Roberto Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er denne orginal? D&G Ser jo sånn ut på lappen Så en t-skjorte som lignet i D&G butikken i Paris (var noe med beach i hvert fall), men den hadde ikke lange ermer. Dette er vel en kopi vil jeg tro. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var utrolig rar og liten hals på den "t-skjorta med lange ermer". Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var utrolig rar og liten hals på den "t-skjorta med lange ermer". 5013826[/snapback] Ja, ser "litt" trang ut... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tviler sterkt på at t-skjorten som ble lenket til er original. Som Baron Ereksjon nevnte, prisen er mistenkelig lav og selger er registrert i Asia, det finnes ingen nærbilder av detaljer som faktisk kunne skille en original fra en kopi og en hvilken som helst idiot kan få produsert en lapp det står D&G på. Ikke det at jeg synes den var noe særlig å trakte etter uansett, men jeg har da heller aldri hatt voldsomt stor sans for D&G. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 litt spesielt å gå med en penis på ryggen da.. 5011490[/snapback] Det er tøft. Har den samme i hettegenser og den rocker balle. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har nylig vært i frankrike, kjøpt en svart jakke og en alpelue. 5011628[/snapback] Flere som har kjøpt seg alpelue i Frankrike, ja... Kjøpte forøvrig en sånn paraply-hatt også Og Jesus-sandaler Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Tviler sterkt på at t-skjorten som ble lenket til er original. Som Baron Ereksjon nevnte, prisen er mistenkelig lav og selger er registrert i Asia, det finnes ingen nærbilder av detaljer som faktisk kunne skille en original fra en kopi og en hvilken som helst idiot kan få produsert en lapp det står D&G på. Ikke det at jeg synes den var noe særlig å trakte etter uansett, men jeg har da heller aldri hatt voldsomt stor sans for D&G. 5014016[/snapback] Jeg har heller ikke så altfor mye sansen for D&G, men det finnes faktisk en litt fet D&G t- skjorte, den hvor det står "D&G" "Dollars and Girls" på. Det finnes ikke så mange av den. Endret 16. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er denne orginal? D&G Ser jo sånn ut på lappen 5013517[/snapback] Lappen er jo noe av det letteste å fake. Tenk på hva som blir faka ellers, røyk og prosessorer blir faka! (AMD & Marlboro duplikater for det meste) Det er sykt.. Og en liten papplapp der det står D&G kan jo til og med jeg lage.. 95% sikkert fake. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Samma faen om den er fake eller ikke om det er merke og ikke kvalitet (lol) man trakter etter. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har heller ikke så altfor mye sansen for D&G, men det finnes faktisk en litt fet D&G t- skjorte, den hvor det står "D&G" "Dollars and Girls" på. Det finnes ikke så mange av den. 5015497[/snapback] Maken til stygt, overpriset og latterlig plagg skal man lete lenge etter. T-skjorten er helt vanlig, trykket er helt vanlige bokstaver i gull og i tillegg er kvaliteten elendig (ansatte i D&G-boutiquene har anbefalt håndvask...). Hadde den kostet 100,- på en eller annen laber skrotsjappe skulle jeg vurdert å akseptere det, selv om jeg ikke ville likt det da heller. Greit nok, den viser jo alltids at den som går med t-skjorten har penger, men om det er formålet skal jeg heller låne bort en taperull så en kan få festet en tusenlapp eller ti i pannen. Hva blir det neste? Centurion i nøkkelring rundt halsen? Du må gjerne like t-skjorten for min del, for min del virker det bare vulgært. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 kom hjem fra oslo, bodd på holmenkollen park hotell meget fin plass! endte opp med -Lindeberg 21 century Lindeberg.denim hvit hettegenser -Lindeberg futuresport jakke -Lindeberg hvitt bånd Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvorfor bor du på Holmenkollen hvis du skal til Oslo? Eller er foreldrene dine leger? Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hvorfor bor du på Holmenkollen hvis du skal til Oslo? Eller er foreldrene dine leger? 5019380[/snapback] Eller kanskje de er politikere, Soria Moria og de rødgrønnes regjeringsforhandlinger i helgen ligger bare et steinkast bortenfor. trykkfeil. Endret 18. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 kom hjem fra oslo, bodd på holmenkollen park hotell meget fin plass!endte opp med -Lindeberg 21 century Lindeberg.denim hvit hettegenser -Lindeberg futuresport jakke -Lindeberg hvitt bånd 5019183[/snapback] Da blir du sikkert kul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ja, Lindeberg er serr keegt tødelø $$$. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 $err m0e keegt med Lindeberg da le0m. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Da ville de vel bodd på Soria Moria... Ser bare ikke helt poenget med å bo på Holmenkollen Park hvis det er byen som skal "gjøres". Men er vel legeforeningen som eier, og som dermed gir rabatter til sine medlemmer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har han sagt at det var Oslo som var målet da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 bodde dær siden det var ett pent hotell, nei foreldrene mine er ikke leger var i oslo bare for å slappe av og shoppe litt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tenkte å kjøpe meg ny jakke snart, siden det begynner å bli kaldt ute. Tenkte å bruke rundt 1500-2000. Ikke sånn sportsaktig bergans eller ACG, men en vanlig jakke. Helst brun eller sort og litt halvlang, hater korte jakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå