Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen kommentarer om å ha ting i øverste knappehullet på dresser? Jeg tenker da på hullet der man har blomster og lignende. Har sett noen som har hatt det, type en diskre mansjettknapp, og jeg tenker egentlig at det så litt stilig ut. Er det helt fy fy, eller forbeholdt statsministre og andre folk som skal fronte organisasjoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen kommentarer om å ha ting i øverste knappehullet på dresser? Jeg tenker da på hullet der man har blomster og lignende. Har sett noen som har hatt det, type en diskre mansjettknapp, og jeg tenker egentlig at det så litt stilig ut. Er det helt fy fy, eller forbeholdt statsministre og andre folk som skal fronte organisasjoner?

Dette er ikke et svar til ditt spørsmål, men heller en kommentar til alle som tar alle disse "reglene" superseriøst og ikke tør å gå ut fra deres rammer.

 

Det er ganske lite som er fyfy så lenge det ser bra ut og er gjennomført med stil, sett fra et klassisk-moderne synspunkt såklart.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

(Og Photoshoppet? Virkelig? De fleste burde klare å se at han sitter på skrå og at det er derfor bildet ble slik)

Virkelig. Jeg er ikke folk flest. :)

 

Ah, okai : ) Takke, takk! Så bildet av fkm, begynte å lure på det da, og når jeg nå så et bilde igjen med samme greia tenkte jeg at jeg skulle spørre.

Men de færreste bruker det til hva det faktisk er lagd for?

Det ville antagelig ikke fungere, du trenger en mer forovervinklet krave for å få det til. Med mindre formålet var å trykke adamseplet på plass. Og ikke minst knapper oppover jakkeslaget. Så det er nok bare til pynt.

 

Man bretter opp kraven. Det fungerer helt utmerket, men det ser jo rimelig teit ut. Jeg har aldri sett noen som faktisk bruker det.

Lenke til kommentar

Det ville antagelig ikke fungere, du trenger en mer forovervinklet krave for å få det til. Med mindre formålet var å trykke adamseplet på plass. Og ikke minst knapper oppover jakkeslaget. Så det er nok bare til pynt.

Man bretter opp kraven. Det fungerer helt utmerket, men det ser jo rimelig teit ut. Jeg har aldri sett noen som faktisk bruker det.

Joda, jeg skjønner hvordan det virker. Grunnen til at jeg stilte meg tvilende var at jeg fikk satt en slik på en skinnjakke (for å kjøre motorsykkel med den) og fikk akkurat det problemet. Det ble en stor glippe mellom kraveendene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Målene på PRL V-neck merino wool STRL Medium (min kostet 98 USD, men jeg regner med at målene er noenlunde det samme). Jeg tok målene med en linjal, så det sier seg selv at det er litt feilmarginer her.

Underarm til underarm over brystet: 55,5 CM

Skuldersøm til "bunn": 64CM

Armlengde fra skuldersøm: 65,5 CM

Armlengde fra underarm: 52CM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...