Bebeluv Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har et kjapt spørsmål om rådenim. Kjøpte de de i slutten av juli og har enda ikke vasket de, tenker å vente i alle fall tre månender til sånn at det blir størst mulig forandring. Problemet er at jeg datt ut i en fontene når jeg var på byen for en stund siden, og buksa ble dermed søkkvåt. Den mistet ikke så særlig med farge, men den den farget veldig av på sokkene osv. Det jeg lurer å om dette teller som en "vask" og at det dermed ikke vil være noen vits i å vente lenger med å vaske den, eller om jeg kan fortsette sliteprosessen. Fortsett sliteprosessen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er dette Mod A? Litt dårlig med info på det produktet Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Noen som har forslag til juleønsker? Klarer ikke komme på noe... Vet ikke hvilke julegavetradisjoner dere har, men du kan jo ønske deg litteratur, musikk, vin, spesiell øl etc. Eller du kan slippe billig unna ved å få "artige" og ironiske tullegaver. Jeg for min del har fått økende ullsokkbestand de siste julaftene. Sånt ønsker jeg meg av litt perifere familimedlemmer.. Eller, ønsker er vel feil ord. De gir meg det uansett, gidder ikke akkurat levere ut ønskeliste til onkler og tanter osv.. Endret 21. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da er jeg hjemme fra Harry Potter og Dødstalismanene - Del 1. Love. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hehe, jeg så den også i dag faktisk. At den fikk 2'er er helt utrolig, han må ha vært drita. Hermine er helt greit digg, aaaah Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Denne fkm: Harry Potter box set Endret 21. november 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Denne fkm: Harry Potter box set Har allerede alle HP-bøkene Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 AnewZ: Jeg kan forstå at de som ikke har lest bøkene eller ikke har en stor interesse for HP synes den er langtekkelig, men for blodfansene, en ren nytelse, rett og slett. Alt fra starten til slutten var helt perfekt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har en nydelig bok med bilder av kaniner. Den har jeg også, pluss en som er grønn. Morsomme bøker det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Den grønne har jeg og. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tips til chelsea boots som ikke er for dyre (1000-1500), og som er å få kjøpt i Oslo? Legg på 200 NOK og kjøp et par R.M Williams. Kenguruskinn er slitesterkt som bare det, og de fungerer utmerket i en norsk vinter. Jeg har de i sort. Mørkebrun blir neste farge. Kunne du gitt en direktelink til paret til venstre? bootsonline.com.au modellen heter comfort craftsman. Da er jeg hjemme fra Harry Potter og Dødstalismanene - Del 1. Love. Så den i dag jeg også. Hadde helt glemt at jeg hadde to kompiser som er fans. Jeg digga den. De som ga den 2 og 3 burde miste jobben -_- Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 PatSharpX: Husker vi lette etter en skikkelig butikk som solgte kashmir i Shanghai, og læreren vår (var der på FHS) mente at det skulle være en i sentrumsområdet. Men igjen, hvor man kan finne det, samt om det er ekte eller falskt, er noe du må vurdere selv ut ifra pris, butikken i seg selv og andre ting. Sånn som referanse, så mente hun at man fant kashmir-gensere (no-name, ikke noe spesielt kjent merke) til ca 9-1000 kr i nevnte butikk i Shanghai, da 100% kashmir. Og er som nevnt veldig mye fake, og veldig mange plagg med litt kashmir, f. eks 5% som blir kalt "100% kashmir." Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Omgomg, jeg er kjendis http://www.oslofashionweek.com/2010/11/a-very-juicy-cocktail-bar/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hørte du var i form på fredag. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hørte du var i form på fredag. Jeg var i form? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kjapt spørsmål: Hva er normal leveringstid fra herringshoes.co.uk? Bestilte i forrige uke, anntar de kommer i god til før jul? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tok ikke lenger enn halvannen uke for meg. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sendt 23. september, hentet 28. september. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Pleier å ta 5-6 dager for meg. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) 5-6 dager fra bestillingen er motatt til de sender skoene? Da burde det gå fint. Takk for svar Edit: Fikk nettop mail med sendingsbekreftelse. Bestilt natt til fredag, sendt i dag. Endret 22. november 2010 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå