Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

De er som de fleste andre gummistøvler. De ble best i test på tv2 hjelper deg eller noe sånt, så kvaliteten er vel god. Det eneste jeg har å utsette på mine er at sålen ble litt krøllete, så jeg måtte bruke 70 kr på et par ullsåler.

Trenger noen som er varme og som jeg bare kan slippe på. De skal brukes i høy snø og da funker ikke vanlige gummistøvler, ikke er de varme nok heller. Mulig jeg bare kjøper noen ultratykke ullsokker, men selv ikke disse holder seg varme nok. Kanskje jeg skal kjøpe et par av disse. Jeg har fått med meg at de er ganske populære her inne.

boots-sorel-0108-lg.jpg

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er som de fleste andre gummistøvler. De ble best i test på tv2 hjelper deg eller noe sånt, så kvaliteten er vel god. Det eneste jeg har å utsette på mine er at sålen ble litt krøllete, så jeg måtte bruke 70 kr på et par ullsåler.

Trenger noen som er varme og som jeg bare kan slippe på. De skal brukes i høy snø og da funker ikke vanlige gummistøvler, ikke er de varme nok heller. Mulig jeg bare kjøper noen ultratykke ullsokker, men selv ikke disse holder seg varme nok. Kanskje jeg skal kjøpe et par av disse. Jeg har fått med meg at de er ganske populære her inne.

boots-sorel-0108-lg.jpg

Jeg tror jeg og Anewz er de eneste som har dem. Men jeg kan hvertfall anbefale dem hvis det eneste kravet er at de skal være varme.

Lenke til kommentar

Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser.

Nei. :nei:

Jo. Forsøkte ikke å øke e-penisen min da jeg stort sett driter i hva folk her inne tror, bortsett fra når dere er påståelige... Selvfølgelig må en starte opp med et par lag til men til slutt endte det i en tynn ulltrøye....

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Jo. Forsøkte ikke å øke e-penisen min da jeg stort sett driter i hva folk her inne tror, bortsett fra når dere er påståelige... Selvfølgelig må en starte opp med et par lag til men til slutt endte det i en tynn ulltrøye....

Den eneste som er påståelig her er deg.

Eksponert hud får raskt frostskader ved 25-30 minusgrader. Ved 40-50 minusgrader er man død innen veldig kort tid med mindre man er behørig pakket inn og kledd. Uavhengig av hvor «hardt man jobber» og hvor «varm i trøya» man er.

Hvis du først skal skryte på deg større e-peen så bør du lære deg å gjøre det på en måte som ikke er totalt frakoblet fra alle fysikkens lover og regler.

Lenke til kommentar

Den eneste som er påståelig her er deg.

Eksponert hud får raskt frostskader ved 25-30 minusgrader. Ved 40-50 minusgrader er man død innen veldig kort tid med mindre man er behørig pakket inn og kledd. Uavhengig av hvor «hardt man jobber» og hvor «varm i trøya» man er.

Hvis du først skal skryte på deg større e-peen så bør du lære deg å gjøre det på en måte som ikke er totalt frakoblet fra alle fysikkens lover og regler.

Dette vet jeg ikke hvor du får fra? I flere norske byer er det temperaturer ned til 25 til 30 minus hvor man fint kan gå med eksponert hud uten å få frostskader. Og når det gjelder at man er død så er jeg vel et levende bevis på at dette er feil. Såklart innebærer det pauser, hansker og en lue, for ikke snakke om forede støvler, men ettersom jeg lever den dag i dag føler jeg meg rimelig sikker på at man ikke dør "innen veldig kort tid"... Nå er det på tide at du slutter å omtale deg om noe du ikke har peiling om.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Skulle stå hvit, ikke hvis. Ja så feks ensfarget sort skjorte? Hva med en slags undertøye, eller "bør" jeg bruke skjorte under?

Edit: lyseblå skjorte kunne kanskje gått ja. Mørk dongeri? Hvilken farge på skoene isåfall? Prøver å sette meg inn i deres komponeringsforståelse, hehe :)

Endret av Fineschmecker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...