fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Der jeg har lest det, ja... De sa at man aldri måtte kjøpe dressjakker uten splitt, og derfor sa jeg "regel" og ikke regel : p Jeg vil anbefale deg til å ta det meste GQ skriver med en klype salt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 niko, Ralph Lauren selger det. http://cgi.ebay.com/Polo-Ralph-Lauren-BLUE-COTTON-SWEATER-VEST-MENS-2XL-XXL-/360320264739?pt=US_CSA_MC_Sweaters&hash=item53e4c2ea23 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Takk for tips. Bomull går vel kanskje greit det og. Man skulle bodd i utlandet altså. Har ikke tid til å vente på at den skal bli sendt. Min superanorektiske fasong gjør det også nesten umulig å kjøpe klær på nett. Noen sprø tips på farge/mønsterkombinasjoner? Fant en herlig mørkeblå v-hals i merinoull, men venta med den til jeg finner en skjorte å ha under. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Alt du vanligvis ville matchet med en navy dress burde vel fungere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 fkm, du er veldig mot det må å legge om til gummisåler. Men vil ikke disse lærsålene bli veldig fort ødelagt om man går med dem nå på vinteren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nei. Skjønner ikke hvorfor folk tror det. Sålene må byttes ut etterhvert, men setter man på gummisåler må man som regel kaste skoene når sålene blir slitte, i stedet for å bare bytte ut sålene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg fikk bare høre det i dag i skobutikken på Oslo S når jeg spurte om det var noe som kunne gjøre skinnsålene mine mindre glatte (gikk nesten på trynet første skritt utenfor huset). Og da mente hun at det ikke er bra å få vann på slike såler. Hvor mye koster det å bytte slike lærsåler? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Man må ta alt butikkansatte sier med en STOR klype salt. Det koster alt fra 70 kr (hvor de limer på en skinnbit) til mange tusen. Regner med at du får gjort en ganske ordentlig jobb for 500-1000 kr. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vet du forresten om noe som gjør at lærskoene blir mindre glatte? Lest om hårspray Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Finn en sag, og sag deg noen dype riller. Da får du deg litt mønster under, og du får mer friksjon mot bakken. Eventuelt kan du legge på deg, friksjonskraften vil da øke som en funksjon av vekten og friksjonskonstanten. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gikk til innkjøp av noen WalkSafe fra Tacco. Om ikke det hjelper skal jeg prøve på sandpapir eller sag. Legge på seg er uaktuelt da jeg helst skulle gjort det omvendte med tanke på at vinterbuksene begynner å bli trange, sommerbuksene får jeg jo søren meg nesten ikke kneppet igjen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du får anskaffe deg brodder da Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva syns folk om matchende lue, skjerf og hansker/votter? I mitt tilfellet har de vært gråe og jakka vært svart. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Eventuelt kan du legge på deg, friksjonskraften vil da øke som en funksjon av vekten og friksjonskonstanten. Lest for mye på fysikkeksamen du òg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det skjer ikke, da bruker jeg noen andre sko Hunterstøvlene har forresten utrolig bra grep på snøen osv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva syns folk om matchende lue, skjerf og hansker/votter? I mitt tilfellet har de vært gråe og jakka vært svart. Greit nok, så lenge de er i litt forskjellige nyanser, men det er jo forferdelig kjedelig da. Skjerf ser jeg på som et av områdene hvor man virkelig kan ha det moro! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Eventuelt kan du legge på deg, friksjonskraften vil da øke som en funksjon av vekten og friksjonskonstanten. Lest for mye på fysikkeksamen du òg? Skuffende lite hittil, men har startet så smått. Tenkte jeg skulle jobbe litt med en av de gamle eksamensoppgavene akkurat nå, faktisk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hunterstøvlene har forresten utrolig bra grep på snøen osv Hvordan er Hunterstøvlene ellers? Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av disse. Greie å ha når man må gå på tur med hunden i en halvmeter med snø/sørpe/vann. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De er som de fleste andre gummistøvler. De ble best i test på tv2 hjelper deg eller noe sånt, så kvaliteten er vel god. Det eneste jeg har å utsette på mine er at sålen ble litt krøllete, så jeg måtte bruke 70 kr på et par ullsåler. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det jeg har å utsette på mine er at gummien blir slitt ganske fort. Må vel spraye de ned med et eller annet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå