Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan alltids lete etter andre steder som selger den samme jakken da. Må da være en retailer eller to på nett.

 

Forresten, noen som har brukt Revit her før? Programmet er faen meg helt ubrukelig, og jeg trenger virkelig litt hjelp. Lærerene på skolen er ubrukelige og bruker 50 minutter på å hjelpe én person, og nekter å være der bare to minutter lengre enn tiden..

Lenke til kommentar

Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner.

 

Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt.

 

Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner.

 

Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt.

 

Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser.

 

Du er jammen meg tøff, du!

Lenke til kommentar

Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner.

 

Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt.

 

Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser.

 

Vel, han som jobbet der som viste oss rundt sa ihvertfall at det holdt under 60 minus.

 

Fornøyd nå Henrik C ? :p

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner.

 

Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt.

 

Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser.

 

Vel, han som jobbet der som viste oss rundt sa ihvertfall at det holdt over 60 minus.

Over 60 minus betyr at det ligger mellom 0°C og 59.9°C. Under derimot..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...