Jonas. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Den sorte Woolrichen ble utsolgt over natten, hva mener dere om den grønne? Og passer den til sort? http://cgi.ebay.com/Woolrich-Arctic-Parka-Forest-Green-Medium-/250724341398?pt=US_CSA_MC_Outerwear&hash=item3a6055d696#ht_642wt_1139 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det meste passer vel til sort? Men finnes den ikke i navy? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vet det meste passer til sort, men er litt usikker på om det blir det samme som med mørk blå, altså at det ikke er pent. Den finnes i navy også, men det passer som kjent ikke til sort, som jeg bruker mye av på vinteren. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvis navy ikke passer til svart, da velger du simpelthen bare den andre jakken som passer bedre til svart, Jonas. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg hadde likevel valgt navy. Grønn er litt, ugh. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvis navy ikke passer til svart, da velger du simpelthen bare den andre jakken som passer bedre til svart, Jonas. Poenget er at jeg ikke er sikker på om den passer bedre til sort eller ikke... Og grønn er litt.. ugh? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Damn. Altså, det er ikke helt MIN smak. Jeg synes den blir mindre pen i grønn. Bedre forklart? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ja. Edit: Et annet problem med navy er at det ikke er noen i min størrelse der... Endret 12. november 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du kan alltids lete etter andre steder som selger den samme jakken da. Må da være en retailer eller to på nett. Forresten, noen som har brukt Revit her før? Programmet er faen meg helt ubrukelig, og jeg trenger virkelig litt hjelp. Lærerene på skolen er ubrukelige og bruker 50 minutter på å hjelpe én person, og nekter å være der bare to minutter lengre enn tiden.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Wow, dette må være første gang. Kundeservicen hos Asos, skal svare innen en time. Vanligvis svarer de innen max 20 min. Nå har det gått snart 2 timer, de gjorde det sykt vanskelig og dyrt for seg selv Nesten billigre å la meg beholde det jeg nå fikk dobbelt opp av. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner. Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt. Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner. Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt. Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser. Du er jammen meg tøff, du! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner. Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt. Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser. Vel, han som jobbet der som viste oss rundt sa ihvertfall at det holdt under 60 minus. Fornøyd nå Henrik C ? Endret 13. november 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg bodde i telt i en uke i -40, når vi uansett sammenligner. Litt OT; Kaldeste jeg har opplevd, er når vi var på besøk hos Diplom Is. Var inne på et lager rom som holdt rundt 65 - 70 minusgrader. Var litt småkaldt i bare en genser gitt. Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser. Vel, han som jobbet der som viste oss rundt sa ihvertfall at det holdt over 60 minus. Over 60 minus betyr at det ligger mellom 0°C og 59.9°C. Under derimot.. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Holdt vel neppe mer enn 40-50 minus. Har jobbet i over 17 timer i slike temperaturer, ble så varm i trøya jeg det var nok med en tynn genser. Nei. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du kan ikke oppholde deg i -50C i 17 timer i strekk med en tynn genser. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er ingen her som var i Oslo i dag, handlet på Zara, og skulle ta toget hjem fra National? Den personen, hvis det er noen herifra, burde lære seg å spise ordentlig! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå er jeg sent ute til diskusjonen om armbåndene som var i denne tråden(?) for et par uker siden, men han her klarer det ganske greit: 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Så det bildet nettopp, Henrik. Likte spesielt bildet i trappen, og ja, må si meg enig i at det passet stilen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvor så du det? Fant det her jeg, og var bare ett bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå