Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye mer suger det å ha 1/2 leather på f.eks. disse, enn det gjør mot full leather som f.eks. disse?
Spør igjen.
Jeg ville kjøpt den med hel skinn-lining. Prisforskjellen er jo ikke særlig stor.

Enig, men er også enig i det Bebeluv sier og lurer derfor på om det er så stor forskjell mellom 1/2 skinn og 1/1 skinn at jeg burde trosse design?

 

Designmessig synes jeg halvskinn liningen så bedre ut.

Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt billig, nei. Det er jo billigere enn originalpris, men det er ikke sånn at man kjøper noe bare fordi det er billig.

 

Synes dog at det er mye mer oversiktlig og at de har "bedre" varer på Norwegian Outlet enn Outlet One. Sjelden jeg finner noe på Outlet One. Men det kan godt være at det er bedre utvalg i herreklær enn dameklær.

Lenke til kommentar

Jeg var på et flott outlet-senter i Stockholm, der jeg fikk rasket med meg en blazer og to bukser fra Filippa K til drøye 1200 SEK, hvis jeg husker riktig. Var ihvertfall 80%, og mange av butikkene hadde mye jeg kunne ha tenkt meg, men størrelsene var ikke alltid helt riktige og det var mye som var stygt. Uansett, der var utvalget faktisk bra, og såvidt jeg hører er det ikke akkurat det man kan si om Norwegian Outlet/Outlet One.

Lenke til kommentar

Jeg kommer på $214 fra RL.com, uten JetCarrier.

 

Lambswool Half-Zip Sweater

Style: 10935690

Color: Hunter Navy

$67.49

 

Lambswool Half-Zip Sweater

Style: 10935690

Color: Mission Blue Heather

$67.49

 

Custom-Fit Windowpane Oxford

Style: 4249761

Color: Blue/Royal

$79.50

 

Regner da med at $240 enten er med frakten til JetCarrier og uten toll og moms, eller med frakt fra en i USA som sender det som gave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...