Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kashmir er mye billigere i Kina eller er jeg helt på jordet? Har en kompis som skal dit i julen. Lurer på om jeg skal be han ta med noe hjem til meg.

Noen som vet om noen priser der? På feks en genser.

Enjoy your fakes.

Du kan selvsagt be han ta med noe, men med mindre han handler på respekterte butikker ala Burberry og Hugo Boss, så ender han opp med fake-kashmir. Alt på markedene er fake uansett.

Lenke til kommentar

Det ble jo linket til en guide fra forumet til Lonely Planet om kjøp av skreddersydde dresser i Asia, og der nevnte de kjøp av kashmir på markedene. Konklusjonen der var vel at det meste som var merket 100% kashmir bør du styre unna, hvis du er heldig ender du opp med noe som er 30% kashmir, hvis du er uheldig er det 0%.

Min ønskeliste er veldig kort, burde lage en snart. Blir vel iPad, Bose QC15, en stor bunke med gode bøker og.. tja, det er vel det.

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke iPad, og sannsynligvis ville den gjort at MBPen min ikke hadde blitt brukt til noe særlig, men jeg har fortsatt lyst på en.

Som sagt, jeg vil ikke ha det. Jeg kommer aldri til å bruke det, og om jeg plutselig får iPad-abstinens kan jeg låne samboerens :p

Poenget er at jeg ikke vil kaste bort ønsker på noe jeg ikke vil ha.

Bebe: Bra forslag! Det tror jeg går på ønskelisten til mormor!

Edit: iPhone 4 får jeg av dama.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Joda, men du får vel ikke kjøpt alt på Blu-Ray samlet uten kofferten?

Uansett, attaché fra Rimowa kanskje?

Bagasje generelt er jo greit å ønske seg, med mindre du allerede har masse fra før av (noe jeg egentlig kan gjette meg til :p)

Og så kan du ønske deg noen store pappesker fra Ikea som du kan ha klær i, så slipper du søppelposene dine.

Lenke til kommentar

Har et kjapt spørsmål om rådenim. Kjøpte de de i slutten av juli og har enda ikke vasket de, tenker å vente i alle fall tre månender til sånn at det blir størst mulig forandring. Problemet er at jeg datt ut i en fontene når jeg var på byen for en stund siden, og buksa ble dermed søkkvåt. Den mistet ikke så særlig med farge, men den den farget veldig av på sokkene osv. Det jeg lurer å om dette teller som en "vask" og at det dermed ikke vil være noen vits i å vente lenger med å vaske den, eller om jeg kan fortsette sliteprosessen.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til juleønsker? Klarer ikke komme på noe...

Vet ikke hvilke julegavetradisjoner dere har, men du kan jo ønske deg litteratur, musikk, vin, spesiell øl etc. Eller du kan slippe billig unna ved å få "artige" og ironiske tullegaver.

Jeg for min del har fått økende ullsokkbestand de siste julaftene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...