Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Har et kjapt spørsmål om rådenim. Kjøpte de de i slutten av juli og har enda ikke vasket de, tenker å vente i alle fall tre månender til sånn at det blir størst mulig forandring. Problemet er at jeg datt ut i en fontene når jeg var på byen for en stund siden, og buksa ble dermed søkkvåt. Den mistet ikke så særlig med farge, men den den farget veldig av på sokkene osv. Det jeg lurer å om dette teller som en "vask" og at det dermed ikke vil være noen vits i å vente lenger med å vaske den, eller om jeg kan fortsette sliteprosessen.

Fortsett sliteprosessen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til juleønsker? Klarer ikke komme på noe...

Vet ikke hvilke julegavetradisjoner dere har, men du kan jo ønske deg litteratur, musikk, vin, spesiell øl etc. Eller du kan slippe billig unna ved å få "artige" og ironiske tullegaver.

 

Jeg for min del har fått økende ullsokkbestand de siste julaftene.

 

Sånt ønsker jeg meg av litt perifere familimedlemmer.. Eller, ønsker er vel feil ord. De gir meg det uansett, gidder ikke akkurat levere ut ønskeliste til onkler og tanter osv..

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tips til chelsea boots som ikke er for dyre (1000-1500), og som er å få kjøpt i Oslo?

 

Legg på 200 NOK og kjøp et par R.M Williams. Kenguruskinn er slitesterkt som bare det, og de fungerer utmerket i en norsk vinter. Jeg har de i sort. Mørkebrun blir neste farge.

208.jpg

Kunne du gitt en direktelink til paret til venstre?

 

bootsonline.com.au

modellen heter comfort craftsman.

 

Da er jeg hjemme fra Harry Potter og Dødstalismanene - Del 1.

Love. :love:

 

Så den i dag jeg også. Hadde helt glemt at jeg hadde to kompiser som er fans.

 

Jeg digga den. De som ga den 2 og 3 burde miste jobben -_-

Lenke til kommentar

PatSharpX: Husker vi lette etter en skikkelig butikk som solgte kashmir i Shanghai, og læreren vår (var der på FHS) mente at det skulle være en i sentrumsområdet.

 

Men igjen, hvor man kan finne det, samt om det er ekte eller falskt, er noe du må vurdere selv ut ifra pris, butikken i seg selv og andre ting.

 

Sånn som referanse, så mente hun at man fant kashmir-gensere (no-name, ikke noe spesielt kjent merke) til ca 9-1000 kr i nevnte butikk i Shanghai, da 100% kashmir.

 

Og er som nevnt veldig mye fake, og veldig mange plagg med litt kashmir, f. eks 5% som blir kalt "100% kashmir."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...