fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Skal se den i morgen, men tror jeg mangler et par filmer. Aner ikke om jeg så nr. 5, og tror ikke jeg har sett nr. 6. du trenger ikke se 5eren . den var elendig og ga ingenting til historien. 6 eren var fin da Nooooob, som Thrice sier, Sirius døde, og Harry fikk vite om profetien. Herregud, har du ikke lest alle bøkene eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Haha, for meg har alltid filmene vært "skuffende" i forhol til bøkene. Herregud så oppslukt jeg var. Siste boken tok vel 2 dager 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg gleder meg til å se nummer syv del en,, men etter å ha lest anmeldelsen frykter jeg at det er enda en transport-etappe. Jeg ble faktisk positivt overasket over syveren, når jeg tar med i betraktningen at alt det spennende skjer i slutten av boken. Jeg holdt på å felle en tåre når dobby døde Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvem skulle tro at fkm viser sin sentimentale side når vi diskuterer harry potter! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det kan man trygt si! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Lol, Dobby var jo yndlingskarakteren min Skulle ønske svette judas-ronny hadde dødd i stedet. Edit: Ro ned litt nå da, jeg sa at jeg HOLDT PÅ å felle en tåre Endret 19. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 IKKE SPOIL! Ser på 5 nå, satser på å rekke det før jeg må køye, og så må jeg se nr 6 i morgen tidlig, for jeg skal ha en fysikkøkt klokken 12 og så går filmen 15.30. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Oops, too late. Jeg trodde alle hadde lest alle harry potter-bøkene jeg 1 Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så den på premieren inatt og jeg synes den var bra. Noen detaljer forsvinner i filmen, men det skjer jo i alle filmene. Ble kanskje litt mye av de morsomme scenene for at filmen ikke skal få en alt for mørk stemning over seg. Den holder seg veldig mye til bok som jeg synes er veldig bra, men uansett filmene vs bøkene, kommer bøkene seirende ut lett. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den holder seg veldig mye til bok som jeg synes er veldig bra, men uansett filmene vs bøkene, kommer bøkene seirende ut lett. Sånn vil det jo stort sett alltid være. Tror aldri jeg har sett en film laget etter en bok, hvor filmen var best. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Oops, too late. Jeg trodde alle hadde lest alle harry potter-bøkene jeg Haha, det er så sant! Når noen sier at de ikke har lest alle Harry Potter bøkene går jeg inn i dvalemodus. Jeg begynte å gråte da jeg leste syvende boken, men jeg får tårer i øynene nesten hver eneste gang jeg ser en film så det sier muligens ikke så mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den holder seg veldig mye til bok som jeg synes er veldig bra, men uansett filmene vs bøkene, kommer bøkene seirende ut lett. Sånn vil det jo stort sett alltid være. Tror aldri jeg har sett en film laget etter en bok, hvor filmen var best. Ringenes Herre, kanskje. Er ikke alle som orker å pløye seg gjennom en slik bok "med glede". Så filmene er jo veldig fine Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 når det kommer til James Bond, så er filmene MYE bedre en bøkene! Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) SteffenGD: Filmene er så absolutt ikke bedre enn bøkene, kan jeg hvertfall garantere deg. Hadde ikke i mine huleste fantasier aning om at SÅ mange her likte Harry Potter... Endret 19. november 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den holder seg veldig mye til bok som jeg synes er veldig bra, men uansett filmene vs bøkene, kommer bøkene seirende ut lett. Sånn vil det jo stort sett alltid være. Tror aldri jeg har sett en film laget etter en bok, hvor filmen var best. Ringenes Herre, kanskje. Er ikke alle som orker å pløye seg gjennom en slik bok "med glede". Så filmene er jo veldig fine Pløye seg gjennom? Det er vel en grunn til at LOTR er de nest mest solgte romanene gjennom tidene. når det kommer til James Bond, så er filmene MYE bedre en bøkene! Når det kommer til James Bond har jo filmene egentlig ikke så stor sammenheng med bøkene, siden filmene ofte plukker fra flere bøker på en gang. Men jeg er forsåvidt enig med deg ut i fra det lille jeg har lest. Har alle Bond-filmene, og jeg ser dem stadig vekk, men det samme kan ikke sies om bøkene Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg forsøkte meg på et par Bond bøker, men ga opp ganske fort egentlig. Unge Bond derimot var fantastisk, leste alle bøkene i løpet av to-tre uker. Jeg synes at Bond filmene er bedre enn bøkene, men som fkm sa så ser jeg ikke så veldig mye sammenheng der. I farten kommer jeg ikke på noen filmer som er bedre enn tilsvarende bok, men jeg kan se for meg at Gossip Girl er bedre enn bøkene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tror faktisk aldri jeg leste bok nr. 7 i Harry Potter-serien. Tror jeg leste til og med 5, men ikke sikker på om jeg leste nr. 6. Begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den tok jeg på 2 dager Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Får vel stikke innom biblioteket når jeg er tilbake i Arendal etter eksamenstiden. Har nok lesestoff nå, høydepunktet er vel Computer Science Illuminated på drøye 600 sider. 10 dager til eksamen, FML. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Høres kult ut, Henrik. Skal selv opp til en ny eksamensrunde i begynnelsen av desember ved det juridiske fakultetet. Å gud så mye jeg gleder meg... EDIT: Bare for å holde meg litt til topic, så kommer jeg til å svinge innom FJ for en liten titt under eksamensuka. Endret 20. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå