fkm Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg beklager at jeg ikke har oversikt over hvor alle brukere på Diskusjon.no befinner seg til en hver tid. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan ikke huske å ha sett Pal Zileri på noen av de sentrene jeg var innom i Bangkok, hadde det i Roma - men det er den eneste plassen jeg har sett det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Er det slik at man helst skal bruke litt mørkere dresser utover høsten og nærmere jul, enn tidligere på året? Lurer fordi jeg skal på julebord på lørdag og har to ok dresser, en i grå og en i navy. Bør jeg heller ta den i navy til julebord, eller har det ikke så mye å si? Endret 15. november 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kjipt av deg å ha på grå/navy dress da... Trodde julebordssesongen var synonymt med Moods Of Norway-dresser! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Kjipt av deg å ha på grå/navy dress da... Trodde julebordssesongen var synonymt med Moods Of Norway-dresser! Endret 15. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har hørt at hvit dress med rosa skjorte er sykt freshhhht for tida. Spesielt på Havana Club. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kjipt av deg å ha på grå/navy dress da... Trodde julebordssesongen var synonymt med Moods Of Norway-dresser! Linken din funker ikke, men ser ordene "NotSureIfSerious". I'm not. Trodde det var åpenbart, men jeg kan se at folk som henger her ofte (det gjør jeg også, forøvrig) blir utsatt for mange folk med spesielle meninger. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er mye verre på mote.no, når det gjelder spesielle meninger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Hvilken voks passer til brunt meget tykt hår? Fordel om den lukter godt også. PS: Ikke foreslå Dax. Endret 15. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg bruker Renati, syntes det funker ganske greit. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg bruker Renati, syntes det funker ganske greit. Hvilken av de? Det er mange typer! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Sant det. I det siste har jeg brukt straight hold glaze. Pleier ikke å bry meg så veldig mye om hvilken type det er, men bare hold deg unna rock hard! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Dropp Renatien. Den er oppskrytt. Selv har jeg også brunt, tykt hår. Tykke hårstrå, og mange av de. Umulig å fikse. Jeg bruker HH Simonsen Clay Wax. Den er matt, og har et godt hold og lukter som et lite stykke av himmelen - og da underdriver jeg! Dessuten tørker den ikke ut håret like mye som en del andre produkter, men det betyr ikke at det er lurt å droppe balsam og eventuelt hårkur nå og da. Har også bruker ICE Spiker, men den gir en litt mer fettete finish som jeg ikke likte, og er verre å vaske ut enn Clay Wax. Clay Wax kan også kombineres med Mud Wax om du vil ha litt mer skinn, men da mister du litt av holdet. Endret 15. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mulig å gå kjøpt HH Simionsen i Norge? Stress over nett imo. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Mulig å gå kjøpt HH Simionsen i Norge? Stress over nett imo. De selger den hos Tango. Edit: Tango, as in, frisørkjeden. Vet ikke om den er landsdekkende, men her på Østlandet er det i hvert fall en del av dem. Endret 15. november 2010 av jlek Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvis ikke må det bli blivakker.no. Der jeg kjøpte den fra etter å ha prøvd den hos en kamerat. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Konkluderer med at både grå og navy dress kan funke på julebord, etter responen å dømme. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Selvsagt. Jeg ville brukt den billigste. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Pfft. SÅ full skal man ikke bli. Men det blir jo de ande, så man bør i hvert fall ta en dress man ikke er redd for å sende på rens etterpå. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvilke av skjortestørrelsene på PRL sin nettside skal tilsvare "slim-fit" man får kjøpt her i Norge? Er jo bare custom-fit og slim custom-fit osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå