Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Når faen ble dette Harry Potter-tråden?

 

k183964_gtfo.barker.jpg

 

Og hvem faen er du?

 

Jeg føler det blir litt kleint å spørre det spørsmålet når man kunne spurt deg om akkurat det samme.

 

 

 

 

Er'ke jeg som klager på harry potter, tenk :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akk, ingen lidenskap for det fantastiske universet. Et sikkert tegn på dårlig smak. Hvis jeg ikke finner en verdig kompanjong eller to utsetter jeg det til jul da folk kommer hjem igjen.

Jeg hadde faktisk gått alene tror jeg, hadde aldri klart å vente.

Når jeg tenker meg om har jeg aldri gått på kino alene, må prøves.

Lenke til kommentar

Nja. En kamerat sa han kunne vente til han kom hjem i ren solidaritet hvis det ikke var noen fans i nærheten. Har aldri prøvd å gå på kino alene. Tror ikke det er noe problem hvis man ser bort fra det sosiale stigmaet. Men når det er sagt er dette en film jeg vil se med noen, da jeg sannsynligvis vil føle for en nerde-prat og øl etterpå.

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig. Så den på premieren i går natt med samboeren, og før vi dro brukte jeg flere timer på å guide hun igjennom alle bøkene/filmene, og likevel presterer hun å spørre meg:

- Er det Voldemort?, etter den forbanna Nagini (jeg har slangefobi) har fått middag ... Akk, alle kan vel ikke være blodfans.

Idag blir det å delta i kleint 50-årslag med familie jeg ikke har møtt på år og dager, og dressen skal luftes. Blir spent på tilbakemeldingene.

Men her er 100 millionerspørsmålet:

Arlingtons eller blodstygge sorte pensko med usannsynlig flat tupp? Vil jo se ut som en idiot i begge, men en av dem må jo være bedre enn den andre. Tenkte å ta Arlingtons og skylde på at det er glatt ute ....

Lenke til kommentar

Herregud, hvilken type mennesker er det egentlig dere omgår? Alle vet da at det viktigste man ser etter i en person er Harry Potter-interessen.

Word. Så filmen på kino i går. Ekstra hyggelig at hele raden bak meg var fjortenåringer som snufset med en gang det skjedde noe som var en smule trist og stønnet "åhhh" når det kom noen søte øyeblikk. Dessuten har Emma Watson blitt utrolig flott. Absolutt godkjent film

Lenke til kommentar

Herregud, hvilken type mennesker er det egentlig dere omgår? Alle vet da at det viktigste man ser etter i en person er Harry Potter-interessen.

Word. Så filmen på kino i går. Ekstra hyggelig at hele raden bak meg var fjortenåringer som snufset med en gang det skjedde noe som var en smule trist og stønnet "åhhh" når det kom noen søte øyeblikk. Dessuten har Emma Watson blitt utrolig flott. Absolutt godkjent film

 

Hvordan var det mulig å IKKE snufse når Dobby døde? DITT UFØLSOMME MONSTER!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Jeg syns forøvrig Emma Watson har blitt helt jævlig. Hun har jo klippet seg kort ffs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Uansett skal se filmen i morgen og tror det blir jævlig bra, på tross av dårlige anmeldelser.

 

Jeg ville ikke tenkt for mye på anmeldelsene. Den har jo fått flere toere. Sammeligner man den med andre toer-filmer skjønner man at det er anmelderene som må ha vært drita full når de anmeldte filmen eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...