Coa Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) De er som de fleste andre gummistøvler. De ble best i test på tv2 hjelper deg eller noe sånt, så kvaliteten er vel god. Det eneste jeg har å utsette på mine er at sålen ble litt krøllete, så jeg måtte bruke 70 kr på et par ullsåler. Trenger noen som er varme og som jeg bare kan slippe på. De skal brukes i høy snø og da funker ikke vanlige gummistøvler, ikke er de varme nok heller. Mulig jeg bare kjøper noen ultratykke ullsokker, men selv ikke disse holder seg varme nok. Kanskje jeg skal kjøpe et par av disse. Jeg har fått med meg at de er ganske populære her inne. Endret 17. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De er som de fleste andre gummistøvler. De ble best i test på tv2 hjelper deg eller noe sånt, så kvaliteten er vel god. Det eneste jeg har å utsette på mine er at sålen ble litt krøllete, så jeg måtte bruke 70 kr på et par ullsåler. Trenger noen som er varme og som jeg bare kan slippe på. De skal brukes i høy snø og da funker ikke vanlige gummistøvler, ikke er de varme nok heller. Mulig jeg bare kjøper noen ultratykke ullsokker, men selv ikke disse holder seg varme nok. Kanskje jeg skal kjøpe et par av disse. Jeg har fått med meg at de er ganske populære her inne. Jeg tror jeg og Anewz er de eneste som har dem. Men jeg kan hvertfall anbefale dem hvis det eneste kravet er at de skal være varme. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som har lyst til å tipse meg om et par bra rådenim jeans som ikke er Acne. Helst en litt løsere fit, da de skal brukes når jeg er ute å reiser. Helst noe i denne fasongen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har du prøvd Acne Mod A? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Har ikke det ass. Kan alltids prøve de neste gang jeg er i Oslo. Det er bare å komme med flere forslag. Endret 17. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som kjenner til de eller har erfaringer? De har Phil Collins der. I'm all in. Beklager at jeg svarer 13 sider for sent, og ikke kommer med mer enn: Phil Collins er awesome. Derfor. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hvor får jeg kjøpt denne? :) I Oslo eller på nett. Endret 17. november 2010 av 2cool Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har du prøvd Acne Mod A? Hvor finner man egentlig dem? De hadde dem hverken på S&S eller Acnehuset Kjøpte en annen Mod-modell, og passformen passa meg veldig bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg kjøpte mine på Sole Service. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvilke av butikkene da? Får ta og sjekke det når jeg skal inn til oslo igjen om et par uker. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser. Nei. Jo. Forsøkte ikke å øke e-penisen min da jeg stort sett driter i hva folk her inne tror, bortsett fra når dere er påståelige... Selvfølgelig må en starte opp med et par lag til men til slutt endte det i en tynn ulltrøye.... Endret 18. november 2010 av Deneb Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jo. Forsøkte ikke å øke e-penisen min da jeg stort sett driter i hva folk her inne tror, bortsett fra når dere er påståelige... Selvfølgelig må en starte opp med et par lag til men til slutt endte det i en tynn ulltrøye.... Den eneste som er påståelig her er deg. Eksponert hud får raskt frostskader ved 25-30 minusgrader. Ved 40-50 minusgrader er man død innen veldig kort tid med mindre man er behørig pakket inn og kledd. Uavhengig av hvor «hardt man jobber» og hvor «varm i trøya» man er. Hvis du først skal skryte på deg større e-peen så bør du lære deg å gjøre det på en måte som ikke er totalt frakoblet fra alle fysikkens lover og regler. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jo. Forsøkte ikke å øke e-penisen min da jeg stort sett driter i hva folk her inne tror, bortsett fra når dere er påståelige... Selvfølgelig må en starte opp med et par lag til men til slutt endte det i en tynn ulltrøye.... Den eneste som er påståelig her er deg. Eksponert hud får raskt frostskader ved 25-30 minusgrader. Ved 40-50 minusgrader er man død innen veldig kort tid med mindre man er behørig pakket inn og kledd. Uavhengig av hvor «hardt man jobber» og hvor «varm i trøya» man er. Hvis du først skal skryte på deg større e-peen så bør du lære deg å gjøre det på en måte som ikke er totalt frakoblet fra alle fysikkens lover og regler. Dette vet jeg ikke hvor du får fra? I flere norske byer er det temperaturer ned til 25 til 30 minus hvor man fint kan gå med eksponert hud uten å få frostskader. Og når det gjelder at man er død så er jeg vel et levende bevis på at dette er feil. Såklart innebærer det pauser, hansker og en lue, for ikke snakke om forede støvler, men ettersom jeg lever den dag i dag føler jeg meg rimelig sikker på at man ikke dør "innen veldig kort tid"... Nå er det på tide at du slutter å omtale deg om noe du ikke har peiling om. Endret 18. november 2010 av Deneb Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, veldig sannsynlig at du jobbet i bare ulltrøya i 40-50 minus, i 17 timer. Det må jo være sant, for du er jo et levende bevis! Lenke til kommentar
Populært innlegg henrikwl Skrevet 18. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2010 Dette «får jeg» fra legevitenskapen. Menneskehud får frostskader etter ca. en halvtime ved -30 grader. Og det er hvis det er helt vindstille - tar man med windchillfaktoren blir den effektive temperaturen lavere, og det tar følgelig kortere tid før frostskade inntreffer. Folk som bor i disse byene du snakker om kler seg etter forholdene, og kan slettes ikke «fint gå med eksponert hud uten å få frostskader». Det er åpenbart at du aldri har beveget deg nord for Sinsen. Grunnen til at du ikke er død er jo selvsagt fordi du aldri har gjort det du påstår du har gjort. Det sier seg jo selv. Det man dør av er da heller ikke frostskader, men hypotermi - noe som med en tynn ullgenser i 50 kuldegrader inntreffer ganske raskt. Hvis jeg tillegger deg all min velvilje, så kan jeg tenke meg at du har jobbet på ett eller annet fryselager ett eller annet sted, men disse holder som regel rundt 20 kuldegrader og de er jo også vindstille. På et sånt sted kan jeg strekke meg til å tro at noen kanskje kunne klart å unngå hypotermi ved å opprettholde fysisk aktivitet i korte perioder. Så kom du hit og øynet en mulighet til å tøffe deg litt. Jeg gidder ikke bruke mer tid på å diskutere elementær almennkunnskap med en overivrig skrytepave som prøver å redde ansikt, så dette er siste ord fra meg i denne saken. For øvrig er du overraskende opptatt av å forsvare deg selv, til tross for at du «driter i hva folk her inne tror». 12 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Lol. 17 timer i -50 i en trøye. Yeah. Lenke til kommentar
Fineschmecker Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Forslag til hvilken farge som kan brukes under mørk grå v-genser? Føler koksgrå, hvis osv blir feil. Og nei, har ikke spesielt peiling på mote sånn egentlig. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Farge på skjorta altså? skal mye til for å få til en feil farge under en grå genser... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vel, du har sort skjorte da. Det er da alltid feil Men hvorfor ikke bare lyseblå? Det er ihvertfall litt mindre kjedelig enn hvitt. Endret 18. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Fineschmecker Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Skulle stå hvit, ikke hvis. Ja så feks ensfarget sort skjorte? Hva med en slags undertøye, eller "bør" jeg bruke skjorte under? Edit: lyseblå skjorte kunne kanskje gått ja. Mørk dongeri? Hvilken farge på skoene isåfall? Prøver å sette meg inn i deres komponeringsforståelse, hehe Endret 18. november 2010 av Fineschmecker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå