Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Den holder seg veldig mye til bok som jeg synes er veldig bra, men uansett filmene vs bøkene, kommer bøkene seirende ut lett.

 

Sånn vil det jo stort sett alltid være. Tror aldri jeg har sett en film laget etter en bok, hvor filmen var best.

 

Ringenes Herre, kanskje. Er ikke alle som orker å pløye seg gjennom en slik bok "med glede". Så filmene er jo veldig fine :)

 

Pløye seg gjennom? Det er vel en grunn til at LOTR er de nest mest solgte romanene gjennom tidene.

 

 

 

 

Mulig, men for min del er musikken og de storslåtte scenene fra filmene noe jeg verdsetter høyere mer enn om jeg hadde det lest det samme. Tror jeg. Det finnes ikke målbar kvalitet når det kommer til slike ting, for alle har sine egne preferanser og forhold til mediene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste 7'eren på en dag. :tease:

Men nei, jeg har stoooore forventninger til denne filmen. De fleste av de andre filmene har fått gode anmeldelser, men de sugde. Denne har fått sugne anmeldelser, av anmeldere som ikke har lest bøkene. Av anmeldere som har lest bøkene, har den fått bra. Og alle som har lest bøkene sier den er bra. Så jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg noe helt jævlig.

 

Søndag, Colosseum Sal 1, 17.15. LOVE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg leste 7'eren på en dag. :tease:

+1 Spiste middagen i løpet av fem minutter, så var det tilbake i stolen. Følte meg som en svett nerd etterpå, for å si det sånn.

 

Angående filmene så synes jeg de stort sett har vært gode alle sammen. Gleder meg til å se de to siste.

 

 

Edit: Zeromac: Dersom alle som har diskutert harry potter idag drar herfra så tilsvarer det 60% av den aktive MoV-kjernen.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jeg leste 7'eren på en dag. :tease:

+1 Spiste middagen i løpet av fem minutter, så var det tilbake i stolen. Følte meg som en svett nerd etterpå, for å si det sånn.

 

Angående filmene så synes jeg de stort sett har vært gode alle sammen. Gleder meg til å se de to siste.

Tok med meg boken til middagen jeg.. :blush:

Synes du det? Er visse småting med filmene som bare irriterer meg så jævlig, farger på klær, at det plutselig har blitt vanlig å gå i vanlig klær på skolen (trollmenn skal jo ikke ane hva som er klær for muggles) og slike ting.

Lenke til kommentar

Når faen ble dette Harry Potter-tråden?

 

k183964_gtfo.barker.jpg

 

Og hvem faen er du?

 

Jeg føler det blir litt kleint å spørre det spørsmålet når man kunne spurt deg om akkurat det samme.

 

 

 

Thrice: jeg bruker iphonen nå, så du er nødt til å late som om jeg har funnet en fist bump-smiley, for det orker jeg ikke, lol.

Lenke til kommentar

Det er tanken som teller.

 

Shit ass. Nå har jeg virkelig lyst til å se den. Det eneste som er kjipt er at så godt som alle jeg kjenner som liker Harry Potter studerer i andre deler av Norge evt utlandet, og jeg har ikke lyst til å se den med noen som ikke er fanwhistle.gif

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg føler det blir litt kleint å spørre det spørsmålet når man kunne spurt deg om akkurat det samme.

 

117607d1248648910-cnet-palm-re-enables-itunes-syncing-oh_snap.gif

 

 

Sånn. Nå er jeg ferdig med mine teite bilder. Heiaa bloggen.

 

Poenget er at det er ønskelig at all ot-prat gjøres i cafeen, så man slipper det i andre tråder. Deal with it.

Yes. Det er logisk. Men hva er da forskjellen på denne kafèen og forumkafèen?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er særs få av oss som har noen interesse av den vanlige kafèen, da vi foretrekker å holde oss adskilt fra de uvaskede massene.

 

 

Neida, men vi vil gjerne ha et sted der vi kan snakke fritt med hverandre, slik at vi kan bli bedre "kjent" med mennesker vi deler interesser med. Vi har også hatt våre egne treff vi ikke reklamerte for på resten av forumet.

Lenke til kommentar

Det er bare hyggelig om flere bidrar på MoV. Så lenge man skjønner at man kan snakke om alt her inne, og holder OT borte fra andre tråder, selv om alle glemmer det konstant. Jeg mistenker at hvis det hadde vært en liste for sub-forums med flest advarsler og slettede innlegg ville vi toppet harhar.gif

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Det er tanken som teller.

 

Shit ass. Nå har jeg virkelig lyst til å se den. Det eneste som er kjipt er at så godt som alle jeg kjenner som liker Harry Potter studerer i andre deler av Norge evt utlandet, og jeg har ikke lyst til å se den med noen som ikke er fanwhistle.gif

Føler med deg, endte opp med at jeg drar med fetterne mine, er ukeen på å se den med venninner som skal se bare fordi han Harry-fyren bare har blitt såååå kjekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...