Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Jeg likte den veldig godt, Jonas. Har aldri hørt om merket før, men ble interessert selv. Noen som vet om en plass de selger Woolrich i Trondheim?

Lenke til kommentar

Trygg selger, men jakken virker ikke som er noe særlig.

Woolrich er jo kjent for å ha god kvalitet, og jakken er jo ikke stygg i forhold til andre parkaser, så den der skjønte jeg ikke helt.

La meg forklare. Smaken er som baken, right? Men beklager at jeg ikke var tydelig nok. Sa aldri noe om at den var stygg. Men synes ikke den så særlig varm ut. Skyt meg, jeg fryser og noen ganger prioriterer jeg funksjon langt over design. Ja, goosene mine er 1000 ganger styggere. Der slapp du å si det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trygg selger, men jakken virker ikke som er noe særlig.

Woolrich er jo kjent for å ha god kvalitet, og jakken er jo ikke stygg i forhold til andre parkaser, så den der skjønte jeg ikke helt.

La meg forklare. Smaken er som baken, right? Men beklager at jeg ikke var tydelig nok. Sa aldri noe om at den var stygg. Men synes ikke den så særlig varm ut. Skyt meg, jeg fryser og noen ganger prioriterer jeg funksjon langt over design. Ja, goosene mine er 1000 ganger styggere. Der slapp du å si det :)

Har jeg noen gang sagt noe om at gooser er noe særlig styggere enn andre parkaser? Nei du...

At woolrichen ikke er varm stemmer dårlig, forresten.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg regner med at mange her har hansker fra Fingerman, eller hvertfall kjenner til hvordan de ser ut. Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få de som votter? William Frank hvor jeg kjøpte de hadde vist ikke mulig å ta de inn, har ikke fått hørt med noen andre, men jeg syns alle bare har hansker og ikke votter. Må selvfølgelig ikke være Fingerman, men de skal være plaine og ha god kvalitet.

Lenke til kommentar

Den så ikke spesielt varm ut. Er den av polyester? Ville anbefale deg å kjøpe en av ull, om du skal bruke den på vinteren... Uansett om du har bil eller ikke, kan det fort bli kaldt å bevege den fra bilen til hvorduennskal, og hvis du bare skal være litt ute en eller annen gang.

EDIT: Må egentlig også si meg enig med fkm.. Litt for mye stæsj og slikt på den..

Noen som har et forhold til Antony Morato frakker? http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=33949&k=m

Det var bare som et eksempel, kunne tenkt meg en frakk/jakke som er i den lengden der.

Svart eller navyblå i farge, kanskje. Og eksempelvis i ull, ja.

Lenke til kommentar

Noen tips til noe og sprite opp en svart dress med? Vet mange ikke syns så mye svart dress til andre anledninger enn begravelse, men er 18 og har ikke råd til en ny dress nå(venter til neste år og kjøper meg en ordentlig). Tenker da på slips, skjorte og eventuelt pocket squares. Litt lei av hvit skjorte og smalt svart slips. Sett litt på styleforum, og litt tiebar. Er knittet en god ide?

Og, hva gjør jeg hvis jeg ikke får en genser jeg bestilte på SF. Vet selgeren har sendt den, men pakken er ikke kommet fram(snart 3 uker) og han sendte pakken uten tracking, selv om han fra starten sa han skulle gjøre det. Venter vell noen dager til før jeg kontakter han.

Slenger meg på denne. Julebord i morgen og har bare svart dress tilgjengelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...