Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til den av dere som absolutt påstår at skinnsåler ikke er så mye glattere enn gummi: I CALL BULLSHIT

(jeg vant sklikonkurransen på hardpakka snø med 2 meter :roll:)

 

Det er ganske irrelevant om det er skinn eller gummi. Det som gjør en forskjell er om det er spor i sålene. Og med mindre du har planer om å gå rundt med Timberland 6-inch hele vinteren vil forskjellen være minimal.

 

Trust me, jeg har gjort feilen med å legge om til gummisåler på et par sko med skinnsåler. De ble ikke mindre glatte, for det er uansett ikke noe spor å snakke om på gummisålene man legger på, og jada, skinnsålen råtnet etter en halv vinter.

 

 

Edit: Legger til en link fra skotråden, som illustrerer med bilder:

 

klikk

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Joda, unntaksvis så det er vel kanskje sko med gummisåle som er like glatte såler som skinnsko.

Men sånn generelt så pleier gummisåler å ha en form for spor. Og selv litt spor er bedre enn ingenting på snø.

 

Men joda, skal nok finne på noe for å få dem litt mindre glatte, har jo bare gått med dem 3 dager, to av dem med snø/is :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg skal iaf ønske meg American Psycho.

 

Men utenom det sliter jeg. Jeg trenger ingenting, egentlig. Kanskje en ny tennisracket. Kinect til Xbox hadde jo vært morsomt. Spotify Premium abonnement. Bose hodetelefoner, du vet de med støyredusering? Fantastisk sak.

 

Og julefilmer. Jeg har lyst på noen nye skjorter, men jeg tør ikke helt å legge det i hendene til noen andre enn meg selv.

Lenke til kommentar

Nye MBA, iPhone 4, eller noen chelsea boots, sko får man aldri nok av. Noen Uggs er vell heller ikke dumt!

 

Kinect er forresten ikke dumt Dandy. Har spilt det mye siden jeg kjøpte den andre xboxen til stua (for lite plass på rommet). Gått litt uttover eksamenslesingen kan man si :tease:

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til juleønsker? Klarer ikke komme på noe...

Som jeg alt har foreslått på face, kashmir ting. Kanskje noen andre som også gjør.

Jeg gjør hvert fall det.

 

Kashmir er mye billigere i Kina eller er jeg helt på jordet? Har en kompis som skal dit i julen. Lurer på om jeg skal be han ta med noe hjem til meg.

Noen som vet om noen priser der? På feks en genser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...