AT1S Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg drar dit purely på grunnlag av invitasjonen Hermès sendte meg. Det kommer noen som skal holde foredrag elns. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hm, høres litt bedre ut enn Moods-lansering Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du må gjerne bli med, snakket med Bjørg, kunne ta med meg følge Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg er jøde, så jeg kan ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det skjer noe på S&S og Hermès i dag, men oppslutningen blant forumets slappe brukere er vel 0? Når da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg er jøde, så jeg kan ikke. ^2, men jeg går da? Ser ikke problemet Det er ikke Shjavout, Jom kippúr, pesach, purim, rosj hashaná eller sabbat i dag. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skulle startet å studere i Oslo, går jo glipp av alt som virker spennende av butikklanseringer og hei og hå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg er jøde, så jeg kan ikke. ^2, men jeg går da? Ser ikke problemet Det er ikke Shjavout, Jom kippúr, pesach, purim, rosj hashaná eller sabbat i dag. Ta en spøk nørhddd Lenke til kommentar
depeche Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tenkte å bestille meg disse (bedre forslag til samme pris?) Har ikke så veldig peiling på UK størrelser, men bestile Sebago Arlington i 8,5UK og de sitter veldig bra. Er Sebago store/små i størrelsen, og hva burde jeg gå for i disse? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg ville heller kjøpt et par brune, men ellers er de fine de. Det er ikke så veldig vanskelig å finne ut av størrelser selv. Google.com er det en fin side som heter. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det noen fysiske butikker i Norge, og da helst Bergen/Sandvika som selger quilted jackets fra Barbour? Jeg må nesten vite hvordan størrelsen er før jeg vurderer å eventuelt kjøpe fra en nettbutikk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Sandvika som i Bærum? I så fall vet jeg at en butikk på Trekanten i Asker selger quiltede jakker. Tror den heter XO Man ellernoe. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Ja, Sanvika som i Bærum. Trekanten går nok også fint. Utenom det trenger jeg også et par varme hansker. Jeg har ingen nå, og jeg fryser. Mye. Jeg prøvde et par hansker fra Uggs som var kjempegode, men har ikke helt sansen for designet på de, tenkte noe lignende, men noe litt enklere. De kommer til å bli brukt sammen med en navy peacoat. Endret 25. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Eg har satt hanskar frå Filippa-K på ønskelista i alle fall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har et par skinnhansker i kaninskinn, som fortsatt har pels på seg (på innsiden av hansken, obviously). De er dritvarme, og ikke så veldig klumpete. De har sikkert noe lignende på den hanskeforretningen som ligger rett ved Ferner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som vet om F.A.S.T shampoen fungerer og hvor effektiv den er? Skulle klippe tuppene i går, men endte opp med 6 cm mindre hår bak og det ser helt idiotisk ut mtp. at jeg skulle ha litt lengde på det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som veit om det er noen nettbutikker som har noe salg i morgen som er verdt å se på? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Siden det er Black Friday? Det må i såfall bli amerikanske, da denne dagen er utbredt i svært liten grad ellers. Så at Norwegian Outlet skulle "feire" Black Friday. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Tenker på Black Friday,ja. Sjekka litt på PRL, Brooks Brothers og J. Crew, men der var det jo salg allerede. Endret 25. november 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå