PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 De nederste var fancy dah! Og ikke blandt de "alle" har... Får ikke lastet opp bilde. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Siden du er jente. Så synes jeg de siste, de var søtest Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 De siste er skikkelig nusselige ja! Men jeg tror de øverste er best når det gjelder å ha litt såle, har jo savnet det på de skolene jeg har nå. For nå har jeg bare lette sommersko, men som jeg nevnte får jeg vondt i bena av det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Stress er lett å finne: Enkleste hvis du ikke er kjent er å gå inn på t banen på stortinget og gå veien ut mot grensen der da er stress 10 m til venstre for utgangen. Men aller lettest: søk på gulesider.no og få opp kart, er lett å finne da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Takk Bogan! Men er det finest med lyseblå eller lacostegrønn ? Endret 9. juni 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Vanskelig å si, må nesten prøves på og vurderes da.. Men om jeg skulle tatt en avgjørelse nå så: grønn Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Satt og så på Fight Club akkurat. Vil ha slike solbriller som Brad Pitt bruker i filmen (De røde firkantede). Søkte litt på nettet men fant ingenting spesielt.. Trenger litt hjelp Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Bestillte fra stress for en stund siden...fikk dem idag...gikk vel 1,5 uke anette: lyseblå var penest Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Skal kjøpe nye sko på stress i oslo i dag. Tenkte jeg skulle kjøpe disse... muligens en annen farge. Flere som har lagt merke til at utvalget i butikken er ofte mye større enn det som er på nettet? Og modellutvalget er også ofte anerledes i butikken enn på nett (tenker på stress) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Så det er ingen som kan svare meg på mitt spørsmål? Vær litt mer tålmodig - det har ikke gått en time siden du spurte... stress er trege bestilte noen skoo derfra, har venta sånn cirka en måned nå står bare at bestillingen er under behandling Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Så det er ingen som kan svare meg på mitt spørsmål? Vær litt mer tålmodig - det har ikke gått en time siden du spurte... stress er trege bestilte noen skoo derfra, har venta sånn cirka en måned nå står bare at bestillingen er under behandling Etter så lang tid ville jeg i hvert fall ringt og hørt hvor pokker skoene dine blir av. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Så det er ingen som kan svare meg på mitt spørsmål? Vær litt mer tålmodig - det har ikke gått en time siden du spurte... stress er trege bestilte noen skoo derfra, har venta sånn cirka en måned nå står bare at bestillingen er under behandling Etter så lang tid ville jeg i hvert fall ringt og hørt hvor pokker skoene dine blir av. trur jeg gjør det ja Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Så det er ingen som kan svare meg på mitt spørsmål? Vær litt mer tålmodig - det har ikke gått en time siden du spurte... stress er trege bestilte noen skoo derfra, har venta sånn cirka en måned nå står bare at bestillingen er under behandling Har du blitt kreditert for skoene da? Eller betaler man de når man får de? Hender jo at enkelte nettbutikker trekker deg med en gang kjøpet er gjort nemlig... Skjer dette hos Stress også? Har funnet meg et par Lacoste sko jeg kunne tenke meg, men hvis det tar sååå lang tid, vet jeg neimen ikke... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Har du blitt kreditert for skoene da? Eller betaler man de når man får de? Hender jo at enkelte nettbutikker trekker deg med en gang kjøpet er gjort nemlig... Skjer dette hos Stress også? jeg betaler når jeg får de NB! Husk at postoppkrav/portoavgift på NOK 100,- kommer i tillegg til total summen for alle bestillinger. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Har du blitt kreditert for skoene da? Eller betaler man de når man får de? Hender jo at enkelte nettbutikker trekker deg med en gang kjøpet er gjort nemlig... Skjer dette hos Stress også? jeg betaler når jeg får de NB! Husk at postoppkrav/portoavgift på NOK 100,- kommer i tillegg til total summen for alle bestillinger. Okei! Det var da enda godt det da! Sitter og lurer på hvor vidt jeg skal bestille eller ei da.... Ikke så lett å bestemme seg. Ikke så veldig lysten på å vente et skuddår eller to for å få skoa heller Det med oppkravet gjør ikke så mye, dessuten var jeg klar over det Endret 10. juni 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Tar 1-1,5 uke. Fikk mine igår. Endret 10. juni 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Tar 1-1,5 uke. Fikk mine igår. Okei.. Bestile nå jeg, like godt.. Tar det for lang tid, ringer jeg bare og purrer på de.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe slike solbriller? Og hva heter det? Lenke til kommentar
tkb Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) JoachimR Hvis jeg husker riktig, sa du at bruker 11,5 i sko. Har du sett nike dunk low green/white noe sted i den størrelsen (eller 11)? Finner den ikke noe sted. Eneste jeg har funnet er i 9,5 og 10 Noen andre som har sett de i 11? Endret 10. juni 2005 av tkb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå