multisync Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Mørke jeans: brune sko, brunt belte, brun klokkereim i samme nyanse og behandling. Personlig ville jeg gått for mørkebrunt semsket skinn Snakker om det, jeg burde funnet klokkereim i mørkebrunt semsket skinn. Nå har jeg 2 par sko, belte, hansker og lue også faktisk omtrent samme farge av mørkebrunt semsket skinn. Endret 18. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nja, er jo ikke akkurat grusomt med sort skjorte under grå genser, men det er ikke det beste valget akkurat. Hvit og lyseblå er jo alltid et sikkert valg, men det blir jo fort veldig kjedelig. Og mørkebrunt semsket skinn: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg synes ikke sort skjorte høres noe fint ut. Jeg har vanskelig med å komme på en eneste situasjon der en sort skjorte kan være fint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvit er nok alltid penere enn sort. Men black on black komboen kan noen ganger se helt ok ut. Selvfølgelig hadde det blitt mye penere med hvit skjorte. Men om man vil prøve svart skjorte, så er nok black on black penest. Pass på ikke kjør hvitt slips til svart skjorte hvertfall! Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå sa jeg aldri at det var fint eller pent, men at det ikke er katastrofe. Men som bebe sier, black on black kan se ganske brukbart ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som vet hvor man får tak i en dress i 44S? Lillebror skal ha, og 44R er litt for lang. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Forslag til hvilken farge som kan brukes under mørk grå v-genser? Føler koksgrå, hvis osv blir feil. Og nei, har ikke spesielt peiling på mote sånn egentlig. MØRKEGRØNN! Endret 18. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hva syntes folket om disse: Herring Canterbury? EDIT: Er det noen som forresten vet om en billigere metode enn Jetcarrier? Endret 19. november 2010 av Brad Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det billigste blir å bruke en proxy, altså en privatperson som videresender. Jeg likte ikke skoene noe særlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Trenger ikke JetCarrier for å handle hos Herring, men kanskje ikke det du mente heller. Syns skoene var kurante, men har sett finere av den typen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Forslag til hvilken farge som kan brukes under mørk grå v-genser? Føler koksgrå, hvis osv blir feil. Og nei, har ikke spesielt peiling på mote sånn egentlig. MØRKEGRØNN! Mørkegrønn skjorte? Ughhhh.. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det billigste blir å bruke en proxy, altså en privatperson som videresender. Jeg likte ikke skoene noe særlig. Hvordan kan du finne personer du kan stole på? Er det en slags side man kan finne disse personene på? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Finn proxy-tråden på styleforum.net og les referansene som har blitt gitt der. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som skal på denne åpningen på Høyer i dag? Det er bare å slenge seg på, har snakket med Ørnulf, jeg kunne ta med så mange jeg bare ønsket Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Finn proxy-tråden på styleforum.net og les referansene som har blitt gitt der. Takk! Får se om det er mulig å få en til å sende noen plagg fra PRL. Men er det noen som helst garanti på at jeg ikke blir scamma? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Da har BETA-versjonen til Boutiques.com åpnet. Blir spennende og se hvor brukt denne nettsiden blir og hva slags trash/goodies som kommer opp. Edit: Elsker allerede "very simular items"-funksjonen. Endret 19. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kun kvinneklær? Kjipt da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som skal på denne åpningen på Høyer i dag? Det er bare å slenge seg på, har snakket med Ørnulf, jeg kunne ta med så mange jeg bare ønsket Hadde blitt med om jeg ikke skulle sett Harry Potter 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vedder på at fkm skal stille opp med tusj-arr i panna og runde briller for å vise hvor fan han er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå