fkm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvis man liker svette surfere som ikke kan kle seg er det sikkert mye fint å se på ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg gadd ikke vurdere å gå inn i A&F butikken i London når jeg såg hva som venta utfor butikken. Kø var det også, lol. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er som å gå i en liten nattklubb. Trangt, svett og høy musikk. Ikke helt de forholdene jeg vil ha når jeg kjøper klær 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 For ikke å snakke om at klærne er dritstygge. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mulig å finne fine pensko i butikk i Tr.heim? En kamerat er passe desp, og finner intet annet enn drittsko med firkantet tå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 A&F er harry ja. Dessverre er det altfor populært her, og mange går i det. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mulig å finne fine pensko i butikk i Tr.heim? En kamerat er passe desp, og finner intet annet enn drittsko med firkantet tå. Gunnar Ree i Søndre gt burde ha noe som fungerer. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det noen som tar inn Banana Republic i Oslo? Da spesielt denne. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det noen som tar inn Banana Republic i Oslo? Da spesielt denne. Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei. Var det noen som så på Senkveld igår? Rybak (gjest) gikk med en veldig fin skjorte. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Stenstrøms eller Pasqui er mine tips hvertfall. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skjorten så slik ut forøvrig Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Synes ikke den var slående fin, akkurat. 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Angående A&F, så fortstår jeg ikke hypen i det hele tatt. Stygge klär der du betaler klart mest for merket, som er dusjet ned i deres egen parfyme, og attpåtil må du ikke bare stå en time i kö for å betale; du må det samme for i det hele tatt å komme inn i butikken! Snodig konsept, som jeg mener det er litt merkelig at har tatt så voldsomt av... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg fryser som en tulling i det siste. Ser at noen av dere har kjøpt Fjällräven sine parkaer, men finner ikke noen butikker som har inne størrelsen jeg trenger - Fjallraven sin kodiak i størrelse S blir for stort, må vel ha XXS eller XS for at det ikke skal se helt idiot ut. Noen parkaser å anbefale til en som er 170 cm høy og relativt liten? Eventuelt nettbutikker hvor de selger Fjallraven i størrelse xxs/xs uten at det blir kostende over fire-fem tusen? Har sett på denne, men er vel mest sannsynlig fake og da ikke det beste til en forfryst liten kar. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mulig å finne fine pensko i butikk i Tr.heim? En kamerat er passe desp, og finner intet annet enn drittsko med firkantet tå. Kleins Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvor mye mer suger det å ha 1/2 leather på f.eks. disse, enn det gjør mot full leather som f.eks. disse? Spør igjen. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva synes dere om denne? Verdt 2000,-? Direkte link Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Skjorten så slik ut forøvrig Hva er det egentlig som skiller denne fra andre skjorter i den fargen? Den kontrasten skal jo egentlig ikke synes om man bruker den riktig. Eller oppkneppet så synes den, men pent? Egentlig ikke. For å svare på spørsmålet. Regner med Zara eller H&M har noe lignende. Endret 27. november 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva synes dere om denne? Verdt 2000,-? Direkte link Blir vel nærmere 3000 etter frak med jetcarrier og moms. Fin den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå