Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at t-skjorten som ble lenket til er original. Som Baron Ereksjon nevnte, prisen er mistenkelig lav og selger er registrert i Asia, det finnes ingen nærbilder av detaljer som faktisk kunne skille en original fra en kopi og en hvilken som helst idiot kan få produsert en lapp det står D&G på. Ikke det at jeg synes den var noe særlig å trakte etter uansett, men jeg har da heller aldri hatt voldsomt stor sans for D&G.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at t-skjorten som ble lenket til er original. Som Baron Ereksjon nevnte, prisen er mistenkelig lav og selger er registrert i Asia, det finnes ingen nærbilder av detaljer som faktisk kunne skille en original fra en kopi og en hvilken som helst idiot kan få produsert en lapp det står D&G på. Ikke det at jeg synes den var noe særlig å trakte etter uansett, men jeg har da heller aldri hatt voldsomt stor sans for D&G.

5014016[/snapback]

 

Jeg har heller ikke så altfor mye sansen for D&G, men det finnes faktisk en litt fet D&G t- skjorte, den hvor det står "D&G" "Dollars and Girls" på. Det finnes ikke så mange av den.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Er denne orginal?

 

D&G

 

Ser jo sånn ut på lappen :hmm:

5013517[/snapback]

Lappen er jo noe av det letteste å fake. Tenk på hva som blir faka ellers, røyk og prosessorer blir faka! (AMD & Marlboro duplikater for det meste)

 

Det er sykt.. Og en liten papplapp der det står D&G kan jo til og med jeg lage..

 

95% sikkert fake.

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke så altfor mye sansen for D&G, men det finnes faktisk en litt fet D&G t- skjorte, den hvor det står "D&G"  "Dollars and Girls" på. Det finnes ikke så mange av den.

5015497[/snapback]

Maken til stygt, overpriset og latterlig plagg skal man lete lenge etter. T-skjorten er helt vanlig, trykket er helt vanlige bokstaver i gull og i tillegg er kvaliteten elendig (ansatte i D&G-boutiquene har anbefalt håndvask...). Hadde den kostet 100,- på en eller annen laber skrotsjappe skulle jeg vurdert å akseptere det, selv om jeg ikke ville likt det da heller.

 

Greit nok, den viser jo alltids at den som går med t-skjorten har penger, men om det er formålet skal jeg heller låne bort en taperull så en kan få festet en tusenlapp eller ti i pannen. Hva blir det neste? Centurion i nøkkelring rundt halsen? Du må gjerne like t-skjorten for min del, for min del virker det bare vulgært.

Lenke til kommentar
Hvorfor bor du på Holmenkollen hvis du skal til Oslo? Eller er foreldrene dine leger? ;)

5019380[/snapback]

 

Eller kanskje de er politikere, Soria Moria og de rødgrønnes regjeringsforhandlinger i helgen ligger bare et steinkast bortenfor. :hrm:

 

trykkfeil.

Endret av chris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...