Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvilken produsent er disse skjortene fra PiRANhA?

 

Jeg har en 8-10 skjorter sydd på målsøm fra Stenström, disse er vel de eneste jeg har med monogram. For øvrig herlige skjorter og når jeg i tillegg bestilte de med et hypersmalt snitt kan det ikke bli annet enn perfekt. Forresten, har vel noe fra Turnbull & Asser liggende hjemme også, samt et par fra Kilgour, når jeg tenker meg om. Skremmende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Lindeberg har en bukse som kan tilfredsstille kravene dine sluffy. Buksen fra Viktor & Rolf var alt annet enn gjennomsnittlig, jeg tror du hadde blitt sjokkert over hvor usedvanlig merkelig snittet egentlig var hvis du prøvde den (ikke at nødvendigvis er noe galt i det, men dersom du er ute etter en forholdsvis straight greie ville jeg nok sett etter noe annet).

 

Forresten, litt Alexander McQueen:

00010m.jpg

00110m.jpg

00380m.jpg

 

Den siste kommer vel neppe til å bli sett utenfor catwalken, kanskje like greit...?

Lenke til kommentar

Godt å se deg tilbake i tråden, Joachim! :)

 

Jeg har brukt en del forskjellige selbruningskremer, kan anbefale Dior eller Lancome, alternativt Clarins Men for de som måtte leve i heterohelvetet der alle produkter beregnet på kvinner er uaktuelle.

 

darkness|: «Skal» man ha pudder over foundation? Det har aldri jeg oppfattet som noen nødvendighet, og jeg kan vel ikke si jeg har gjort noe vane av å bruke det heller, dersom en ønsker diverse effekter er det jo klart en fordel, men pudder har jo en funksjon rimelig annerledes enn foundation.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du fortår hva jeg mener med «så hetro», hovedpoenget er at produkter for menn har en tendens til å lukte traktordekk eller grantrær, helst en kombinasjon.

 

Foundation skal bare være for å jevne over eventuelle ujevnheter, mye farveforandringer og lignende. Dekkstiften fjerner typiske markante, små problemer, mens pudder er ment til å endre farve/tekstur over større områder av ansiktet. Helt forskjellig funksjoner altså, ikke at det er noe i veien for å kombinere de (husk dekkstift etter foundation, forresten, mange som gjør det feil), men det er heller ikke noe voldsomt poeng i å skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du fortår hva jeg mener med «så hetro», hovedpoenget er at produkter for menn har en tendens til å lukte traktordekk eller grantrær, helst en kombinasjon.
Jajamen, så enig så enig.

 

Jeg har inntrykk av at mange bruker temmelig gode doser foundation, ikke alltid med like godt resultat. Det har vel også "skremt meg unna" det. Har tross alt blitt veldig flink til å legge selvbruning, og har ikke så mye ujevnheter og urenheter. Takk for svar ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...