Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Wow, hade virkelig ikke forventet at Harry Potter interessen var så stor her inne... : p Selv leste jeg seksern og syvern på et par dager hver. Egentlig gnaske stor fan, men presterte å glemme å sette av penger til kinoen, så jeg må nok vente til desember... : ppppp

 

Menne, spørsmål om noe moterelatert, faktisk!

Er det ekstremt femi og transeaktig å kjøpe damebukser fordi de passer meg bedre? Fant ut av at jeg gjorde det her i går, skjønner dere.. Men den hang blant herrebuksene! : o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ekstremt femi og transeaktig å kjøpe damebukser fordi de passer meg bedre? Fant ut av at jeg gjorde det her i går, skjønner dere.. Men den hang blant herrebuksene! : o

 

Jepp, du er nå offisielt homofil.

 

 

Må se å få sett Harry Potter skjønner jeg...

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Jeg leste 7'eren på en dag. :tease:

+1 Spiste middagen i løpet av fem minutter, så var det tilbake i stolen. Følte meg som en svett nerd etterpå, for å si det sånn.

 

Angående filmene så synes jeg de stort sett har vært gode alle sammen. Gleder meg til å se de to siste.

Tok med meg boken til middagen jeg.. :blush:

Synes du det? Er visse småting med filmene som bare irriterer meg så jævlig, farger på klær, at det plutselig har blitt vanlig å gå i vanlig klær på skolen (trollmenn skal jo ikke ane hva som er klær for muggles) og slike ting.

 

På en skala fra en til ti der superkidzen er elleve er jeg omtrent 64 irritert over at de forandret landskapet rundt Galtvort fra og med film nummer tre. Hvem er det som GJØR noe sånt? De kunne jo like godt byttet ut Emma Watson med Jessica Alba, eller lignende idioti.

 

Filmene er uansett fremdeles veldig gode, men stemningen i de to første, og spesielt den første filmen slår alt.

Lenke til kommentar

Ser greie ut, men aner ingenting om merket.

Hva slags jakker kommer folk her til å bruke utover vinteren? Trenger alternativer til duffle- og peacoat.

Jeg leter etter en dobbeltspent frakk, men jeg har ikke funnet en brukbar enda. Personlig har jeg ikke tenkt til å bruke parka, uansett hvor kaldt det blir. Da er det heller å ta på se ullundertøy.

 

Noen som vet om en dobbeltspent frakk som kan kjøpes i Oslo eller på nett?

Lenke til kommentar

Var en tur på Norwegian Outlet på Vestby i dag (Ikke outlet one). Var et par stilige butikker der, men GANSKE mye var ikke verdt pengene.

 

De butikkene som var verdt å titte innom var Tommy Hilfiger, Gant, H&H, Samsøe & Samsøe, Hugo Boss, Follestad og Høyer Ellers var det mye rart. Bergans kan være verdt en tur om du er på jakt etter vinter/turklær. Det samme kan sies om Norrøna.

 

Billabong hadde egen butikk der :no:

 

Follestad imponerte ikke nevneverdig og det var mye harry der inne. Kanskje derfor de skal kvitte seg med det? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...