fkm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 5-6 dager fra de blir sendt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Fra bestilling til pakken fra herringshoes var framme i Bergen: litt over 24 timer. Tror ikke dette er normen akkurat, men hyggelig med såpass kjapp frakt. Endret 22. november 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ingen som har forslag til vinterluer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ushanka? Eller bare gå for noe enkelt som en plain lue. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noe tips til steder hvor jeg finner godt utvalg av luer? Nelly og Asos er rimelig kjedelige i deres utvalg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Går man med Ushanka blir man vel banket opp av anti-pels geriljan. Evt så ødelegger de den med rødmaling. Det har skjedd såpass mye i Sverige de seneste årene at jeg sitter å venter på en eksplosjon av dette i Norge. Jeg går uten lue. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=tviRXxSy05I&feature=player_embedded AKKURAT når jeg ikke trodde det kunne bli flauere...ja da smeller han til! Legg merke til den frekke hestehalen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jøss, nå vil jeg også sprenge noen jenter 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 "Det skal bli heftig, det skal ta skikkelig spreng." lol Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Vedder på at fkm skal stille opp med tusj-arr i panna og runde briller for å vise hvor fan han er Jeg, kjæresten og ei venninne så filmen utkledd i helgen. Blæ, jeg titter for sjeldent innom denne tråden. Forrige gang svarte jeg på en post over 20 sider bak, noe lignende nå. Endret 22. november 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Han er så vill! Hahah han er så klein! Kommer ikke over det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vedder på at fkm skal stille opp med tusj-arr i panna og runde briller for å vise hvor fan han er Jeg, kjæresten og ei venninne så filmen utkledd i helgen. Blæ, jeg titter for sjeldent innom denne tråden. Forrige gang svarte jeg på en post over 20 sider bak, noe lignende nå. Godt sagt! Selv følger jeg bare med denne tråden i ny og ne, kulden har stoppet blodsirkulasjonen til fingrene og dermed er posting uaktuelt. Vurderer dog å få varmen i meg, så en oppsummering på maks en linje om de to månedenes siste nyheter i denne tråden er herved ønsket! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 en av dere som har kommentert videoen? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vurderer dog å få varmen i meg, så en oppsummering på maks en linje om de to månedenes siste nyheter i denne tråden er herved ønsket! Noen av oss har fått nye klær, andre ikke. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=tviRXxSy05I&feature=player_embedded AKKURAT når jeg ikke trodde det kunne bli flauere...ja da smeller han til! Legg merke til den frekke hestehalen! Hva skjedde egentlig da alt stoppet opp og alle begynte å le? Endret 22. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Awkward silence? tidenes kleineste type, blir flau bare av å se på videoene hans. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 eeehm... "Det må komme gutter som skal sprenge og. Jeg kan ikke gjøre alt aleine. da går jeg tom..." Eller noe sånn? Herregud, for en fyr! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 en av dere som har kommentert videoen? meg Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 lol, han kan bli tatt for å være terrorist med den sprenginga si... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå