre. Og det er derfor han har blitt mindre festlig å henge ut. Med tanke på at han faktisk har en mental skade så er det ikke like morsomt lenger, og lettere unødvendig, etter min mening. 6 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen liker å ha det gøy på andres bekostning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Enig i at det er slemt å le av han. Men på en måte så er det jo han som søker etter publisitet da, det er jo ikke vi som oppsøker han. Men igjen, det er slemt å le av han. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Han lever av oppmerksomhet og at han skal bli skjerma fra seg selv fordi han er annerledes (sykdom) syns jeg er mer "slemt" enn å bare le av videobloggene hans. Men så er heldigvis ikke alle like følelsesnakne som meg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er egentlig enig med niko., men jeg syns det går litt langt når folk begynner å legge ut bilder fra facebooken hans. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Han lever av oppmerksomhet og at han skal bli skjerma fra seg selv fordi han er annerledes (sykdom) syns jeg er mer "slemt" enn å bare le av videobloggene hans. Men så er heldigvis ikke alle like følelsesnakne som meg Så vidt jeg vet har han ingen sykdom (mulig et syndrom), men han har tydligvis sosiale antenner som ikke fungerer helt som de skal. Massiv selvtilitt, dårlige kunnskaper om hvordan å oppføre seg normalt, kombinert med et litt uheldig utseende er ikke en særlig god blanding. Det å gjøre narr av ham pga utseende blir som å mobbe en med downs av samme grunn. Det er forkastelig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er egentlig enig med niko., men jeg syns det går litt langt når folk begynner å legge ut bilder fra facebooken hans. Det er jeg helt enig i da dette er helt søkt uansett hvem det skulle gjelde. Uansett .. Tror jeg er ferdig diskutert om superkidzen. Hvertfall i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå