PatSharpX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Brukte du briller uten styrke også, Pat? Hvor var du, btw? Det gjorde de sikkert! Husker ikke hva stedet het. Vi fant bare ett sted uten kø. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dog syns jeg Løkka har fått litt mye ufortjent hipsterstempel også. De gangene jeg har vært ute der har det vært dritmorsomt! I tillegg er det en del billigere enn de stedene jeg vanligvis drar på. Memphis har feks. mye god stemning, mye folk som like gjerne kunne dratt ut på vestkanten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Til den av dere som absolutt påstår at skinnsåler ikke er så mye glattere enn gummi: I CALL BULLSHIT (jeg vant sklikonkurransen på hardpakka snø med 2 meter ) Det er ganske irrelevant om det er skinn eller gummi. Det som gjør en forskjell er om det er spor i sålene. Og med mindre du har planer om å gå rundt med Timberland 6-inch hele vinteren vil forskjellen være minimal. Trust me, jeg har gjort feilen med å legge om til gummisåler på et par sko med skinnsåler. De ble ikke mindre glatte, for det er uansett ikke noe spor å snakke om på gummisålene man legger på, og jada, skinnsålen råtnet etter en halv vinter. Edit: Legger til en link fra skotråden, som illustrerer med bilder: klikk Endret 21. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Her har hvertfall skomakeren gummisåler med spor (selvføgelig ikke som Timberland). Men rotten skinnsåle? Nei, takk. Ta legger jeg heller bort skoene de verste dagene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Poenget med såler med spor er jo at de er tykke. Selvfølgelig vil det fungere, men skoen vil jo bli dritstygg. Den eneste gummisålen som er aktuell å legge på for meg er den tynneste versjonen, og den har som regel bare noen små riller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Joda, unntaksvis så det er vel kanskje sko med gummisåle som er like glatte såler som skinnsko. Men sånn generelt så pleier gummisåler å ha en form for spor. Og selv litt spor er bedre enn ingenting på snø. Men joda, skal nok finne på noe for å få dem litt mindre glatte, har jo bare gått med dem 3 dager, to av dem med snø/is Endret 21. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvor finnes det godt utvalg av luer? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Btw skrive "løkka" fordi jeg selv missliker når folk kaller Grünerløkka for det Folk kaller det LØØØKKKAAA fordi det er det det heter! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tips til chelsea boots som ikke er for dyre (1000-1500), og som er å få kjøpt i Oslo? Legg på 200 NOK og kjøp et par R.M Williams. Kenguruskinn er slitesterkt som bare det, og de fungerer utmerket i en norsk vinter. Jeg har de i sort. Mørkebrun blir neste farge. Kunne du gitt en direktelink til paret til venstre? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har forslag til juleønsker? Klarer ikke komme på noe... Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ønsk deg en garantert billett til premieren av Harry Potter 7 del 2, det gjør jeg Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg ønsker meg messengerbag i hvert fall! Og iPad Kunne du gitt en direktelink til paret til venstre? Let litt her. Jeg fikk mitt par på fredag, og jeg digger dem allerede! Det eneste jeg er skeptisk til er fargen, tenker jeg legger ut et bilde om litt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg skal iaf ønske meg American Psycho. Men utenom det sliter jeg. Jeg trenger ingenting, egentlig. Kanskje en ny tennisracket. Kinect til Xbox hadde jo vært morsomt. Spotify Premium abonnement. Bose hodetelefoner, du vet de med støyredusering? Fantastisk sak. Og julefilmer. Jeg har lyst på noen nye skjorter, men jeg tør ikke helt å legge det i hendene til noen andre enn meg selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dandy: Da bør du passe på at du får Bose QuietComfort 15, og ikke QC2 eller QC3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Nye MBA, iPhone 4, eller noen chelsea boots, sko får man aldri nok av. Noen Uggs er vell heller ikke dumt! Kinect er forresten ikke dumt Dandy. Har spilt det mye siden jeg kjøpte den andre xboxen til stua (for lite plass på rommet). Gått litt uttover eksamenslesingen kan man si Endret 21. november 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Tja, ønsker meg guidebok til Vietnam og Kambodsja (dit jeg skal til sommeren), messengerbag og noen ordentlige øreplugger til ipoden. Kommer ikke på noe mer i farten. Muligens en HTC telefon. Endret 21. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ønsk deg en garantert billett til premieren av Harry Potter 7 del 2, det gjør jeg Gidder ikke ønske meg noe som koster 100 kr Det blir for sært. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har forslag til juleønsker? Klarer ikke komme på noe... Som jeg alt har foreslått på face, kashmir ting. Kanskje noen andre som også gjør. Jeg gjør hvert fall det. Kashmir er mye billigere i Kina eller er jeg helt på jordet? Har en kompis som skal dit i julen. Lurer på om jeg skal be han ta med noe hjem til meg. Noen som vet om noen priser der? På feks en genser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen Uggs er vell heller ikke dumt! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Cashmere er mye billigere i Kina etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå