Winston Wolf Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvor mye mer suger det å ha 1/2 leather på f.eks. disse, enn det gjør mot full leather som f.eks. disse? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=FBdkFrRw_zI&feature=player_embedded#! GLeder meg sykt til å se på VGTV på mandag. Følger faktisk litt med på @home, sett et par episoder. Kommer til å bli så sykt kleint at det ikke er mulig. Endret 27. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Da var første dag i London unnagjort, kjøpte to skjorter, et par jeans og chelsea boots, får se om det handles inn mer i morgen Sikkert er det i hvert fall at London er en meget god by å handle i! Dress er derimot vanskelig å finne, om det er slim-fit man er ute etter. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du bør se på skjortene på Charles Tyrwhitt i Jermyn Street, like ved Picadilly Circus. De har veldig bra utvalg, god kvalitet og lave priser også, egenlig. Tror du betaler 100£ for 4, 30£ for en eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal over grensen i morgen (Svinesund) og lurte på om det var noen butikker det er verdt å ta en titt på? Skal på nordbysenteret. Hvordan er prisen, mye det samme som her? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du bør se på skjortene på Charles Tyrwhitt i Jermyn Street, like ved Picadilly Circus. De har veldig bra utvalg, god kvalitet og lave priser også, egenlig. Tror du betaler 100£ for 4, 30£ for en eller noe i den duren. De har jo en egen hjemmeside der du kan kjøpe 4 skjorter for 100 £. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal over grensen i morgen (Svinesund) og lurte på om det var noen butikker det er verdt å ta en titt på? Skal på nordbysenteret. Hvordan er prisen, mye det samme som her? Husker ikke helt navnet, men det er en butikk som har noe greit. Prisene er dog nesten identiske som her hjemme, nesten ikke noe å spare. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vet det er en butikk der som fører Ralph Lauren ihvertfall. Vet ingenting om prisene dog. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Koste meg på Black Friday her i USA i dag Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal over grensen i morgen (Svinesund) og lurte på om det var noen butikker det er verdt å ta en titt på? Skal på nordbysenteret. Hvordan er prisen, mye det samme som her? Individ Prestige er en ganske grei butikk. Fører Ralph Lauren, Hugo Boss, Flippa K etc. Prisene er det samme som her hjemme ca. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva synes folk om Abercombie&Fitch her? Er det yay eller nay? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nay for min del, selv om de har noen få ting som kan være fine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Fikk J&J feeling av endel klær på hjemmesiden. Nay for min del. Kvaliteten aner jeg ingenting om, så dersom det er bra så er det jo ikke noe gale å kjøpe et mer nøytralt plagg fra merket. Endret 27. november 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva synes folk om Abercombie&Fitch her? Er det yay eller nay? USAs Jack & Jones. Big nay. 1 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Menn: Mye stygt, imo. Enkelte fine plagg her og der, men ikke ofte. Noen kler derimot flanellskjorte-stilen. Damer: Bedre her, men ikke noe spesielt wow. Har en del fine og gode jeans/shorts og et par casual topper. Edit: De har en del pene bager (women). Endret 27. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen av skjortene de har er veldig J&J... Men de har mange fine polos. Var i USA i høstferien og var innom en butikk... Først og fremst lukta det som om noen hadde sprayet parfyme rundt i alle kantene i butikken.. Men fant utrolig mange fine jeans, så kjøpte meg et par. Satt veldig godt og stoffet var veldig behagelig å gå med. Men genserne er veldig "logoflash" så tok bare med 1 jeans og 1 poloskjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva synes folk om Abercombie&Fitch her? Er det yay eller nay? Lol, jeg trodde alle visste at a&f er latterlig svett... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du bør se på skjortene på Charles Tyrwhitt i Jermyn Street, like ved Picadilly Circus. De har veldig bra utvalg, god kvalitet og lave priser også, egenlig. Tror du betaler 100£ for 4, 30£ for en eller noe i den duren. Det var der jeg kjøpte skjortene, fine de. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) A&F har latterlig fine modeller (de som jobber i butikkene også), though. Var innom den som ligger øverst i Fifth Avenue (ved den store Applestore'n) og det var mye pent å se på, sett bort i fra klær. Endret 27. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå